MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mul on üks IZ-kirjaga tagumine porikumm üle.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ise enesest vedas sul siis päris hästi kui nii odavalt sain. Oleks ise ka oma jõududega teinud juba ära kui poleks kompressoriga probleeme tekkinud. Ja siis hakkas ka aeg nagu kiuste vastu töötama ja nii vist ongi kujunenud hetkel seisukord,kus auto värvimine tuleb 2011.a kevadesse lükata. Ma pole selle olukorra üle eriti õnnelik ja lootsin,et saan juba sellel aastal ülevaaltuse ära teha aga läks hoopis nii.stern100 kirjutas: Minu mosse värvimine läks maksma 1000 krooni. Ise tegin eeltööd kõik, kinnikatmised jne. Ei värvitud õues päikese all. Olid ikka normaalsed tingimused ja voolama ei lastud. Värv läigib ühtlaselt.
Kuid päris mööda külge see töö maha ei jookse ma usun. Elvas firmas Fincar OÜ on ka siis 5000.- värvimine see on kambri tund, värvija tund.värv, kinnikatmine jne. Tuttav värvis kevadel seal 2101 ja see läks ka
enam vähem 5000.- , kuigi ta ise tegi kõik juba ette ära. Kuid jah mina ei saa firma hinnakirja eriti mõjutada
ja tutvusi seal firmas ka pole seega eriti valikuid polegi siinkandis.
Lisaks avastasin,et peab vist minema ka selle auto enda nimele ära registreerima esimesel võimalusel
Edel, võtan sinuga ühendust porikummi asjus
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
2010 aasta vist on minu mossede jaoks ammendunud.
Moskvich 408 ootab doonor mootorit või lausa mootori remonti ,ennem üldse ei hakka seal miskit näppima.
Kasti mossega on lugu nii,et 2011 tuleb siis teha see ära,mis see aasta jäi tegemata seal hulgas ka värvimine.
Raadioga sai ka asi korda, tuttav Rõngust tõi mulle töötava ja uuema tüüpi Avto-Ural 2.
Mosse ise sai ka kuiva ruumi ning ega muud polegi kui järgmiseks aastaks osta luazi rehvid veel ja asi tänavalegaalseks teha,mis mind jätkuvalt ka motiveerib ka talvekuudel mitte seda autot täielikult ära unustama.
Lõpetuseks jätan selle foto siis, tänasega loen 2010 aasta hooaja enda jaoks lõppenuks.
Moskvich 408 ootab doonor mootorit või lausa mootori remonti ,ennem üldse ei hakka seal miskit näppima.
Kasti mossega on lugu nii,et 2011 tuleb siis teha see ära,mis see aasta jäi tegemata seal hulgas ka värvimine.
Raadioga sai ka asi korda, tuttav Rõngust tõi mulle töötava ja uuema tüüpi Avto-Ural 2.
Mosse ise sai ka kuiva ruumi ning ega muud polegi kui järgmiseks aastaks osta luazi rehvid veel ja asi tänavalegaalseks teha,mis mind jätkuvalt ka motiveerib ka talvekuudel mitte seda autot täielikult ära unustama.
Lõpetuseks jätan selle foto siis, tänasega loen 2010 aasta hooaja enda jaoks lõppenuks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kevad hakkab tulema ja peab 2010.a alustatud asja lõpule viima. Vahepeal sai siis mõtteid mõlgutatud ja ideid arutatud,et mida siis teha ja mis moodi.
Kaalutud sai ka sellist varianti,et esiosa ehitada ringi selliseks nagu siin fotol:
Aga ideest sai loobutud,sest pole võtta esipõlle,tiibasid,kabariidi tulesid ja ka sellist iluvõre ning audentsuse huvides peaks siis ka uksed ära vahetama,vanema põlvkonna uste vastu kuigi see poleks esialgu isegi eriti oluline. Aga aja kokkuhoiu huvides jääb see idee esialgu realiseerimata.
Teine variant,mis jäi sõelale oli siis selline:
See siis peaks enam vähem see,mida ma tahaks lõpptulemuseks saada. Muidugi selle erandiga,et ette tuleb,kihvadega kroomstange ning tagaakent ma ka sisse lõikama ei hakka.
Muudest asjadest tekkis küsimus,et kas keskmise sumbuti osa puudumine võib TÜV läbimisel takistuseks kujuneda?
