AZLK 21406 1986 smaster
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Panen kõrvataha, tänan info eest!
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Süüde peal ja töötab ilusti ... sai küll hetkel niiõelda kõrva järgi pandud, aga enne kevadet ja suuremaid töid teda lõpuni timmima ei hakka.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Mis selle kommutaatori andmed on ehk mis sinna tehasest peale kirjutatud on? Võib ka pildina siia üles riputada kui võimalus on. Tänud ette.smaster kirjutas:Kontaktivaba süüde käes, aega saan, peale saab..
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Praegu Tallinnas, kui Saaremaale lähen siis saab.
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Kommutaatori peal number 761.3734, see on silmapaistev tähis, muu on seal üsna pisike.
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Mõtlesin, et käin enne ülevaatusel ära, kui hakkan mootorit lahkama ja kere kallal töötama. Sõitsin eile Kuressaarde ja hakkasime rattaid vahetama, kuna endal polnud piisavalt head rehvid. Panime sassi laiendatud veljed alla ja põrutasime ülevaatusele. Mees tuli putkast välja ja üleoleva häälega seletama, et mis kuradi veljed need on sul, selliseid ma siin näha ei taha! Keerasin otsa ringi ja otsisime linna ja küla pealt originaalvelje peal rehvid ja panime need alla. Üsna repetand olid, kartsime et hakkavad lähemalt uurima ja siis hambad.
Sõitsin ülevaatusele ja üleolevatest meestest olid muhedad mehed saand jälle nagu eelnevatel aastatelgi. Ülevaatus tehtud, 30 eur ja kojusõit.
Sõitsin ülevaatusele ja üleolevatest meestest olid muhedad mehed saand jälle nagu eelnevatel aastatelgi. Ülevaatus tehtud, 30 eur ja kojusõit.
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Väga mõnus masin ikka, kui viitsid siis ehk teeksid ühe pildi siis kui laiendatud veljel kroomitud kilp peal, tahaks näha milline jääb.
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Ahoi kaaskannatajad, panen siis kirja ka vahepeal midagi.
Kevad käes ja talve algul sai lubatud, et kevadel peab mingisugust arendustegevust mootori ja kere kallal tegema hakkama. Ülevaatuselt koju, väike õlts ja mootor maha. Kiskusin siis moto juppideks ja vaatasin mis olukord on. Väga ilus puhas oli seest, õli on vist korrapäraselt vahetatud, hambaharjaga oli vaja üsna vähe nühkida. Sisu puhtaks ja kõrged kolvid sisse ning kepsudega koos kaalult võrdseks. Plokikaas sai lihvitud ja kergem hooratas peale. No loodame et tuleb parem kui varem. Klapid vaja veel soveldada ja lõplikult kokku.
Kere juures pole suurt midagi teinud, peale sirge esitiiva külge proovimise. Arvatavasti tuleb ka esipõll välja vahetada ja siis juba ehk saab eurud kokku ja maalri kätte viia.
Ehk saab ikka jaaniks valmis!
Kevad käes ja talve algul sai lubatud, et kevadel peab mingisugust arendustegevust mootori ja kere kallal tegema hakkama. Ülevaatuselt koju, väike õlts ja mootor maha. Kiskusin siis moto juppideks ja vaatasin mis olukord on. Väga ilus puhas oli seest, õli on vist korrapäraselt vahetatud, hambaharjaga oli vaja üsna vähe nühkida. Sisu puhtaks ja kõrged kolvid sisse ning kepsudega koos kaalult võrdseks. Plokikaas sai lihvitud ja kergem hooratas peale. No loodame et tuleb parem kui varem. Klapid vaja veel soveldada ja lõplikult kokku.
Kere juures pole suurt midagi teinud, peale sirge esitiiva külge proovimise. Arvatavasti tuleb ka esipõll välja vahetada ja siis juba ehk saab eurud kokku ja maalri kätte viia.
Ehk saab ikka jaaniks valmis!
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Njaa, jaanipäevaks ei jõudnud, aga nii kuidas aega ja viitsimist on olnud nii olen teinud! Veljed ja mootor on valmis ja ootavad paigaldamist, varsti kere ka ehk nii kaugel, et värvida kannatab...
Mõni pilt seisuga 1 juuli: http://nagi.ee/photos/smaster/18775098/in-set/319168/
Mõni pilt seisuga 1 juuli: http://nagi.ee/photos/smaster/18775098/in-set/319168/
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Pahtlipurk pange pahteldamisel ikka kuskile kõrvale laua peale, kogemused on näidanud et pahtlipurgis olev õli või mingi säärane aine vahest vale käsitsemise puhul valgub ka välispinna põhjale ja kui sellega ringi hõõruda siis sellest on küllalt raske lahti saada ja värv seal püsida äkki hiljem ei tahagi. Lihtsalt väike näpunäide, muidu jõudu töölesmaster kirjutas:Njaa, jaanipäevaks ei jõudnud, aga nii kuidas aega ja viitsimist on olnud nii olen teinud! Veljed ja mootor on valmis ja ootavad paigaldamist, varsti kere ka ehk nii kaugel, et värvida kannatab...
Mõni pilt seisuga 1 juuli: http://nagi.ee/photos/smaster/18775098/in-set/319168/