AZLK-2140 1981 Edel
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Käivitumise probleemid aktuaalsed endiselt, täna lasin "täkku" anda,muidu käima ei saanud, samas lõi ka karbasse tagasi.
Krt midagi teha ka ei saa,juba teine aasta järjest,kus ei saa palka terve jaanuar ja pool veebruarit takkaotsa. Mõte on üks karba ära lasta teha aga mille eest teen kui endagi elushoidmine on juba tegu. Krdi haige olukord ja nüüd tulevad maksud ka peale. Ei jäägi muud üle kui venitada kevadeni nii nagu on. Kui ikka -15 väljas, siis sõita ei saa...
Samas läheb jälle paugust käima. Eile õhtu töökojas 5 soojakraadiga käiasin lolliks, täna samas kohas läks laksuga... Mitte krt ei saa aru,mis kamm on.
Samas ka tühikäik imelik. Vahel on soojenemisel temp juba ammu 85 aga ikka ilma tooreta ei taha tükk aega käima jääda.
Krt midagi teha ka ei saa,juba teine aasta järjest,kus ei saa palka terve jaanuar ja pool veebruarit takkaotsa. Mõte on üks karba ära lasta teha aga mille eest teen kui endagi elushoidmine on juba tegu. Krdi haige olukord ja nüüd tulevad maksud ka peale. Ei jäägi muud üle kui venitada kevadeni nii nagu on. Kui ikka -15 väljas, siis sõita ei saa...
Samas läheb jälle paugust käima. Eile õhtu töökojas 5 soojakraadiga käiasin lolliks, täna samas kohas läks laksuga... Mitte krt ei saa aru,mis kamm on.
Samas ka tühikäik imelik. Vahel on soojenemisel temp juba ammu 85 aga ikka ilma tooreta ei taha tükk aega käima jääda.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
oleks seal kandis vaataks ise su mosse üle aga vot pole krdi jama sul seal on. Ega muud ei saa eriti ju olla... võta korra kaan maha vaata kas märgid klapivad, pane paika, siis pane lambiga süüde õigeks ja tuld. Kui ikka n***ib siis 100% karpa viga või siis mootor nii läbi juba omadega.
igaks juhuks kirjutan siia lambiga õigeks panemise ka juhul kui keegi ei oska(mitte otseselt sulle). Igatahes väga lihtne lambi + jagaja ja süütepooli vahelise juhtme külge(mitte kõrgepinge) paned märkide järgi süütemomendile märgi. Keerad jagaja lahti ja keerad rootoripöörlemissuunas (mossel siis vastupäeva) niikaua kuni lamp kustus ja siis vaikselt rootori pöörlemisele vastupidises suunas(mossel päripäeva) kuni lamp põlema hakkab ja keerad jagaja kinni.
igaks juhuks kirjutan siia lambiga õigeks panemise ka juhul kui keegi ei oska(mitte otseselt sulle). Igatahes väga lihtne lambi + jagaja ja süütepooli vahelise juhtme külge(mitte kõrgepinge) paned märkide järgi süütemomendile märgi. Keerad jagaja lahti ja keerad rootoripöörlemissuunas (mossel siis vastupäeva) niikaua kuni lamp kustus ja siis vaikselt rootori pöörlemisele vastupidises suunas(mossel päripäeva) kuni lamp põlema hakkab ja keerad jagaja kinni.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Ära proovitud,tulemused ei parane. See "lamp" minul ei põle,keera jagajat kuhu suunas iganes. Terve eelmine talv sai süüdet tunde järgi sätitud ja leitud päris sobiv asend. Soojalt käivitub ja käib ilusti aga külmkäivitusel nii kui naa taob ikka tagasi,tühikäigul soojalt töötab ühtlaselt(ei lonka).
Praeguseks olen veendunud,et jamab karba (vale segu).
Jagaja rootor ei loksu ja uued kontaktid said möödunud augustis pandud.
Karbasid korduvalt vahetatud,teistega ei tao tagasi aga neil karbadel olid jälle muud probleemid.
Märgid paigas(nukkvõlli märk on nagunii ühele poole pisut "ära" aga see on olnud nii kõikidel Mosse mootoritel mida näinud olen.
Motol endal on tööressurssi veel küll.
Tänud abi eest aga selle vea likvideerimine jääb ilmselt suuremalt jaolt ikkagi minu õlule, selleks on raha vaja,mida mul hetkel aga pole...
Praeguseks olen veendunud,et jamab karba (vale segu).
Jagaja rootor ei loksu ja uued kontaktid said möödunud augustis pandud.
