AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Mosse videol peale käivitamist ei tohiks õlirõhu andur nii põhjas(paremal pool) olla. Ja selle video põhjal arvan,et karburaator ikka norm regullingust ikka väga väljas.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas tafi »

Mulle tundus,et seal mosse videos oli süüde ka varajane.
Tel 55627664
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas SanderV »

mu mosse l2heb kyll ilusti tööle kui 2 korda bensu pumpand. ma ei saa aru miks seal vaja mingi 103 korda pumbata.
ja videost näha et surud kohe pedaali põhja käivitamise ajal ja hoiad sea, see juba annab külmast peast mootorile lahjemat segu ja käivitamine raskendatud. ise olen käivitanud nii et klapp kinni 2 korda peale ja siis gaas umbes 25% seisma ja läheb kohe
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

Õlirõhu näidik näitab paratamatult nii palju kui ei kasutata vedelat õli ja väljas nii palju külma on. Kui nii suure survega külmana palju pööret ei anna siis ei juhtu midagi. Aga jah ma ehmatasin ära kohe ku nägin mismoodi mosset käivitatakse :uhoh Pumpa ennem kapoti alt bensiin üles, siis salongist vajutad 2-3 korda ja nagu Sanderv rääkis, umbes veerand gaasiga käivitad ja läheb käima nagu kellavärk :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Õlirõhu andur oli uus pandud. Minu jaoks oli tavaline,et see sellise suure külmaga peale käivitumist põhja läks.
Käivitamise alguses gaasipedaali päris põhja ei vajutanud,ikka nii poole peale. Seda,kas ja kuipalju gaasiga käivitamise ajal pumbata,oleneb konkreetsest autost ja selle tehnoseisundist. Kui pumpamisest on kasu (lubamised sagenevad) siis pumbata. Praegu miskipärast see pumpamine eriti ei aita. Lubamised (ja ka tagasilöögid) sagenevad kui pedaali põhjas hoida või pumbata gaasipedaaliga täiega on-off piirides. Üldiselt olen proovinud igatmoodi,paremini ei käivitu.
Kui eelmine päev sõitsin siis pole vaja bensiini käsitsi pumbata (kuigi mitmel korral ka nii proovisin),võis ka mitu päeva seista,bensutasemes muutusi ei olnud.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

Kui mul meelde jääb, siis ma võin teha varsti poolteistkuud seisnud mosse külmkäivitusest video, saad võrrelda. Aga siis on sul küll ikka midagi kole paigast ära kui ta üldse käivituda ei taha...klapid on ikka tihedad sul?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas via »

Edel kirjutas:Leidsin ühe eelmise aasta 22.jaanuari videoklipi Mosse käivitamisest -22 välistemperatuuril http://www.youtube.com/watch?v=N5fJAX27YI4
Vahemärkused video kohta: Enne video tegemist olin ennem juba 10 sek starterit andnud;
Tuleb tuutav ette kombiga sõitmise aegadest. Gaasi ja õhuklapiga meelitamine, et toorest liiga täis ei lähks ja siis saad suure vaevaga ühe püti popsuma ja nii võis teinekord ühe püta peal paarkümmend sekundidt puterdada, enne kui teised tasapisi järgi tulid :beer
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

SanderV, asi selles et mossed on KÕIK erinevad, meeldib või ei meeldi. Ühel ei pea õhuklappi puutuma ja läheb kohe käima, teisel pead 2-3 korda pedaali vajutama ja läheb käima, kolmandal mossel, nagu edel-i oma, pead pedaali vastu metalli peksma ja õhuklappi põhja tõmbama.
Mossede iseärasused paraku.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas SanderV »

ehk siis see näitab seda kui hästi omanikud masinaid ehitavad ja hooldavad
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:ehk siis see näitab seda kui hästi omanikud masinaid ehitavad ja hooldavad
seda ka kuid masinate on ka enda iseloomud. Ühe inimese käes töötab masin nagu oskaja käes viiul heliseb, aga annad kellegi teise kätte, no vot ei tööta nii nagu vaja. Enda kogemusest tean rääkida seda lugu et, kui ma abiellusin, siis sõitsin enda mossega kena hunnik kilomeetreid maha, kõik töötas ilusti, aga kui vend viis minu mossega vanemad kodumanu, siis tartus järgmine päev kokku saades kirus minu masinat maapõhja, ei pidavat töötama nii nagu vaja, hommikul ei läinud käima, turtsus, kähis jne. Mina istusin rooli, panin tööle ja sõitsin rahulikult valka, sealt tallinna. Mitte midagi polnud häda, kõik töötas nigu vaja.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta