Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 14 Dets 2017 01:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 327 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: M 401, 1955, hallarvi
PostitusPostitatud: 10 Okt 2017 10:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Postitusi: 323
Asukoht: Tallinn
Paistab, et Hr Hallarvi`l on väga head tutvused kuskil maanteeametis/tehnoülevaatusel... :) Kuna mina ei saa küll aru kuidas selline masin arvel saab olla. Sõiduki taustakontroll näitab:

Esmane registreerimine: 1955
Eestis registreerimine: 12.10.2013
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik endine NLiit
Kategooria: sõiduauto
Kategooria tähis: M1
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: kollane
Mitmevärviline: Ei
Mootori töömaht: 1070 cm 3
Mootori võimsus: 19 kW
Kütus: Bensiin
Käigukast: -
Veoskeem: -
Mootori mudel: -
Suurim kiirus: -
Kiiruse piirang: -

Märkused ÜMBEREHITUS: Q130121.

MÕÕTMED
Pikkus 3855 mm ?
Laius 1400 mm ?
Kõrgus 1555 mm ?
Rööbe -

MASSID
Täismass 1155 kg
Registrimass 1155 kg
Tühimass 855 kg
Kandevõime 300 kg
Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 300 kg

_________________
"I`m Definitely up to Something..."


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401, 1955, hallarvi
PostitusPostitatud: 10 Okt 2017 12:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3526
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Ka kere ei ole enam sedaan.

Asi käib alati tutvuste kaudu ju ;)

Aga auto omanik võiks siis ikka enda huvides asja korda ajada..enne kui mõni kuri pealekaebaja seda teeb. Ennegi selliseid asju juhtunud.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715, 2125, 408, 2140

Kokku omanud 46 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Mõni pilt minu rallikatest
Pildid mu mossedest vabal ajal


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401, 1955, hallarvi
PostitusPostitatud: 10 Okt 2017 18:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Postitusi: 323
Asukoht: Tallinn
SEDAAN - kõige suurem viga polegi. Minu enda masinal sama asi paberites. Kui küsisin, et minul 2 ust ja kirjas sedaan, siis vastus oli, et "sedaan võib ka 2 ukseline auto olla!" Aluseks oli see, et auto ehitati 4 ukselisest sedaanist, seega sedaan!

Ülejäänud asjad aga ei klapi kohe kuidagi! Kas ma olen värvipime või mis, kuid mina näen rohelist värvi. Mootori võimsus 19 KW, kuidagi ei soovi uskuda. Kaalud-mõõdud on vist originaal 401`st otse võetud.

_________________
"I`m Definitely up to Something..."


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401, 1955, hallarvi
PostitusPostitatud: 10 Okt 2017 20:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3526
Asukoht: Läänemaa, Palivere
fokser kirjutas:
SEDAAN - kõige suurem viga polegi. Minu enda masinal sama asi paberites. Kui küsisin, et minul 2 ust ja kirjas sedaan, siis vastus oli, et "sedaan võib ka 2 ukseline auto olla!" Aluseks oli see, et auto ehitati 4 ukselisest sedaanist, seega sedaan!

Ülejäänud asjad aga ei klapi kohe kuidagi! Kas ma olen värvipime või mis, kuid mina näen rohelist värvi. Mootori võimsus 19 KW, kuidagi ei soovi uskuda. Kaalud-mõõdud on vist originaal 401`st otse võetud.


Kupee, mille ma 412st tegin....ei saa nii et sedaan, oli vaja taodelda eraldi ümberehitusluba kupee tegemiseks sest 2 ust ei ole ikka sama. Niiet jälle kahe otsaga asi siis siin.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715, 2125, 408, 2140

Kokku omanud 46 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Mõni pilt minu rallikatest
Pildid mu mossedest vabal ajal


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401, 1955, hallarvi
PostitusPostitatud: 10 Okt 2017 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 1850
Asukoht: Tallinn
Kas karburaatori probleem lahendatud ?

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401, 1955, hallarvi
PostitusPostitatud: 11 Okt 2017 08:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 375
Asukoht: Pärnu/Tartu
Eestis kupee ja sedaani määratlus üsna ebamäärane. Sapakaid on arvel umbes pooleks sedaane ja kupeesid, kõigil 2 ust. Ingliskeelses keskkonnas on 2 ukseline sedaan masin, millel kerekuju nagu 2 ukseline Escort mk 1, Ford Taunus, Opel Ascona ja Rekord D ja ka Sterni ehitatud 2 ukseline mosse. Kupee jaoks peaks auto 2 ukseline ja "fastback" olema: Datsun 100A ja 120A ja kõikvõimalikud sportautod. Eriti hea näide on 1. Gen Mustang, mida on 2 ukselist sedaani kui ka 2 ukselist kupeed (Bullitt filmis nt.) Vanadel ameeriklastel on veel üks näitajaid, et kupee kui puudub B piilar ja sedaan kui B piilar olemas 2 ukselistel. Eestis aga pannakse autosid kupeeks vist ka õunte pealt vaadates, aga antud asja baas 1938 Kadett K38 oli nii 2 kui 4 ust versiooni ning kere ikka sedaan.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401, 1955, hallarvi
PostitusPostitatud: 13 Okt 2017 22:40 

Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Postitusi: 237
Asukoht: Tartu
Kui suur on võimalus, et 412 mootoril jäävad mõne aastaga kolvirõngad kinni?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401, 1955, hallarvi
PostitusPostitatud: 13 Okt 2017 22:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1370
Asukoht: Viljandimaa
Ei usu seda,et mõne aastaga rõngad kinni jäävad. Siis peab küll vesi kolinal mootorisse jooksma. Niisama ei tohiks midagi juhtuda. Vanemal mootoril peaksid juba ka asjad pisut kulunud olema ja lõtkud ka sees. Kui ongi mingil põhjusel midagi silindrisse sattunud,peaks peale mõnda sõitu kohe lahti minema.
T.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401, 1955, hallarvi
PostitusPostitatud: 16 Okt 2017 22:22 

Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Postitusi: 237
Asukoht: Tartu
Tänud, aga siis ehk keegi oskab mulle kirjutada siia ujuki alumise ja ülemise taseme kaanest.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401, 1955, hallarvi
PostitusPostitatud: 17 Okt 2017 00:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 1850
Asukoht: Tallinn
hallarvi kirjutas:
Tänud, aga siis ehk keegi oskab mulle kirjutada siia ujuki alumise ja ülemise taseme kaanest.

DAAZ karpal kütuse nivoo 18-20 mm põhjast mõõdetuna.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 327 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7