Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 23 Aug 2019 17:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 04 Juun 2019 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1126
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Sooja ilmaga ja sooja mootoriga kuumenevad aeg ajalt bensiinipumpad üle. Kui ikka on probleem, proovi näiteks vett peale kallata, et pump maha jahutada. Seejärel peaks uuesti toimima.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 05 Juun 2019 06:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 154
No läbipaistad jah. Rapla agrovarust ostetud. Need ongi mõeldud kütusevoolikuteks nii et bensiini kindlad on, aga küsisin kui palju need kuumust kannatavad, siis müüja vastas et tema ei oska öelda. Kui need voolikud peaksid kuuma käes üles sulama siis annan kindlasti teada et neid ei tasu külge panna.
No seda saan aru jah et ta kuumenes üle ja tootlikkus vähenes. Hetkel siiski oli näha kuidas üks vooliku ühendus lekkis, ja seistes vajus bensiin torustikkus tagasi.
Edit:
Tuli meelde et see sama voolik on mul kasutusel pidurite õhutamiseks, sealt hea näha kas õhumulle tuleb või ei. Selle voolikuga pole midagi juhtunud.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 05 Juun 2019 17:47 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 340
sass kirjutas:
Sooja ilmaga ja sooja mootoriga kuumenevad aeg ajalt bensiinipumpad üle. Kui ikka on probleem, proovi näiteks vett peale kallata, et pump maha jahutada. Seejärel peaks uuesti toimima.



Samad hädad ka teisel pool ookeani. Seal kasutati mingi aeg osadel autodel tagasivooluga küttefiltreid. Tagasivoolul on düüs ees et suuremat rõhukadu vältida.

_________________
AZLK 426(427) 1973


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 06 Juun 2019 16:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 154
Bensupumba ülekuumenemine oli ka. Täna veel 33 kraadi ka väljas. Igal pool peale poes käiku kapotte üles ja surts vett pudelist peale, siis ei jäänud tee peal. Küll hakkas see vee kallamine ära väsitama nii et mõtlesin et teeks siis selle bensiini ringluse. Vajalikke osi ei olnud selle jaoks saada raplast, nii et mõtlesin et teen pumbale õhk jahutuse. Valmistatud on siis lehtrist, tolmuimeja torust ja ühest lõdvikust. Lehter on kinnitatud siis iluvõre külge ja kõik on kinnitatud nipukatega.
Pilt
Pilt

Pärast tiirutasion siis ringi kuni mootor oli kenasti 90 kraadi peal juba nõks aega olnud ja läksin koju. Jätsin masina seisma, kohmitsesin paar minutit autos ja läksin vaatama kas bensiin keeb või mitte. Peale paari minutilist seismist üllataval kombel bensiin ei keenud. Kui ennem ei saanud bensupumpa katsudagi, siis nüüd sai vabalt kätt peal hoida. Kõik muu mootor oli tuline nagu ikka. Kui läks veel paar minutit mööda siis oli näha kuidas bensiin hakkas keema. Bensupumbast hakkas õhumulle välja ajam. Ainuke jama selle süsteemiga on see et töötab ainult liikumise pealt. Niiet kui soojast peast käima panna siis tuleb kohe sõitma hakkata.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 06 Juun 2019 18:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3735
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Sul on muidugi kõige lollim bensupump ka. Teised ei karda kuuma väga. Kahe torniga variant kõigeparem, olgu sooja palju tahes.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 66 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 07 Juun 2019 07:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 840
Asukoht: Muhu saar
Toimivaks saad selle süsteemi siis,kui sätid pumba jahutamiseks elektriventika. Niikaua,kui mootor töötab,pole probleemi. Aga jätad mootori seisma siis hakkab kuumutama. Ning siis hakkab el vent pumpa jahutama. Ventika toide 12V, kofreeritud fooliumtoru ja edasi дела техники. El süsteem selline,kus peale mootori seiskumist alustab tööd ventikas ning kindlasti aegreleega,mis teatud aja järel lülitab ventika ise välja.
Sternil on õigus pumpade suhtes. Kahe torniga pump on töökindlam ja seda kollase passiveeringuga. Punast värvi pumbaga on mul endal probleeme olnud.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 07 Juun 2019 16:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 154
Mootori töötamise ajal pole niiväga hullu, siis ta pumpas küll, aga peale nõks seismist enam ei pumbanud.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 25 Juul 2019 11:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 154
http://www.mosseklubi.ee/leht/images/sk ... ts1986.pdf
Kas ma saan õigesti aru lk 77 lugedes et mosse rattakalle on postiivne, mitte negatiivne?

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 07 Aug 2019 11:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 154
Viimasel ajal ei tahtnud tagurpidi käik hästi sisse minna ja varrastest enam regulaarida ei saand kuna siis ei läheks teine käik sisse. Käigukasti poolsest otsast oli puks ära kulunud, ning see loks sai ära kaotatud. Paremaks aga väga palju ei läinud. Siis liigutasin vardaid alt ja loks tundus hoppis üleval pool olema. Lõpuks võtsin salongist kummikatte maha ja uurisin sealt. Välja tuli et keegi oli jätnud pildil oleva kiilu täiesti lahti ja sealt see loks tekkisgi. Käiguvahetus läks kiilu kinnikeeramisega 3 korda täpsemaks.
Pilt

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 14 Aug 2019 08:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 154
430000km, igapäevane sõit ja pidev käru vedamine on teinud oma töö. Kerelt võtab kõik jupid maha ja läheb vanarauda.
Pilt

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7