Huvitav,kust tulevad juhtmed mikrolülitile? Lihtsalt akult?vootele kirjutas:Niisiis, karpa torud:
3 peaks olema soendusvesi
4 läheb mootorituulutusse
5 läheb jagajasse
Mikrolüliti on tühikäigureziimi jaoks - 2141-l on spets elektronplokk, kui lased üle 1400 pöörde gaasi lahti (aeglustad mootoriga), siis lülitab välja karpa teisel küljel oleva solenoidklapi, koos sellega ka tühikäigu bensiini pealevoolu. 2140 oli sarnane, aga lihtsam lülitus, lüliti oli ahelas vaakumklapiga, mis kollektoris piisava hõrenduse tekkides sama tegi.
Kuidagi väike on see mootorituulutuse ots,muidu ikka suuremad.
Soendusvee kohta pean veel uurima. Mul pole hetkel plaanis seda üldse taha ühendada,suvisel ajal rohkem nuhtlus kui kasu. Sammuti iga kord karbat maha võttes jäävad need vett täis voolikud jalgu. Viimane kord võtsin need üldse ära ja ühendasin omavahel kokku. Nüüd käib tosool lihtsalt voolikust läbi.
Seda süüte reguleerimist mina ikka ei oska. Eile proovisin raamatu järgi kontrollambiga aga jagajat keerates tule "vilkumise" järgi on nagu midagi ikka valesti,kus peaks lamp põlema,seda ta ei tee,keera jagajat kuhu suunas tahes. Panin umbes,lasin soojaks töödata ja sättisin veel. Hetkel probleeme pole.