Karbasid korduvalt vahetatud,teistega ei tao tagasi aga neil karbadel olid jälle muud probleemid.
Märgid paigas(nukkvõlli märk on nagunii ühele poole pisut "ära" aga see on olnud nii kõikidel Mosse mootoritel mida näinud olen.
Motol endal on tööressurssi veel küll.
Tänud abi eest aga selle vea likvideerimine jääb ilmselt suuremalt jaolt ikkagi minu õlule, selleks on raha vaja,mida mul hetkel aga pole...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
siis on sul süüde tunde järgi meeldivalt väga vale. Tuleb hakata jagaja hambaid edasi tõstma. Ise läksin üleeelmine aasta ka töökotta et sätiks segu paika kuna lõi tagasi ja värki ja eriti õhuklapp lahti ei saanud sõita. Seal tuli välja et süüde kardinaalselt vale ja pidi hammakate peal edasi tõstma jagajat, et süüte paika saaks. Üldiselt lambiga paika panek suht lollikindel asi ja kui sul lamp põlema ei hakka siis sul süüde väga vale ikka
ei oska öelda kuhu poole ta sul vale on aga kõige lihtsam vast nii vaadata et keerad lambi külge ja keerad vända edasi tagasi, saad aru kas varane või hiline ja selle järgi timmid paika
PS. kui sul selle vale süütega karpat timmitud siis uue süütega pead kindlasti uuesti karpa kruve timmima.
ei oska öelda kuhu poole ta sul vale on aga kõige lihtsam vast nii vaadata et keerad lambi külge ja keerad vända edasi tagasi, saad aru kas varane või hiline ja selle järgi timmid paika
PS. kui sul selle vale süütega karpat timmitud siis uue süütega pead kindlasti uuesti karpa kruve timmima.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Kui süüde oleks nii vale,ei läheks ta käimagi. Kui kontrollamp lähebki põlema,siis kui jagajat keerata kuni ta puutub vastu väljalaske kollektorit(täpselt siis läheb lamp põlema,enne mitte),muidu on ta sealt nimetatud piirasendist omajagu tagasi keeratud,muidu läheb liiga varaseks (klõbin kiirendamisel). Kontaktivahe paigas.SanderV kirjutas:siis on sul süüde tunde järgi meeldivalt väga vale. Tuleb hakata jagaja hambaid edasi tõstma. Ise läksin üleeelmine aasta ka töökotta et sätiks segu paika kuna lõi tagasi ja värki ja eriti õhuklapp lahti ei saanud sõita. Seal tuli välja et süüde kardinaalselt vale ja pidi hammakate peal edasi tõstma jagajat, et süüte paika saaks. Üldiselt lambiga paika panek suht lollikindel asi ja kui sul lamp põlema ei hakka siis sul süüde väga vale ikka
ei oska öelda kuhu poole ta sul vale on aga kõige lihtsam vast nii vaadata et keerad lambi külge ja keerad vända edasi tagasi, saad aru kas varane või hiline ja selle järgi timmid paika
PS. kui sul selle vale süütega karpat timmitud siis uue süütega pead kindlasti uuesti karpa kruve timmima.
Kui kahtlustada jaotusvõlli ja väntvõlli õiget paiknemist siis mina seda surkinud pole. Korra käis plokikaas maha aga ketiratta võtsin koos ketiga nuka küljest ära ning rohkem neid ei puutunud. Tagasi läks samamoodi ja jäi nii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/81309655 enne lahtivõtmist sai väntvõll esimese silindri ülemisse surnud seisu pandud.
Mina ei julge nüüd päris katsetama hakata,ketti ühe hamba võrra siia või sinnapoole tõstmisega.
Selle karba co kruvi mina puutunud pole,see pandi ülevaatuspunktis paika,tühikäigu omasid küll kruditud.
Süüte õigsust proovingi sõidukatsel. Keeran jagajat varasemaks kuni kiirendamisel detonatsiooniklõbin tekib,siis suts tagasi. Ladaklubis loetuna olevat nii kõige õigem panna ja valesti ei saa olla.
