MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Väga suure töö oled ära teinud, madaldust tahaks masin jah kohe kindlasti.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Civicu radikas on tõesti väike selle mootori jaoks kui just el.venti külge ei pane.TiitS kirjutas:Mootor tahab ainult seadistamist veel. Süüde on vale arvatavasti, puterdab veidi ja minek ei ole see, mis peaks. Jahutus on kehva, kipub üle kuumenema. Kasutusel on üks oksüdeerunud ribidega Honda Civicu radikas, arvatavasti see ongi see kurja juur. Peab uue radika tooma ikka.
Kas oled nüüd jagu saanud sellest probleemist, mis käima panemisel esile kerkib (pöörded) ?
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Tegelikult kui see civicu radikas korralik uus oleks, siis sellest peaks piisama küll. Olen näinud neid samu radikaid ka igasugustel turbotatud riisikatel nendel on ju seda jahutust veel rohkem vaja. El. vent on täitsa küljes isegi, eespool radikat. Praegu nagu pöörded nii kõrgele enam käivitades ei tõusegi. Umbes 2000 pöörde peale laseb korraks. Suurimaks probleemiks hetkel on see, et mootor ei taha korralikult käia. Jõudu ei ole ja kõrgematel pööretel jätab vahele. Kahtlustan, et mootorikett on äkki hamba võrra valesti.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Räägiks ka siis vahepeal, mis mokitsaga toimunud on.
Alustan siis sellest, et jahutuse probleem sai lahendatud uue radika paigaldamisega. Uus radikas sai ka veidi paksem, kui eelmine (26mm vs 16mm):
Samal ajal painas mootorit ka üks teine probleem. Nimelt siis, töösooja mootoriga ei jõudnud starter enam eriti mootorit ringi ajada. Probleemi lahendamiseks otsustasin vahetada starteri harjad ja puksid.
Aga kasu ei olnud sellest ikka mitte midagi. Sai siis ühte teist Boschi starterit proovitud (eelmine oli Delco toodang) ja ikka sama teema. Lõpuks sain tuttava käest ühe 3.0 r6 CIH veidi suurema jõudlusega Boschi starteri ja sellega nagu jõuab iga kord käima vedada mootori. Ei teagi milles see kala võib olla, et mootor nii tihkeks töösoojana läheb, külma mootoriga jõudis vedada küll kõigi starteritega.
Mingi aeg otsustasin, et tõstan siis nukkvõlli ketiratast hamba võrra varasemaks. Keerasin kõik 3 ketiratta polti ettevaatlikult lahti, et mitte mingil juhul mõni polt ketikambrisse ei kukuks. Ratas nõks tagasi keeratud, esimene polt kinni, teine polt kinni, kolmas polt kinni ja viimast polti pingutades see juhtuski - tegemist oli Torx poltidega ning keeramiseks kasutasin padrunotsikut, polti pingutades libises padrun poldi tagant ära ning kostusid mõned kilinad-kolinad ning lõpuks üks tuhmim kolks kuskil allpool mootorit. Võite aimata, mis mõtted mul peas käisid sel hetkel . Kusjuures eelmist polti keerates just mõtlesin, et äkki peaks ikka sellele padrunile teibi ümber rullima, et äkki kukub otsast, aga mõtteks see ainult jäigi .
Algul üritasin väikese traadi otsas magnetiga surkida seal ketikambris aga tulutult. Nii palju oli mul selle ketikaane maha võtmisel meelde jäänud, et ketikamber on ühenduses karteriga. Lootus oli, et äkki kukkus see otsik siis karterisse. Sai siis see alt kruvitud ja kuskilt väntvõlli ketiratta vahelt ma selle kurjajuure leidsin. Maksma läks see jama mulle umbes pool päeva mõttetut tööd
Aga igatahes see ketiratta hamba võrra liigutamine parandas mootori tööd märgatavalt.
