
Ma ei tahaks hakata siin tekitama vaidlust teemal ,kas on mõtet või ei. Pigem räägiks asja tehnilisest poolest ja teostusest. Ehk kellegil ideid?
Võimalik, et kasutas vormeli kasti. Vormelil kasutati sapaka kasti korpust, kuid kõht ülespidi ning sisse on keevitatud vahesein. Sisu on loomulikult ka täiesti erinev, kannatab probleemideta 170hp.marek kirjutas:Mingi aasta Kurtnas üks vanamees ka rääkis, et oli sapaka kastile 5. käigu juurde treinud.
Neeme kirjutas:Peale seda nädalavahetust ei taha ma midagi teada enam Lada käimakastidest. Vabandust, need on sitanikerdised! Käiguvahetus ja vastupidavus on teemadeks. Minu stiili juures läheks neid nagu leiba.
See oli mul elus esimest korda Lada kasti proovida ja pettumus oli ülisuur. 2 päevaga neli kasti.... ja see viimanegi oli invaliid. Aga vähemalt hea, et lõpuni vedas.