carrec kirjutas:Kas pealt kumerad kolvid on ka mingi näitaja?
On ikka näitaja, selles mõttes, et kui kolvid on pealt sirged, siis on mootor A-76 bensiiniga sõitmiseks mõeldud. Pealt kumerad kolvid on aga 93 bensiini jaoks mõeldud.
Kui on klapid vastu kolbe käinud, siis võib karta, et plokikaant on liiga palju maha võetud. Laehenduseks on kolbidele klapi süvendid sisse lasta. Muidugi kui kasutad seda mootorit tavaliseks tänava sõiduks. Kui aga plaanid liigat sõita siis selline variant ei sobi, sest kolbidele klapi süvendite sisse tegemine on keelatud tehniliste tingimustega.
Teine variant on võtta järgmine plokikaan ning sellest teha endale uus. Kui mälu mind ei peta siis maksimaalselt võis 1,2 mm kaant maha võtta, et klapid veel pähe ei jookseks. Ise ei ole kunagi nii palju võtnud, piisab täiesti kui võtta 0,7-0,8 mm, siis jööb veel varu ja isegi sellisel juhul ei jookse klapid kolbidega kokku kui juhtub pöörete pealt käigu välja viskama.
Kolbidele süvendei küll sisse puurima ei hakka selle masinaga liigat ka ei sõida. Kui klapid enamvähem sirged on ja survet peavad, läheb see kaas teisele mootorile peale. Ei oska täpselt öelda ka palju sellel maha võetud on. Aga kui ma korra blokikaane otsatüki maha võtsin(see kus ketipinguti küljes on) ja samamoodi tagasi panin, see ei muuda vist midagi? keti pingutusaste jääb ju samaks?
see mootor oli enne 3 a seisnud ka. vb oli mõni klapp kinni roostetanud oma pesasse ja siis regullisime ta väga valeks?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
mul oli isegi lihvimata plokil klapis peas millegipärast.. midagi ei puutnud ja mootor töötab siiani väga hästi.... ei tea mis viga oli ennem ka peas ei käinud aga kui lahti ja kokku panin siis k2is
Kui on huvi, siis mul on paar mootorit üle, on erinevates seisudes, ehk siis täiesti sõidukorras ja on ka selliseid komplektseid mootoreid millel on vaja väntvõll ära vahetada, on ka varuosi. Huvi korral helista 55581620 või ps
Kiskusin saaled ja kolvid välja. Teise silindri saale oli kõvasti ringi käinud ja täitsa ära sulanud vahele. Kolmanda silindri saale oli natuke ringi käinud ja täitsa ära ei olnud sulanud. Neljanda silindri kolvisõrm ka sinine.
Teise silindri kepsuvastus:
Teise silindri saaled, kõvasti ringi tõmmanud ja ära sulanud.
Esimene ja teine silinder.
Kuidas mootorit lammutatakse
Kolvid ( neljas, kolmas, teine, esimene)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Nii. Päev korras jälle Sai endale muretsetud NELJAS mosse, kahjuks peab see küll doonoriks minema sest esimese poolraami küljest murdus tõmbamiskõrv ära, seega poolraamid väga tugevad ei ole. Pilte praegu(kui koju toon auto siis teen igalt poolt lähemalt)
Lähiajal läheb siis lammutamiseks, kel midagi tarvis, aga küsige kiiresti Kõik, mida mul vaja pole leiab tee vanarauda või lõkkehunnikusse.
Viimati muutis stern100, 24 Mai 2010 21:03, muudetud 1 kord kokku.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.