Olen proovinud väänata, ei midagi Mul on ju ka mootor peal ja kõik töösilindrid ka küljes, see aga jookseb nende tagant
Saab ikka väänata ja kui karbi alt ei taha panna,proovi pealt(kui originaalsust taga ei aja). Ise eelmine aasta vahetasin seda toru ja oli omajagu mängimist aga ära tegin.
Kui toru läheb nagunii vahetusse siis kolmikust on mõtekas lahti keerata silmusvõtmega,lõigates enne vana toru pooleks. Asi on hullem kui hiljem niplil juba kandid maas.
Kui toru läheb nagunii vahetusse siis kolmikust on mõtekas lahti keerata silmusvõtmega,lõigates enne vana toru pooleks. Asi on hullem kui hiljem niplil juba kandid maas.
Toru läheb vahetusse.. MA arvan et ma keeran roolikarbi lahti, vaatab mis siis saab. Mul on tehtud spets võti nende torude lahtikeeramiseks. 10sele padrunile sälk sisse ja pulk k'lje peale, valma
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Järgmine plaan on vahetada õli nii käigukastis kui tagasillas. Käigukast on vanemat tüüpi - mõõtevardaga ja täitekorgiga. Tagasillas on see kork olemas, kust õli välja saab ja uut sisestada.
Kuna ma pole seda tööd enne teinud, paluks mingeid soovitusi või asju, millele ma peaks rohkem tähelepanu pöörama.. Ja millist õli soovitate?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
viirusboy kirjutas:Järgmine plaan on vahetada õli nii käigukastis kui tagasillas. Käigukast on vanemat tüüpi - mõõtevardaga ja täitekorgiga. Tagasillas on see kork olemas, kust õli välja saab ja uut sisestada.
Kuna ma pole seda tööd enne teinud, paluks mingeid soovitusi või asju, millele ma peaks rohkem tähelepanu pöörama.. Ja millist õli soovitate?
Tagasilda ja käigukasti pane kaasaegsemad transmissioonõlid, küsi kindlasti poes olles müüja käest !!! Aga mootorisse kindlasti mineraalõli kui pole mootorit lahti võtnud juppideks ja puhtaks pesnud ning uusi simmerlinge paigaldanud !!! Õlide nimetused on vaba valik -on see Addinol,Valvoline või mõne muu nimetusega ...
Mootor soojaks, õli välja karterist, siis õlifilter vahetusse(enne lase õlikopsikust õli välja ja siis keera kopsik lahti) ja vaheta filter - aseta kopsik tagasi.Kork karteris kus õli välja lasid keera kinni.Vala 4 liitrit õli sisse ja käivita, ootama peab kuni õli ka filtrisse koguneb see tähendab mootorile pöördeid mitte anda, tühikäigul las popsub mõni aeg.Jäta mootor seisma ja lase mõniaeg seista-kontrolli mõõtevardal õli olemasolu ja vajadusel lisa õli vähehaaval juurde kuni mõõtevardal on õline märk MAX -kriipsu juures.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Tagasilda ja käigukasti pane kaasaegsemad transmissioonõlid, küsi kindlasti poes olles müüja käest !!! Aga mootorisse kindlasti mineraalõli kui pole mootorit lahti võtnud juppideks ja puhtaks pesnud ning uusi simmerlinge paigaldanud !!! Õlide nimetused on vaba valik -on see Addinol,Valvoline või mõne muu nimetusega ...
Mootor soojaks, õli välja karterist, siis õlifilter vahetusse(enne lase õlikopsikust õli välja ja siis keera kopsik lahti) ja vaheta filter - aseta kopsik tagasi.Kork karteris kus õli välja lasid keera kinni.Vala 4 liitrit õli sisse ja käivita, ootama peab kuni õli ka filtrisse koguneb see tähendab mootorile pöördeid mitte anda, tühikäigul las popsub mõni aeg.Jäta mootor seisma ja lase mõniaeg seista-kontrolli mõõtevardal õli olemasolu ja vajadusel lisa õli vähehaaval juurde kuni mõõtevardal on õline märk MAX -kriipsu juures.
Motoris õli vahetatud. Eile juba vahetasin ja tegin seda enamvähem samamoodi nagu sa just kirjeldasid. Ainult mootorit ajasin alguses vändast ringi, siis starterist ja lõpuks panin käima. Surve tuli peaaegu 2 peale tühikäigul. Vana õliga polnud ollagi midagi. vaevu 1. Käigukasti ja tagasilda tahakski panna midagi kaasaegsemat, aga marki ei tea. Poodi minnes on seal terve lett täis igasugu käigukasti ja tagasilla õlisid. Millist valida? Ja kas pean vanast õlist midagi puhtaks ka pesema või loputama?? Kuidas seda teostada?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Motoris õli vahetatud. Eile juba vahetasin ja tegin seda enamvähem samamoodi nagu sa just kirjeldasid. Ainult mootorit ajasin alguses vändast ringi, siis starterist ja lõpuks panin käima. Surve tuli peaaegu 2 peale tühikäigul. Vana õliga polnud ollagi midagi. vaevu 1. Käigukasti ja tagasilda tahakski panna midagi kaasaegsemat, aga marki ei tea. Poodi minnes on seal terve lett täis igasugu käigukasti ja tagasilla õlisid. Millist valida? Ja kas pean vanast õlist midagi puhtaks ka pesema või loputama?? Kuidas seda teostada?
Mina isiklikult ei ole loputanud, vana välja ja uus sisse.Mosse kannatab sellist vahetust ilusti välja - teisiti öeldes, mosse pole pirtsakas ! Võid ka Comma transmissioonõli panna märgistusega W80(vist oli) ja igaksjuhuks küsi müüja käest üle
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Selge. Kindlasti küsin. Lasin tagasillas õli soojaks ja niristasin välja. 1,5 liitrit tuli musta ollust. Väljalaske korgi põhi oli nagu grafiitmäärdega või mingi rauapuruga koos. KAs see on tõsine asi või normaalne?? Kohe tuleb ka video. 4. käik sees ja 40 vaikselt kohapeal sai sõidetud. Korra lasin ka 160 välja, aga hakkas vibama hoolega ja julgus sai otsa..
Videos on kolinat päris hästi kuulda, ei tea millest see tuleb. Ise pakun et käis tühjalt ringi ja niisama kolises, kuna raskust polnud. Kuid ei tea ka. Mis te asjast arvate??
viirusboy kirjutas:Lasin tagasillas õli soojaks ja niristasin välja. 1,5 liitrit tuli musta ollust.
Mahu poolest peab olema 1,3 liitrit Aga pole ka hullu kui on ainult 1 liiter
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Täna siis linnas käidud ja sain ostetud omale selle transmissioonõli.. Tradilos taheti pea 300.- liitri eest saada. Kõrval agrovarus sain 195.- viis liitrit TAD-17i'd. Raamat soovitab seda kasutada, kuid raamat on ka juba üle 25 aasta vana Sealt selgus, et seda õli sobib ka roolireduktorisse valada, seega siis lähipäevil ka see töö ette vaja võtta..
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.