Põhjaparandus!
Re: Põhjaparandus!
on seda makrofelksi asja nähtud kyll... pigem ikka probleemi edasilükkamine kui parandus..
Re: Põhjaparandus!
Makroga tuleb nii mõndagi autoparanduslikku meelde. Esimene kogemus autoparandusest uretaanvahuga oli sellest ajast, kui Makroflex Eestimaale saabus. Oli '80 lõpp. Sai esimest korda seda asjandust käes hoitud ja kirju uuritud, kui kõrval remondimehed nuputasid, kuidas metsameeste pika kabiiniga Kiisu küljeplekke keevitada. Siis ma pakkusin neile välja, et parandage vahuga, pahtel, krunt ja värv otsa, ning ongi ok!
Aga tõsiselt ja teadlikult ma lasin vahtu kerekonstruktsioonidesse oma esimesele ML'i Mossele, kuna nagu ikka, oli 2140 kere natuke pehmevõitu. Ega eriti märgatavalt jäigemaks see ei teinud. Peaks tegelikult vaatama, kuidas karbid on, kuna masin seisab juba 6 aastat võpsikus.
Aga tõsiselt ja teadlikult ma lasin vahtu kerekonstruktsioonidesse oma esimesele ML'i Mossele, kuna nagu ikka, oli 2140 kere natuke pehmevõitu. Ega eriti märgatavalt jäigemaks see ei teinud. Peaks tegelikult vaatama, kuidas karbid on, kuna masin seisab juba 6 aastat võpsikus.
Re: Põhjaparandus!
asbest kirjutas:Tere
Oman 1985 aasta 2140 Moskvichi ning paratamatult kere roostetab, eelkõige tahaks teada kuidas oleks kõige parem põhja parandada, sest põhi kergelt juba pudeneb, läbi veel põhjast astunud pole, ning tahaks seda ka edaspidi vältida. Tulevikus tahaks sellega ka tänavale minna, kuid kehtiv ülevaatus puudub. Praegusel hetkel ongi kõige kriitilisem probleem kere ja põhi, vedrustus ja kõik muu on väljavahetatav.
Aitäh.
Liivaprits toob igasuguse tõe päevavalgele. Kui tollega põhi ja koopaplekid puhtaks lastud, siis saad hakata edasi vaatama, kui palju keevitustööd on ja kas üldse kusagile plekki kinni keevitada on.