Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 18 Veebr 2018 08:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 06 Jaan 2018 13:47 

Liitunud: 03 Dets 2017 13:00
Postitusi: 2
Probleem siis selline. Sooviks pidurisüsteemi korralikult puhtaks pesta. Aga teema selles, et tagumised trumlid ei tule maha.
On nippe? Masin 20 aastat seisnud ka.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 06 Jaan 2018 14:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 1862
Asukoht: Tallinn
Läbi trumlis oleva augu , suru tugevama lapikkruvikeerajaga klotsid kokku

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 06 Jaan 2018 17:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 776
Asukoht: Muhu saar
Veel on trumli keskosas kaks 8 mm keermestusega auku vastakuti. Keerad kaks kaheksast polti sisse ning võrdselt hakkad kruttima. Kui trummel pole kaua ära käinud,siis keskava ja assiotsa vahele on igast sitta ja roostet tekkinud. Poltide kruttimisega tuleb trummel ära. Ja enne seda toimingut jah,tuleb klotsid läbi vastava avause kruvika või väiksema heebliga sisse suruda. Ja haamriga ära trumlit kolkima hakka tagant,servad võivad ära murduda,trummel suht kalgist materjalist tehtud.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Veebr 2018 22:33 

Liitunud: 03 Dets 2017 13:00
Postitusi: 2
Ei hakanud uut teemat tegema. Tagumistel piduritel on teatavasti üks kahe kolviga piduri töösilinder. Probleem on selles, et ühte kolbi saab kruvikeerajaga ringi keerata, aga teist mitte. Peabki nii olema?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 11 Veebr 2018 14:04 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 302
Neid kolbide kinnitusviise on kasutusel kahte tüüpi - vanematel ruutkeermega võru ja kolb(lõtkuga keere) ja uuematel ilma keermeta, kus kolb tuleb võru tagant välja ainult kahes asendis, mis on 180 kraadiste vahedega.

Olen ise oma autol näinud töösilindrit, kus remondi käigus ilmselt on pandud sisse mõlemale poole erinevat tüüpi kolvid ja võrud.

_________________
AZLK 426(427) 1973


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7