4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
See studtbar pagassis on pm iluasi Tegelikult ma tahangi näha kas painutab lahti selle koobaste küljest, kui jah, siis on kere ikkagi vedel. Seletage palun lahti ka et mis mõttes mul amodrikanne vaja
Täna sai siis ka kangemad vedrud alla lõpuks, 6-lehelised, altpoolt kolmas tagurpidi vahel. Väga madal jäi, nagu ka soovitud. Nelja inimesega enam eriti kruiisida pole mõtet. Hetkel sumps maast u.10cm kõrgusel, seda viin põhjale lähemale veel millalgi. Samuti läksid vedruotstesse igale poole uued puksid sisse. Kässarit proovisin ka peale keerata aga ei hakanud ikka tööle. Pilt siis auto kõrgusest nüüd:
Ja iluasi studtbar Praegu meelega ilma tugevdusteta.
Täna sai siis ka kangemad vedrud alla lõpuks, 6-lehelised, altpoolt kolmas tagurpidi vahel. Väga madal jäi, nagu ka soovitud. Nelja inimesega enam eriti kruiisida pole mõtet. Hetkel sumps maast u.10cm kõrgusel, seda viin põhjale lähemale veel millalgi. Samuti läksid vedruotstesse igale poole uued puksid sisse. Kässarit proovisin ka peale keerata aga ei hakanud ikka tööle. Pilt siis auto kõrgusest nüüd:
Ja iluasi studtbar Praegu meelega ilma tugevdusteta.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Sai madala autoga proovisõidud ka tehtud, sirge maa peal, kui kedagi sees pole, on tagumise poolraami ja selle kummipadja vahe 1 cm Kui 4 matsi peal istus, oli see kummipadi täiesti laiaks litsutud, vedrud olid ka juba tagurpidi ja sumps suhteliselt madalal.
Nelja inimest ma enam autosse ei lase Tee peal istub ikka sitaks hästi nüüd. Tunduvalt stabiilsem ja jäigem, ei tõsta kurvis ratast üles ega ei ketsi tühja. Kahekesi täpne kõrgus autol, jääb isegi väike vetrumismaa, aga suht puupaku peal sõitmine on nüüd. Sumpsi tõstsin kõrgemale sest see läks nati kortsu juba altpoolt. Igatahes olen madalusega rahul.
Nelja inimest ma enam autosse ei lase Tee peal istub ikka sitaks hästi nüüd. Tunduvalt stabiilsem ja jäigem, ei tõsta kurvis ratast üles ega ei ketsi tühja. Kahekesi täpne kõrgus autol, jääb isegi väike vetrumismaa, aga suht puupaku peal sõitmine on nüüd. Sumpsi tõstsin kõrgemale sest see läks nati kortsu juba altpoolt. Igatahes olen madalusega rahul.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Ei ei... Käitumine/suhtumine pole mul üleolev, lihtsalt pole ju mõtet krudida või keevitada mossele külge midagi sellist, mis reaalsuses tegelikult mitte midagi juurde ei anna ja oma tööpõhimõtet ei täida.Talts kirjutas:Eks strutbari üks ülesannetest on hoida ka lansekaid, paha ta ei tee. Vabalt annab keevitada "kõrvad" lansekate külge. On ju olemas ka Ladale (tagavedused) lansekate tugi. Huvitav mispärast ta siis VFTS-idel peal oli? amordikanne kui selliseid ju pole või mis? Ja oma üleoleva käitumise võid omale hoida Hr. Mart
Kui vaadata Ladat, siis mart leiab sealt enamus autodele omapärased 4 amordikannu, mille vahele on võimalik aretada strutbarid.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
... lihtsalt pole ju mõtet krudida või keevitada mossele külge midagi sellist, mis reaalsuses tegelikult mitte midagi juurde ei anna ja oma tööpõhimõtet ei täida....
Aga miks mitte? See ongi katsekorras, et näha kas kere annab sealt läbi painduma veel. Sellel isendil nkn dokke pole, korra puus käinud ja 2 korda külili, siis suht suva ju mida ma sellega teen.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Katsetamises pole mitte midagi halba, see oli lihtsalt nõuanne. Mitte midagi muud...
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Sai siis ka 2140 värske õhu kätte aetud.
