Edel kirjutas: talvel panin kõik uued jahutussüsteemi lõdvikud aga on juba pragulised. Mine jälle uusi otsima enne kui mõni tee peal puruks läheb.
Mis pragunemise vastu aitaks? Kastaks spray silikoonõliga üle nagu rooliotsade kummikatted?
Just kirjutasid ise ka vastuse - nii täpselt see ongi,et vajavad silikoonspreid peale lõdvikute installeerimist auto peale ! Olen seda siiani teinud ka profülaktika mõttes ja peaks ütlema,et ma ei nurise
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
partnermosse kirjutas:Just kirjutasid ise ka vastuse - nii täpselt see ongi,et vajavad silikoonspreid peale lõdvikute installeerimist auto peale ! Olen seda siiani teinud ka profülaktika mõttes ja peaks ütlema,et ma ei nurise
Rooliotsadele said uued kummikatted. Tuvastasin veel,et välimised otsad liiguvad kuidagi kergelt. Vajaksid siis vahetust aga kõige keskmise varda liigendid on ok.
Eelmine aasta enne ülevaatust said roolivarrastele uued plastjunnid sisse laotud aga nüüdseks on need põhiosas juba läbi. Kas koguaeg on olnud,et Mossedel tuleb iga aasta rooliliigendeid vahetada?
stern100 kirjutas:Plastjunnid? Kui mõtled plastmasskausse siis neid tuleb jah iga aasta vähemalt korra vahetada.
No mis jama jutt see on Neid tuleb korralikult määrida ja mitte koonerdada määrdega, siis nad ka kestavad !!! Tehakse ka nii, et keermestatakse "taldrikutele" määrdeniplid lisaks,et ekspluatatsiooni käigus määret juurde lisada "tavotipritsiga" nagu neid vanasti nimetati umbes 10 vajutust täiteks.
Aga jah kui poest osta ja määrimata liigendid alla panna ,siis võib neid ka iga kuu vahetada kui aru peas pole. Jõudu vahetamisel härrased ......
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
stern100 kirjutas:Plastjunnid? Kui mõtled plastmasskausse siis neid tuleb jah iga aasta vähemalt korra vahetada.
No mis jama jutt see on Neid tuleb korralikult määrida ja mitte koonerdada määrdega, siis nad ka kestavad !!! Tehakse ka nii, et keermestatakse "taldrikutele" määrdeniplid lisaks,et ekspluatatsiooni käigus määret juurde lisada "tavotipritsiga" nagu neid vanasti nimetati umbes 10 vajutust täiteks.
Aga jah kui poest osta ja määrimata liigendid alla panna ,siis võib neid ka iga kuu vahetada kui aru peas pole. Jõudu vahetamisel härrased ......
Kas nüüd sain mina valesti aru? Ma enne rääkisin muidu nt rooliotse plastmasskaussidest, mina olen oma mossel neid pidevalt vahetanud, panen määrdega kokku ja nii ongi. Mina sinna määret ei lisa igatahes, üleliigne kamm sinna taldrikutesse need määrdeniplid aretada. Muidugi oleneb plastmasskausside eluiga munaka siledusest ja kulumisastmest. Rallitades igatahes peavad need plastjunnid väga vähe vastu.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
stern100 kirjutas:Plastjunnid? Kui mõtled plastmasskausse siis neid tuleb jah iga aasta vähemalt korra vahetada.
No mis jama jutt see on Neid tuleb korralikult määrida ja mitte koonerdada määrdega, siis nad ka kestavad !!! Tehakse ka nii, et keermestatakse "taldrikutele" määrdeniplid lisaks,et ekspluatatsiooni käigus määret juurde lisada "tavotipritsiga" nagu neid vanasti nimetati umbes 10 vajutust täiteks.
Aga jah kui poest osta ja määrimata liigendid alla panna ,siis võib neid ka iga kuu vahetada kui aru peas pole. Jõudu vahetamisel härrased ......
Kas nüüd sain mina valesti aru? Ma enne rääkisin muidu nt rooliotse plastmasskaussidest, mina olen oma mossel neid pidevalt vahetanud, panen määrdega kokku ja nii ongi. Mina sinna määret ei lisa igatahes, üleliigne kamm sinna taldrikutesse need määrdeniplid aretada. Muidugi oleneb plastmasskausside eluiga munaka siledusest ja kulumisastmest. Rallitades igatahes peavad need plastjunnid väga vähe vastu.
siin ei ole mainutud ka seda et ennem uute kausside paigaldamist võtta mõlemalt poolelt 0,5mm maha, siis pikkeneb samuti eluiga. Mina enda mossel vahetasin (siis kui ta oli igapäeva auto) kord 2 aasta tagant ja seda ilma määreta.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Eelmine aasta sai liigendid ise koostatud,komplektset "poekraami" ei kasutanud nende kõrgema hinna tõttu.
Määret sai neisse aetud enam kui küll ja eelmise aasta sügisel kummikatteid vahetades veel lisaks pandud.
Plastjunnide all mõtlesingi kausse. Eks tuleb see "kausivahetus" jälle ette võtta. Lähen nüüd jälle siis küla peale tõmmitsat kerjama sest omale pole seda veel raatsinud osta....
Kausse jms. on poest eraldi saada aga kummitihendeid,vedrusid jms. aga mitte. Küll on saada kogu selle "pudru" komplekt,hinnaga midagi 280EEK kui õieti mäletan.
Edel kirjutas:Eelmine aasta sai liigendid ise koostatud,komplektset "poekraami" ei kasutanud nende kõrgema hinna tõttu.
Määret sai neisse aetud enam kui küll ja eelmise aasta sügisel kummikatteid vahetades veel lisaks pandud.
Plastjunnide all mõtlesingi kausse. Eks tuleb see "kausivahetus" jälle ette võtta. Lähen nüüd jälle siis küla peale tõmmitsat kerjama sest omale pole seda veel raatsinud osta....
Kausse jms. on poest eraldi saada aga kummitihendeid,vedrusid jms. aga mitte. Küll on saada kogu selle "pudru" komplekt,hinnaga midagi 280EEK kui õieti mäletan.
Tõmmitsaid? Nimelt mis osal sa neid kausse vahetama hakkad?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
stern100 kirjutas:Tõmmitsaid? Nimelt mis osal sa neid kausse vahetama hakkad?
Vähemalt välimistel liigenditel peaks uued panema. Kõige pikemat (keskmine) varrast plaanis puutuda pole.
Kõnealune tõmmits selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/37102119 Eelmine aasta Kadaka turult küsiti sellise eest 350EEK.