Praegu pole ka töö juures eriti aega eksperementeerida,vaja tööd teha seoses ümberkolimisega.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
usu mind... nii vale süütega saab auto töötada. Olen ise selle kõik läbi teinud. mul oli mossel väga hea minek kui õhuklapp irvakil ja töökojast öeldi et süüde oli nii vale et lambiga ei saanud paika panna tuli jagaja koos jalaga edasi tõsta. Ketti ära muutma hakka kui see sul märkide järgi paigas.. ma ei tea kuidas sul õige seda süüdet panna on aga enda 2-l mossel olen pannud niimodi lambiga paika ja väga hästi töötanud
jagaja läheb väljalaskekolle vastu? kuhu poole sa seda keerad siis et jagaja kolle vastu läheb? kui päripäeva siis sul süüde hilisem
jagaja läheb väljalaskekolle vastu? kuhu poole sa seda keerad siis et jagaja kolle vastu läheb? kui päripäeva siis sul süüde hilisem
Re: AZLK-2140 1981 Edel
kui keerad jagajat viimase vindile ja ikka ei taha töötada, siis on kett ühe hambavõrra edasi karanud. Kisu klapikambri kaas maha ja kontrolli märke. Kui sul kaas maha käis ja ülemise hammika traadiga kinni sidusid, siis sellest pole tolku, kuna alt võib ikka paigast minna.
siin ei saa muud olla kui kontrollida märke.kui märgid paigas, siis mine alles jagaja jala kallale.
siin ei saa muud olla kui kontrollida märke.kui märgid paigas, siis mine alles jagaja jala kallale.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Kett paigast liikuda ei oleks saanud,kaane maasoleku ajal vänta ei puutunud.
Täna koukisin jagaja jala välja ja liigutasin seda ühe hamba võrra. Kui enne oli jagaja ühe piirasendi lõpu lähedal siis nüüd on ta teisel pool lõpus nii et regullida sai vaid korrektorist. Samas kasutasin juhust ja keerasin seal all oleva poldi ka kinni. Nüüd juba kõvemini, poldile ja tööriistale seekord halastust ei lubanud....
Süüte panin tunde järgi. Pärast õhtupoole teepeal liigutasin veel seda natuke. Väikestel pööretel gaasi põhja löödes algul "puterdab" ikka aga paremaks läks.
Täna koukisin jagaja jala välja ja liigutasin seda ühe hamba võrra. Kui enne oli jagaja ühe piirasendi lõpu lähedal siis nüüd on ta teisel pool lõpus nii et regullida sai vaid korrektorist. Samas kasutasin juhust ja keerasin seal all oleva poldi ka kinni. Nüüd juba kõvemini, poldile ja tööriistale seekord halastust ei lubanud....
Süüte panin tunde järgi. Pärast õhtupoole teepeal liigutasin veel seda natuke. Väikestel pööretel gaasi põhja löödes algul "puterdab" ikka aga paremaks läks.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
oiiii jahhhh sa ei peagi seal midagi liigutama vänta et kett paigast läheks... nagu sa tead siis seal all vändal on väike hammakas ja korraks keti lõdvemaks lased võib ta sul üle anda juba.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Kestev masu on hävitanud ka viimase töötava asja. Täna hommik -20 kraadiga starterit andes oli mootorist kuulda vaid harvasid "õrnasid süttimisi",ei aidanud ka "täkk" ning lõpuks tuli ta käima vedada mis sammuti oli raskendatud. Külavahel ära loodagi käiku sisse saada,isegi kolmandaga võttis libisema (ja "täkul" rulli all ringi) nii et käima sai alles suurel teel kus pidamist rohkem.
Karba õhuvõtu voolik raip ka lühike,poolel teel tõmbas karba jäässe.
Viimased 15 aastat olen iga aasta öelnud: Olgu neetud talv Kas autoga või ilma aga ikka: Olgu neetud see talv Mul pole see aastaaeg kunagi meeldinud oma ebameeldiva külma ja pimeduse tõttu!
Eelmine talv -20-ga polnud kordagi probleemi,isegi kui jagaja oli natuke kas siia- või sinnapoole liigutatud, ikka läks käima. Nii et seekord ikka karba viga.
Homme õnneks pole vaja välja ronida aga selliste külmadega käivitamist proovima ei hakka. Kui raha auto remondiks pole tuleb liikumiseks kasutada muid alternatiive.
Karba õhuvõtu voolik raip ka lühike,poolel teel tõmbas karba jäässe.
Viimased 15 aastat olen iga aasta öelnud: Olgu neetud talv Kas autoga või ilma aga ikka: Olgu neetud see talv Mul pole see aastaaeg kunagi meeldinud oma ebameeldiva külma ja pimeduse tõttu!
Eelmine talv -20-ga polnud kordagi probleemi,isegi kui jagaja oli natuke kas siia- või sinnapoole liigutatud, ikka läks käima. Nii et seekord ikka karba viga.
Homme õnneks pole vaja välja ronida aga selliste külmadega käivitamist proovima ei hakka. Kui raha auto remondiks pole tuleb liikumiseks kasutada muid alternatiive.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429