Värvilise iš madaldus aitas ikka s...ks kaasa stabiilsusele. Kurvis vaata et jääb juba jõudu väheks. Kurvis on mõlemad rattad ikka maas ja ketsivad nagu blokkdiffriga
Eile ainult jäi mingi asi sidurikoja ja hooratta vahele. Eks näis mis seal on kui uurima hakkan.
Värvilise iš madaldus aitas ikka s...ks kaasa stabiilsusele. Kurvis vaata et jääb juba jõudu väheks. Kurvis on mõlemad rattad ikka maas ja ketsivad nagu blokkdiffriga
Eile ainult jäi mingi asi sidurikoja ja hooratta vahele. Eks näis mis seal on kui uurima hakkan.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Pean juba vist valmistuma teie kriitikat taluma
Täna oli Piirsalu sõjaväebaasis väiksemat sorti ralli. Väga p...e läks kõik. Mossel kadus kõigepealt ära parem esimene pidur, kuna hoo pealt hakkas kiskuma, panin külg ees vastu betooni ja siis edasi vastu puud. Kõik plekid kobedalt lömmis jälle. Siis mõtlesime, ah mis ikka sõidame siis juba päeva lõpuni kui nkn auto puruks. Sõidu ajal kadus ära esimene käik, ega tulnudki tagasi. Koju jõudes kadus ära ka teine käik ning sidur ei lahutanid õigesti.
Autos natuke kahju on aga peaasi et ise terve olen. Nüüd käib juba hoolega remont.
Paar pilti sõidust:
Paar pilti auto välimusest peale betooni ja puud:
Hetkeseis: kõik lömmi läinud plekid-jupid küljest ära korjatud ja enamvähem sirged et kannatab külge tagasi pookida. Vahetan ära pidurimansetid, käigukasti ja uurin kas vaja ka uus siduriketas panna. Pärast natukest värvi poole pealt täiustamist jätan auto ilma stangedeta.
Niiet nüüd taastamisega tööd jagub.
Täna oli Piirsalu sõjaväebaasis väiksemat sorti ralli. Väga p...e läks kõik. Mossel kadus kõigepealt ära parem esimene pidur, kuna hoo pealt hakkas kiskuma, panin külg ees vastu betooni ja siis edasi vastu puud. Kõik plekid kobedalt lömmis jälle. Siis mõtlesime, ah mis ikka sõidame siis juba päeva lõpuni kui nkn auto puruks. Sõidu ajal kadus ära esimene käik, ega tulnudki tagasi. Koju jõudes kadus ära ka teine käik ning sidur ei lahutanid õigesti.
Autos natuke kahju on aga peaasi et ise terve olen. Nüüd käib juba hoolega remont.
Paar pilti sõidust:
Paar pilti auto välimusest peale betooni ja puud:
Hetkeseis: kõik lömmi läinud plekid-jupid küljest ära korjatud ja enamvähem sirged et kannatab külge tagasi pookida. Vahetan ära pidurimansetid, käigukasti ja uurin kas vaja ka uus siduriketas panna. Pärast natukest värvi poole pealt täiustamist jätan auto ilma stangedeta.
Niiet nüüd taastamisega tööd jagub.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Ise jäin muidu teiseks Hea saavutus, kui arvestada seda et kolmest sõidust 1 panin puusse ja teise kahe ajal ei olnud pidureid. Ja mul ei ole tuju ka ni kurb sest seal kanti täiesti maha veel üks siguli 01.
Video matsust: vabandage väga kehva kvaliteedi ja ropu suuvärgi eest
http://www.youtube.com/watch?v=H6YmNJ17mh0
Video matsust: vabandage väga kehva kvaliteedi ja ropu suuvärgi eest
http://www.youtube.com/watch?v=H6YmNJ17mh0
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Mine ise mu**istern100 kirjutas:Ise jäin muidu teiseks Hea saavutus, kui arvestada seda et kolmest sõidust 1 panin puusse ja teise kahe ajal ei olnud pidureid. Ja mul ei ole tuju ka ni kurb sest seal kanti täiesti maha veel üks siguli 01.
Video matsust: vabandage väga kehva kvaliteedi ja ropu suuvärgi eest
http://www.youtube.com/watch?v=H6YmNJ17mh0
Stern sul ikka on sellel autol mingi needus peal. Kaks korda külili, millest ühel korral käisime puus ära ja nüüd see ka veel. Aga mosse vaim on tugev ja ta ei anna nii kiiresti alla !
"2140"
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Ei mõista sind ja sinu tegemisi!