partnermosse kirjutas:Vaatan,et sul pole korraliku paisupaaki Mul neid jälle hulgim,mis 2140 omad on.Kui soovid loovutan 1 sulle TASUTA -pesed puhtaks lisad korraliku vooliku ja kinnitad nii nagu 2140 -netel käib(kinnituskronsteine mul kahjuks pole).Anna teada kui soovid ja tule päälinna järgi.
Mul on selline täitsa olemas nagu siin pildil http://album.ee/node/23740231/50248365 (aga see neljakandiline kobakas ei istu).Vaja sellist mis läheb uuemale 412.Ma käin igapäev päälinnas
partnermosse kirjutas:Vaatan,et sul pole korraliku paisupaaki Mul neid jälle hulgim,mis 2140 omad on.Kui soovid loovutan 1 sulle TASUTA -pesed puhtaks lisad korraliku vooliku ja kinnitad nii nagu 2140 -netel käib(kinnituskronsteine mul kahjuks pole).Anna teada kui soovid ja tule päälinna järgi.
Mul on selline täitsa olemas nagu siin pildil http://album.ee/node/23740231/50248365 (aga see neljakandiline kobakas ei istu).Vaja sellist mis läheb uuemale 412.Ma käin igapäev päälinnas
2140 oma on siiski parim.Pead vaid muretsema kinnituse mis originaalis 2140 oma on ja siis saab samasse kohta ka IZ-412 le installeerida Ise tegingi nii ja on väga tipptopp
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
partnermosse kirjutas:Vaatan,et sul pole korraliku paisupaaki Mul neid jälle hulgim,mis 2140 omad on.Kui soovid loovutan 1 sulle TASUTA -pesed puhtaks lisad korraliku vooliku ja kinnitad nii nagu 2140 -netel käib(kinnituskronsteine mul kahjuks pole).Anna teada kui soovid ja tule päälinna järgi.
Mul on selline täitsa olemas nagu siin pildil http://album.ee/node/23740231/50248365 (aga see neljakandiline kobakas ei istu).Vaja sellist mis läheb uuemale 412.Ma käin igapäev päälinnas
2140 oma on siiski parim.Pead vaid muretsema kinnituse mis originaalis 2140 oma on ja siis saab samasse kohta ka IZ-412 le installeerida Ise tegingi nii ja on väga tipptopp
Mul need kinnitused ja see olemas kere külge peab ,kinni neetima siis ühe kinnituse,sest sellel ju 2 kinnitust üks kere küljes teine läheb paisu paagi külge ja keerad mutritega kinni
partnermosse kirjutas:Vaatan,et sul pole korraliku paisupaaki Mul neid jälle hulgim,mis 2140 omad on.Kui soovid loovutan 1 sulle TASUTA -pesed puhtaks lisad korraliku vooliku ja kinnitad nii nagu 2140 -netel käib(kinnituskronsteine mul kahjuks pole).Anna teada kui soovid ja tule päälinna järgi.
Mul on selline täitsa olemas nagu siin pildil http://album.ee/node/23740231/50248365 (aga see neljakandiline kobakas ei istu).Vaja sellist mis läheb uuemale 412.Ma käin igapäev päälinnas
2140 oma on siiski parim.Pead vaid muretsema kinnituse mis originaalis 2140 oma on ja siis saab samasse kohta ka IZ-412 le installeerida Ise tegingi nii ja on väga tipptopp
Mul need kinnitused ja see olemas kere külge peab ,kinni neetima siis ühe kinnituse,sest sellel ju 2 kinnitust üks kere küljes teine läheb paisu paagi külge ja keerad mutritega kinni
Originaali keeradki plekikruviga kere külge ja siis see kinnitus mis ümber paisupaagi keerad ka ja ongi valmis (kere külge minevad kruvid teed mingi vasemäärdega või grafiitmäärdega kokku -siis ei lähe kere sealt roostetama)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
partnermosse kirjutas:Vaatan,et sul pole korraliku paisupaaki Mul neid jälle hulgim,mis 2140 omad on.Kui soovid loovutan 1 sulle TASUTA -pesed puhtaks lisad korraliku vooliku ja kinnitad nii nagu 2140 -netel käib(kinnituskronsteine mul kahjuks pole).Anna teada kui soovid ja tule päälinna järgi.
Mul on selline täitsa olemas nagu siin pildil http://album.ee/node/23740231/50248365 (aga see neljakandiline kobakas ei istu).Vaja sellist mis läheb uuemale 412.Ma käin igapäev päälinnas
2140 oma on siiski parim.Pead vaid muretsema kinnituse mis originaalis 2140 oma on ja siis saab samasse kohta ka IZ-412 le installeerida Ise tegingi nii ja on väga tipptopp
Mul need kinnitused ja see olemas kere külge peab ,kinni neetima siis ühe kinnituse,sest sellel ju 2 kinnitust üks kere küljes teine läheb paisu paagi külge ja keerad mutritega kinni
Originaali keeradki plekikruviga kere külge ja siis see kinnitus mis ümber paisupaagi keerad ka ja ongi valmis (kere külge minevad kruvid teed mingi vasemäärdega või grafiitmäärdega kokku -siis ei lähe kere sealt roostetama)
Selleks aastaks,siis selle autoga sõidud sõidetud.Jube külm ja vihmane aeg on ja talv ka varsti tulemas.Aitab küll,nüüd siis masin talveunes.Aga muidugi ma talvel teda ei unusta.Mõtlen midagi ja ehitan,lisan mõned näidikud juurde.Aga seniks üks pilt:
Plaanis on,siis mingisugused istmekatted teha,sest istmete nahad katki.Keegi karteritihendi mõõtu teab?
Samas otsin ka iluvõre koos prillidega Tallinna kandis.Iluvõre peab enam vähem korralik olema,ilma roosteta vähemalt.