AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Urukoer »

Ons ta nüüd siis ilus? Korralikul mossel ikka nina kõrgemal ,nüüd tagumik kõrgemal. :evil
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas SanderV »

autol on omad proportsioonid ja see ei ole ilus kui poritiiva ja rehvi vahel taga on 0 cm ja ees on 20cm
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas r384n3 »

Sandriga nõus :)
Audide lainel
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Urukoer »

Sander,selline äärmus on vaid väsinud tagavedrudega. Aga jõudu lõikumisel :D
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Martpoiss »

Palju paremnäeb nüüd välja :)
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

SanderV kirjutas:autol on omad proportsioonid ja see ei ole ilus kui poritiiva ja rehvi vahel taga on 0 cm ja ees on 20cm
Umbes nii võis kirjeldada endist olukorda. Omale meeldib ikka tehase kõrgus nii ees kui taga võrdselt või tagaosa vähe kõrgemal aga samas ei tohi nina mööda maad "lohiseda". Praegune olukord on parem kui enne kuigi nina võiks 2-3cm kõrgemal olla.
Muidu kapoti all on nüüd küll ikka hulga lahedam toimetada :D
Proovisin piduriajamist õhku välja "ajada". Üks kontuur töötab (ees subbortitel kummalgi 2 kolbi toimivad, ülejäänud mitte), teine mitte. Pumpad pedaaliga surve üles ning siis nippel lahti aga ajamist ei tule välja midagi. Sai korduvalt proovitud, tulutu.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Eelmine nädal avastasin, et piduri subbortid on valepidi peal, parema poole oma oli vasakul ja vastupidi. Taga asetsev õhutusventiil oli mitte ülal vaid all. Selline näide oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/104454033 Sai täna subbortid ringi tõstetud. Õhu ajasin esimestest välja, pedaal on küll kõva, kuigi tagumisi õhutatud pole.
Polnud rohkem aega piduritega tegeleda. Hetkel jääb nii nagu on. Teine auto ootab tegemist, AZLK peab välja minema.
Hetkel jääb ta laiguline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/104586799
Homme jahutussüsteemi läbi pesema, ehk hakkab kütteradikas paremini tööle.
Mõte on karburaator laiali lammutada ja pooled vähemalt nädalaks nitrolahustisse uputada. Ehk saab asja ükskord tööle
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Eile tegin mootorile jahutusärgi läbipesu. Kui hästi õnnestus, näeb talvel miinuskraadidega (no vaevalt ta siis jälle käima läheb :D ). Sain bensiini ka lõpuni töödatud enne, kui pesuainega möllama hakkasin. Kevadel kallasin täitsa tühja paaki 5 liitrit ja alles nüüd sai otsa.
Tankisin 2 liitrit ning sellega sai koos pesemiste ja läbiloputamistega oma kolmveerand tundi või rohkemgi tühikäigul käia (kohati ikka gaasitades ka ja mitte vähe) kuni otsa sai. Karburaatoriks olin peale pannud muidu Ladal kasutust leidnud DAAZ-2107. Sellel viimase korrastuse ja puhastuse käigus läks reguleering paigast ja kütet neelab meeletul viisil. VAZ-il oli igapäeva kulu sellega 15,5L/100km kui muidu on see 11 liitri kandis. Mosse peal ta päris nii hästi ei tööta kui Ladal ja külmalt käivitumine on väga kehv ning kütet sööb sammuti palju. Ise regullida ei oska ja nii ta on.
Pidurid jätsin nii nagu paari päeva eest oli. Kunagi tulevikus võtab õhutamise ette kuid arvan, et head nahka sellest peasilindrist ei saa.
Tänasest pargib Moskvitš jälle oma tavapärasel kohal.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/105452393 Lumehunniku-Moskvitš :D
Midagi vahepeal teinud pole, viimati panin korraks käima 16. oktoobril http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/104821877 Sealtmaalt on ta puutumatult seisnud aga ilmselt järgmine nädal tuleb ta korraks töökoja juurde ja tagasi sõidutada.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Ja-jah, või mina otsin siin peeglit, aga enda osta.ee ajalugu ei viitsinud kuidagi vaadata :D No mis see siis on https://www.osta.ee/index.php?fuseactio ... d=47850969 :lol Nüüd siis meenus, et mul see olemas, just Mosse tarbeks see sealt muretsetud saigi, aga näed, ära olen unustanud :D Vana pea, mis teha :D
Vasta