81. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 10 Juul 2019 21:19
Postitas Edel
Käisin täna jälle ülevaatusel ja... jälle korduv :D Seekord külastasin lähimat, Kiive ülevaatuspunkti. Kui enne olid vaid tagumistel piduritel erinevused lubatust suurem, siis nüüd ka esimestel. Mingi nädal aega ja 200km temaga peale eelmist korduvat sõitsin ja ülejäänud aja seisis garaazis. Co oli vähemalt korras. Karba pesin vaid väliselt ära ning panin peale, ühtegi kruvi ei keeranud, ka ÜV punktis ei pidanud seda näppima. Korrastasin ka ühe jagaja ja süüte panin lambiga. Proovisõidul pidin seda 3 korda varasemaks keerama. Jah krt mingu metsa see lambiga panemine, mina sellega ei oska. Lihtsam ikka vanamoodi sõidukatsega.
Vana vaatas kõik uksed, klaasitõstukid ja turvavööd üksipulki üle, tegi märkuse lisapiduritulede kohta ning vihjas, et see vana (väliselt tutikas) Salvo ohukolmnurk tänapäeval enam ei kõlba kasutada. Rohkem vigu ei leitud. Aga teist korda järjest korduvaga enam liigelda ei või, ainult remondikohta. Ja korduv on tasuta. Eks tuleb oma koluhunnikust uusi piduriklotse otsima hakata või osta uued ning veeta üks päev pidureid remontides.
See karba on ka, külmalt ei taha üldse käia ja soojalt algusots on hea ja hästi reageerib, kuid poole gaasiga kiirendades sealt 2500 pöördest edasi kipub puterdama hakkama. Ei viitsi sellega praegu tegeleda.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 19 Juul 2019 19:59
Postitas Edel
Moskvitš läbis täna ülevaatuse. Eelnevalt sai talle taha uued piduriklotsid pandud ja esimestel piduritel lasin süstlaga piduriõli silindri ja kolvi vahele ja sai kolbe mitmeid kordi sisse-välja liigutatud. Esiratastel erinevus mahtus napilt lubatu piirdesse - 28%, tagumistel 6%. Ohukolnurga ostsin uue, aga et seekord oli vaatajaks teine mees, siis see seda näha ei tahtnud. Lisapidutrituled korjasin ajutiselt küljest, peitsin need tagumise istme alla ja juhtmed ühendasin klemmlaualt lahti.
Peale seda oli kojusõit. Ütleks, et ühtlase kiirusega poole gaasiga (nagu enamus ajast ongi) vedas tõukeliselt ja kiirust ei tahtnud hoida. Samas algusots on ühtlane kuni enne 2500 pöördeni, siis hakkab puterdama. Homme läheb garaazi tagasi ja löön karba ringi. Kui sarnaselt nokib, tuleb jagajaga midagi ette võtta. Väga ei usu seda, aga vanast Vene autost võib palju oodata. Muidu käima läheb hästi, soojalt tühikäigul gaasitades on ka OK, aga sõites nokib. Külmalt enne 80 kraadini jõudes ka puterdab igatimoodi.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 19 Juul 2019 21:33
Postitas stern100
Kõik viitaks nagu jagajale.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 20 Juul 2019 00:36
Postitas Edel
stern100 kirjutas:Kõik viitaks nagu jagajale.
Kahtluseuss närib jah sellel teemal. Mul peal uuema tüübi jagaja, on olemas uued jagaja kontaktid aga külge nagu ei sobinud... Vaatasin, et vanema tüübi jagajale need läheksid, aga tahaks uuemale neid. Ei jäänud muud üle, kui viilida neid vanu kontakte ja loota, et hakkavad tööle... Nii hästi kui halvasti nad töötavad nagu täna selgus. Tagavaraks on ka üks uuem jagaja, tühikäigul see töötas kah enam vähem, ka seda korrastasin. Proovin nüüd seda peale. Muid valikuid hetkel nagu pole.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 20 Juul 2019 23:05
Postitas Edel
Panin jagaja ringi, pannes sellele eelnevalt ka uued kontaktid. Töötamisel sama rida. Edasi järgnes karba vahetus. Nüüd on juba peaaegu nagu ennegi. Panin peale oma vana DAAZ 2101, aga enne pealepanekut avastasin puuduva segukruvi, ainult tühi auk oli alles. See on garaazis pusides kaotsi läinud. Keerasin selle ühe teise DAAZi küljest uue. Esialgu nagu sõidab. Jälgin edaspidist jooksvalt.
K126N tuleks laiali võtta ja puhtaks teha. Mootori soojenemise ajal, no krt, kohaltvõtt oli tõeline katsumus, no üldse ei käinud.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 10 Aug 2019 21:07
Postitas Edel
Peale ülevaatust pole pidanud tehnikat näppima, on siiani pidevalt käigus olnud. Tühikäigul ja keskmistel pööretel käib vähe ebaühtlaselt kuid selle olen pannud loksuva võlliga jagaja arvele. Seni ei puutu, kuni uue saan. Peale jagaja ja karba vahetust sõidetud 1350km, tänavu kevadel käikuvõtmise ajast kokku 1696km. Peale aprilli ainult hobiautod liikvel hoitud, teine sõiduk VAZ 2102 läbinud üle 3100km, siis hetkel tuleb kokku 4450km. Mul on tavaliselt hobisõidukite ühe hooaja läbisõit 3000-4000km, kuid hetkel hakkab alles augusti keskpaik kätte jõudma. Tundub, et saab veel sõita, hoian oktoobri alguseni neid käigus, kuni igapäevaseks liiklemiseks mingi sõiduki leian. Mosse odo näit hetkel 8952km, tahaks 10 000-ni jõuda enne kui talveks seisma jääb.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 10 Aug 2019 22:13
Postitas mossejumal
Täna nägin sinst 2140.Tallinn-tartu peal Saula kandis .

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 11 Aug 2019 12:38
Postitas Edel
mossejumal kirjutas:Täna nägin sinst 2140.Tallinn-tartu peal Saula kandis .
Eile lõuna paiku liikusin jah Tartu mnt-l Pildiküla ja Kose vahel.
Panin viimase 2 kuu pildid ka üles. Alates sellest http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/112174277

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 11 Aug 2019 15:10
Postitas Martin2140
Pildilt hakkas silma eriline haakekonks. Kas see on ise tehtud?

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 11 Aug 2019 18:47
Postitas partnermosse
Tere jõudu, loen Su kirjutisi DAAZ-karpa jamade kohta ja mõtlen, kuidas see või see või see sinu kirjeldatud viga ikka saab olla, aga täna õnneks avastasin sinu enda piltide pealt suure jama! Kulla mees! Karpa ja sisselaske kollektori vahele ehk karpa alla ei panda MITTE ÜHTEGI PAPIST TIHENDIT! Sinna käib ainult PARONIIT TIHEND!
Papist tihendi tõttu imab mootor ämbriga lisaõhku ja seetõttu töötab su mootor kindlasti 1 veana paljudest ebaühtlaselt!