Kuna rataste kaldenurgad tundusid kahtlased, liiga lääpas samuti oli ka juhitavus väga kahtlane, siis otsustasin täna asja üle vaadata. Mõtlesin, et äkki on kunagi liigselt vahetükke ülemise õõtsa vahele paigaldatud, aga ei olnud seal ühtegi. Siis jäid silma alumised õõtsapuksid, mis ei tundunud väga värsked enam ning olid suht tsentrist väljas. Sai siis kogu esisild tükkideks võetud ning päeva lõpuks oli seis selline:
Õõtsapuksid nägid välja siis sellised:
Ehk kellegil on mingeid huvitavaid nippe jagada mismoodi need puksijäänused sealt kõige paremini välja saaks
Alustan siis sellest, et jahutuse probleem sai lahendatud uue radika paigaldamisega. Uus radikas sai ka veidi paksem, kui eelmine (26mm vs 16mm):
Samal ajal painas mootorit ka üks teine probleem. Nimelt siis, töösooja mootoriga ei jõudnud starter enam eriti mootorit ringi ajada. Probleemi lahendamiseks otsustasin vahetada starteri harjad ja puksid.
Aga kasu ei olnud sellest ikka mitte midagi. Sai siis ühte teist Boschi starterit proovitud (eelmine oli Delco toodang) ja ikka sama teema. Lõpuks sain tuttava käest ühe 3.0 r6 CIH veidi suurema jõudlusega Boschi starteri ja sellega nagu jõuab iga kord käima vedada mootori. Ei teagi milles see kala võib olla, et mootor nii tihkeks töösoojana läheb, külma mootoriga jõudis vedada küll kõigi starteritega.
Mingi aeg otsustasin, et tõstan siis nukkvõlli ketiratast hamba võrra varasemaks. Keerasin kõik 3 ketiratta polti ettevaatlikult lahti, et mitte mingil juhul mõni polt ketikambrisse ei kukuks. Ratas nõks tagasi keeratud, esimene polt kinni, teine polt kinni, kolmas polt kinni ja viimast polti pingutades see juhtuski - tegemist oli Torx poltidega ning keeramiseks kasutasin padrunotsikut, polti pingutades libises padrun poldi tagant ära ning kostusid mõned kilinad-kolinad ning lõpuks üks tuhmim kolks kuskil allpool mootorit. Võite aimata, mis mõtted mul peas käisid sel hetkel . Kusjuures eelmist polti keerates just mõtlesin, et äkki peaks ikka sellele padrunile teibi ümber rullima, et äkki kukub otsast, aga mõtteks see ainult jäigi .
Algul üritasin väikese traadi otsas magnetiga surkida seal ketikambris aga tulutult. Nii palju oli mul selle ketikaane maha võtmisel meelde jäänud, et ketikamber on ühenduses karteriga. Lootus oli, et äkki kukkus see otsik siis karterisse. Sai siis see alt kruvitud ja kuskilt väntvõlli ketiratta vahelt ma selle kurjajuure leidsin. Maksma läks see jama mulle umbes pool päeva mõttetut tööd
Aga igatahes see ketiratta hamba võrra liigutamine parandas mootori tööd märgatavalt.
Kuna rataste kaldenurgad tundusid kahtlased, liiga lääpas samuti oli ka juhitavus väga kahtlane, siis otsustasin täna asja üle vaadata. Mõtlesin, et äkki on kunagi liigselt vahetükke ülemise õõtsa vahele paigaldatud, aga ei olnud seal ühtegi. Siis jäid silma alumised õõtsapuksid, mis ei tundunud väga värsked enam ning olid suht tsentrist väljas. Sai siis kogu esisild tükkideks võetud ning päeva lõpuks oli seis selline:
Õõtsapuksid nägid välja siis sellised:
Ehk kellegil on mingeid huvitavaid nippe jagada mismoodi need puksijäänused sealt kõige paremini välja saaks
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kui miski inimlik lahendus neid pukse kätte saada ei õnnestus siis kasuta põletamis tehnikat.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Rauasaega.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Neid pukse pressitakse välja ja pressitakse ka sisse pressiga
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Tihtilugu pole see võimalik ja võetakse appi suur haamer või kruustangid.partnermosse kirjutas:Neid pukse pressitakse välja ja pressitakse ka sisse pressiga
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Eks tuleb kuidagi midagi leiutada siis. Asconal sai ilusti tungraua ja mahlapressiga kummist õõtsapuksid välja ja sisse, aga need mosse omad on metallist välise puksiga. Saab vist keerulisem see protsess olema.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Polnudki mingi eriline raketiteadus see pukside kätte saamine . Kõik sai kruustangide vahel tehtud. Vaja oli ainult erinevate läbimõõtudega torujuppe. Kõigepealt vana kummipuks välja pigistada, seejärel õõtsa külge jäänud välimine puksivõru rauasaega katki saagida, siis sai juba selle lömmi lüüa ning käes see oligi.