AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
väga võimalik, eriti vene auto puhul.
Olen parandanud 2 uut Lexust, millel samuti vaakumvõimendi õli täis, ainuke häda oli, et pidurid hakkasid võtma alles siis, kui pedaal oli jõuga maha surutud (automaatkasti vedu jääb segama) aga pedaal kinni ei olnud, ilmselt DOT5.2 ja uued materjalid sobivad niivõrd hästi
Olen parandanud 2 uut Lexust, millel samuti vaakumvõimendi õli täis, ainuke häda oli, et pidurid hakkasid võtma alles siis, kui pedaal oli jõuga maha surutud (automaatkasti vedu jääb segama) aga pedaal kinni ei olnud, ilmselt DOT5.2 ja uued materjalid sobivad niivõrd hästi
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Piduri peasilindri tihendite remondikomplekt maksis Volgas 45.- krooni ehk 2 rubla ja 88 kopikat.
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Kuldsest Börsist uhiuus pidurivõim 400.- krooni ehk 25 rubla ja 50 kopikat.
Onul oli garaazitäis vene autode juppe
Onul oli garaazitäis vene autode juppe
Viimati muutis stupiduser, 08 Mär 2011 23:52, muudetud 1 kord kokku.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Hinnatõus märkimisväärne 15686%stupiduser kirjutas:Kuldsest Börsist uhiuus roolivõim 400.- krooni ehk 25 rubla ja 50 kopikat.
Onul oli garaazitäis vene autode juppe
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Ptu, mitte roolivõim vaid pidurivõim.
Kust selle hinnatõusuprossa 15686% saad?
Kust selle hinnatõusuprossa 15686% saad?
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Selguse huvides mainin, et pidasin silmas uusi jevrorublasid.
Ei tulnud meelde, et juppidel võivad peal olla ka ENSV aegsed hinnad.
Tänud Partnermossele seda meenutamast.
Ei tulnud meelde, et juppidel võivad peal olla ka ENSV aegsed hinnad.
Tänud Partnermossele seda meenutamast.
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Täna siis lõpuks leidsin aega ja viitsimist pidurisilinder ja -võimendi peale panna.
Karpa oli nii kuivaks vajunud, et bensiini üles pumbata ei viitsinud.
Abistasin topkaga.
Õhutamiseks ei näe põhjust, võtab kenasti ülevalt.
Püüdsin võimalikult palju õhku peasilindrist tulevate torude toruniplitest välja saada.
Võimendi korralikult ei tööta.
Loodetavasti on põhjuseks puuduv klamber vaakumvoolikul.
Minu mäletamist mööda seda seal enne ei olnud. Loodan, et pole kehvasti mõjunud.
Veel maadlesin üksi ja kambakesi streikivate kaitsmetega ja salongiahju pealevooluvoolik on kah ära väsinud.
Lisaks ootab sellel hooajal ees TH (10 000 km), amordiring ja esivedrude vahetus.
Karpa oli nii kuivaks vajunud, et bensiini üles pumbata ei viitsinud.
Abistasin topkaga.
Õhutamiseks ei näe põhjust, võtab kenasti ülevalt.
Püüdsin võimalikult palju õhku peasilindrist tulevate torude toruniplitest välja saada.
Võimendi korralikult ei tööta.
Loodetavasti on põhjuseks puuduv klamber vaakumvoolikul.
Minu mäletamist mööda seda seal enne ei olnud. Loodan, et pole kehvasti mõjunud.
Veel maadlesin üksi ja kambakesi streikivate kaitsmetega ja salongiahju pealevooluvoolik on kah ära väsinud.
Lisaks ootab sellel hooajal ees TH (10 000 km), amordiring ja esivedrude vahetus.