Kui hästi sobivad 412 esiistmed 2715 sisse? Peamine ,mis mulle tundub on erinevuseks on istme enda kujus ning see,et 2715 saab istet ettepoole kallutada,mida 412 omal seda teha ei saa.
Kaalutud sai ka sellist varianti,et esiosa ehitada ringi selliseks nagu siin fotol:
Aga ideest sai loobutud,sest pole võtta esipõlle,tiibasid,kabariidi tulesid ja ka sellist iluvõre ning audentsuse huvides peaks siis ka uksed ära vahetama,vanema põlvkonna uste vastu kuigi see poleks esialgu isegi eriti oluline. Aga aja kokkuhoiu huvides jääb see idee esialgu realiseerimata.
Teine variant,mis jäi sõelale oli siis selline:
See siis peaks enam vähem see,mida ma tahaks lõpptulemuseks saada. Muidugi selle erandiga,et ette tuleb,kihvadega kroomstange ning tagaakent ma ka sisse lõikama ei hakka.
Muudest asjadest tekkis küsimus,et kas keskmise sumbuti osa puudumine võib TÜV läbimisel takistuseks kujuneda?
Kui hästi sobivad 412 esiistmed 2715 sisse? Peamine ,mis mulle tundub on erinevuseks on istme enda kujus ning see,et 2715 saab istet ettepoole kallutada,mida 412 omal seda teha ei saa.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
reeglina ei kobiseta, kui torustik peab ja kõik gaasid tulevad ikka "tagumikust" välja, siis ei tohiks probleeme tekkida.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Eile siis oli see päev,kus esimest korda sellel aastal sai mosset käivitatud. Esimese korraga ei saanud bensiini üles pumbatud, tundub,et "uus" pump on vist ikka kutu, tuleb panna teine.Valasin siis bensiini väiksest kanistrist,otse karpasse ja kohe esimesest laksust läks käima, mis oli uskumatu isegi. Sidur ei olnud ka kinni jäänud ja lasin natuke aega mootoril töötada. Nüüd siis tuleb auto oma talvekorterist välja ajada ning hakata värvima ja osasid kehvasti tehtud pahtli kohti üle tegema,nii hästi kui oskan.
Vaja ka puhastada tagaluuk, iluvõre prillid ning teine uks ka külge monteerida.
Vaja ka puhastada tagaluuk, iluvõre prillid ning teine uks ka külge monteerida.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
MAZ kirjutas:Esimese korraga ei saanud bensiini üles pumbatud, tundub,et "uus" pump on vist ikka kutu
vala penssu otse pumpa, või ime läbi pumba penss pumpa. pakkun et pumba klappid kuivad lihtsalt.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Proovisin selle ära, ei mingit effekti, juba varem tekkis kahtlus,et pumbal on miskit paigast ära. Eile sai see kinnitust.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Vahepeal tegelesin kola sorteerimisega ja viisin vajalikud asjad sinna,kus mosse asub,
see uks ja rehvid leiavad koha minu mosse küljes peagi.
see uks ja rehvid leiavad koha minu mosse küljes peagi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sai siis pühapäeval autod ringi tõstetud ja mosse ka ellu äratatud:
Vigase bensiini pumba asemel selgus,et paak kuiv,mis kuiv. Kui nüüd kõik tulevad pakkuma,et paak tilgub ja lekib siis, ütlen etteruttavalt,et see ei ole seekord teemaks, kuna paak on all nagu nii uus. Pigem on need 5-6 liitrit lihtsalt ära auranud või siis tõesti juhtus nii,et sõitsin paagi peaaegu kuivale sügisel. Igatahes ega siin muud aita kui tanklasse ja 20l kütust paaki osta.
Lisaks sai möödunud aastal,tänu kasutajale Kapten soetatud korralik ajastukohane ja väga edukalt toimiv raadio
Vigase bensiini pumba asemel selgus,et paak kuiv,mis kuiv. Kui nüüd kõik tulevad pakkuma,et paak tilgub ja lekib siis, ütlen etteruttavalt,et see ei ole seekord teemaks, kuna paak on all nagu nii uus. Pigem on need 5-6 liitrit lihtsalt ära auranud või siis tõesti juhtus nii,et sõitsin paagi peaaegu kuivale sügisel. Igatahes ega siin muud aita kui tanklasse ja 20l kütust paaki osta.
Lisaks sai möödunud aastal,tänu kasutajale Kapten soetatud korralik ajastukohane ja väga edukalt toimiv raadio
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981