M 401, 1955, hallarvi

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Tere.

Sai siis selline elukas ära ostetud ja koju toodud. Läheb kõvemaks ehitamiseks.
http://album.ee/node/26932492/50310292

Oskab keegi soovitada, kustkohast saab Vaz-i 5 käigulise kasti koos vaheplaadiga 412 mootorile.
Kas keegi teab Tartus treialit, kes valudel keskavad suuremaks treiks?
Ühel pildil ka mosseliiga doonor, millelt tuleb võtta enamjagu asju juhtmed, kütusepaak jne, kuna antud isend on küllalt lage asjade poolest.
Hetkel all 408 sillad ja mootor, kuid läheb kogu kaup ümbervahetamisele 412 vastu. Kui valud alla saab, siis saab näha, palju tiibasid veel laiemaks teha on vaja , praegu on tehtud ca. 4 cm.
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas tafi »

Kui selle doonori kere müüa soovid siis anna teada :) Muidu edu!
Tel 55627664
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas MAZ »

Kui numbrimärgid kunagi müüki peaks selle masina küljest minema, siis võta ühendust :beer
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas Martpoiss »

Neid valukaid tahad alla panna mis seal piltidel? Need ei sobi absoluutselt sellele autole ju.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Eks ma esialgu panen need veljed, kuna need jäid sõbral üle. Andis need tasuta ära, eks hiljem vaatab midagi kobedamat, aga enne vaja auto valmis saada ja siis aega juba ka uute velgede peale mõelda, kuna valmis saamiseni läheb veel palju-palju pappi sinna alla.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Tere.
Kuna autol puudu kõik esi ja taga kroomliistud, siis oleksin ülimalt tänulik, kui keegi saaks mulle neid müüa.
Samas puudu ka kõik tihendid, oleksin huvitatud ka nendest, ehk kellelgi kuskil garaažinurgas vedeleb kasutult neid asju.
Oleks vaja ka vasakut tagumist ukseklaasi, see on lõigatud kellelgi targal aknaklaasist.
Viimati muutis hallarvi, 09 Aug 2012 07:13, muudetud 2 korda kokku.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas empudogy »

uksetihendite komplekt peaks maksma 40 euri kanti kui huvi siis anna mulle teada, anna inimese numbri! Hind v-o tõusnud ka.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

pÄRIS KINDLASTI NUMBRIT VAJA, TÄNUD JUBA ETTE.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Sai siis toodud lammutusest Focus-e kütusepaak, Mondeo kütusetoru, mille saab kere külge keevitada, kuna autol polnud küttesüsteemist ühtegi osa küljes. Samuti sai toodud Polo esiistmed ja neid kõvasti ümber ehitatud, kuna ka esiistmeid polnud.
Ka sai roolivarras paika pandud. Õnneks saab enamuse puuduva õues seisva 412 küljest.
Ära said ostetud ka kõik tagatuled ja uus VAZ 011 esilatern, millel gabariit sees. Kuskil foorumis oli juttu roolist, mis on väiksem ja sobib 412 nuutide otsa, oli mingi Jaapanlane, oleksin tänulik, kui keegi viitsiks siia kirjutada , mis auto rooliga on tegu.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kel huvi, siis rohkem pilte on:

http://album.ee/album/555845/50310292
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Sai siis prooviks ühe velje ava suuremaks tehtud ning selgus, et esiratastele on vaja 5 mm vaheplaate, kuna muidu hakkab vastu ülemist šarniiri käima, tagaratastele sobib ka niisama.Uuel nädalal viin veljed treimisse ja pendelhoova viin ümbertegemisele laagrite peale. Kuna tiivad olid juba ca, 4 cm laiemaks tehtud, siis õnneks peaks see laius sobima. Ka tõin ära lammutusest mazda 626 nahkrooli, mis istus täpselt nuutidega.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Vasta