Õlirõhu reguleerimine

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitus Postitas sass »

Loomulikult viska korralik mehaaniline külge ja vaata üle, enne kui järeldusi teed. Reduktsiooniklapi kruttimisega peab ka ettevaatlik olema, kindlasti kasuta mehaanilist näidikut reguleerimiseks.

Arvestades tüüpilise Moskvichi mootori tolerantse, siis soovituslik oleks kasutada ka pisut paksemat õli, kui 5W-40. Loomulikult võta täissünteetiline, aga näiteks 5W50 või 10W60.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitus Postitas stern100 »

Tänavale pigem 5-50/10-50. 10-60 kasutan ainult rallikal suvel sooja ilmaga.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitus Postitas Muhulane »

Praegu kamza õli sees hoopis. Kui asja jonksu saab,siis tuleb jah,kobedam õli sisse.
Pisut meenutades plokikaane kokkupanekut. Nookurite võllil on ka ju õlikanalid sees. Nookurid ise asuvad küll aukudega kohakuti aga kas võlli sissetuleva õli avaus on kaane avausega kohakuti? Vot see on juba asi,mida ei osanud vaadata. Või kui nookurid on aukudega kohakuti,siis võlli sissetulev on kaane omaga ka kohakuti?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitus Postitas stern100 »

Nookurivõllidel vahe jah, kumma poole oma ja kumb ots ees. Kirjad ja nooled peal kui välja võtad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitus Postitas Muhulane »

Jap,see meenub,et kirjad oli peal. Samas,kui valetpidi panna,siis ei jää nookuritele mõeldud õliaugud nookuritega kohakuti.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitus Postitas Muhulane »

Mehaaniliselt ka siis rõhk mõõdetud. Külma mootoriga keskmiste pööretega tiba üle kolme. Sooja mootoriga tühikäigul kukub alla ühe. Reduktsiooniklapi vahetasin ka ära,kuna originaali keerasin kolm pööret sissepoole ja ei teinud piuksugi. Praeguse klapiga,mis on ka kasutatud,tundub nagu paremuse poole minevat,kruttinud seda veel pole.
Krt,enda rahustuseks tuleb nookurivõllid üle vaadata.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitus Postitas Urukoer »

Reduktsiooniklapp ei mõjuta ju su sooja mootori survet.
Külma mootori puhul võid selle liigse kinnikeeramisega surve kosmosesse lasta ja mootorile haiget teha.
Nii et selle vahetamise/kruttimisega sa oma probleemi ei lahenda.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitus Postitas Muhulane »

Urukoer kirjutas:Reduktsiooniklapp ei mõjuta ju su sooja mootori survet.
Külma mootori puhul võid selle liigse kinnikeeramisega surve kosmosesse lasta ja mootorile haiget teha.
Nii et selle vahetamise/kruttimisega sa oma probleemi ei lahenda.
Ja lahendus oleks?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitus Postitas sass »

Tuleb leida koht, kuhu õlisurve kaob. Nookurvõlle on võimalik ka ära rikkuda, kui neid valesti välja võtta - otsad peaksid minuteada olema kinnised, aga kui vale asjaga on välja koputatud, siis võib otsa ära rikkuda (auk tuleb sisse). Kontrolli üle, sest enne seda oli surve ju okei?

Samuti kontrolli üle kütusepump ja õli. Kas kütust äkki tekkinud õli sisse?

PS. Õlide osas on Sternil õigus, 10W-60 on pigem ainult sooja ilmaga. Kui talvel kasutada, peab enne sõitma hakkamist korralikult soojendama mootorit ja ei tohi ka külma mootoriga tühikäigul pöördeid väga tösta.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitus Postitas Muhulane »

Kõik eelpool mainitud asjad on kontrollitud kohe alguses,kui jama pihta hakkas. Võllikorkidega läks teemaks jah,kui sai asja lahti võetud. Õnneks olid teised võllid olemas ja need sai siis oluliselt parema abinõuga sisse aetud,korgid jäid terveks.
No ennem sai ka 5W40 lastud,polnud häda mitte midagi,kõik oli timmis.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Vasta