Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 16 Dets 2018 02:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07 Nov 2018 12:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 821
Asukoht: Muhu saar
Tekkis huvitav anomaalia.
Kui universaalile uue mootori peale panin,tekkis siduri lahutamisega probleem. Sai siis regullivarrast niipalju sätitud,et sõitma sai hakata. Ok. Jama on selles,et käigud lähevad suht raskelt sisse ja siduri enda käik tundub liiga lühike olevat. Kui survelaager puudutab muhvi,siis sellest peaks juba piisama,et sidur hästi lahutab. Vähemalt 412-l toimib selline versioon hästi,sidur lahutab normaalselt ja käigud lähevad ka pehmelt sisse. Universaalil see ei toimi. Varrast peab päris mõnuga peale kruttima ning kui üle regullid,siis hakkab libisema. Esmalt arvasin survelaagri või ketta süü olevat aga ketas sai sisse uus pandud ja survelaager samuti. Peale hooratta lihvi panin grafiidi sisse,lootes,et asi paraneb aga ei miskit. Süüdlasteks jäävad hetkeseisuga silindrid. Töösilinder peaks 412-l ja 2140-l üks olema? Peasilinder samuti? Või oskab keegi veel miskit välja pakkuda?

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Nov 2018 14:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3668
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Silindrid ikka samad kõik. Vändal pikilõtku pole? Siis kipub kah sidurit vajutades eest ära sõitma.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715, 2140

Kokku omanud 52 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Nov 2018 16:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 821
Asukoht: Muhu saar
Ei ole. Mootorisse sai pandud kõik uued tükid. Kaasa arvatud pikilõtku seibid. Ning kui hooratta külge panin,siis heebliga sai igaks juhuks kontrollitud ka veel.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Nov 2018 17:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 821
Asukoht: Muhu saar
Probleemil lahendus olemas. Pedaaliregull oli abiks.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Nov 2018 20:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 1982
Asukoht: Tallinn
Et siis oligi, et peasilindri töökäik oli olematu :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7