AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Vot ei ole vaadanud, aga see on mingi imelik starter, kui tahab siis võtab moto järgi, kui ei siis ei, ühesõnaga küllaltki otsas omadega
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 Sl rand
Täna täitsin põhimõtteliselt oma unistuse - omandasin AZLK 2140 SL-i
Asus kodust mingi 20-30 km eemal, käisin emaga seal, viskasin autole pilku.Müüja oli vanem meesterahvas, rääkis seal oma elulugu ja rääkis ümbruskonnast, muhe inimene ütleks tema kohta.
Auto olevat olnud sõitev, sõitis viimati novembris, kui lumi maha tuli siis jäi seisma, kuna ülevaatus sai läbi ja talverehve ei olnud.Autol oli puudu aku, selle võtsin kaasa, rääkisin omanikuga törts juttu ja siis tõstsin aku peale, pumpasin bensu üles, ja andsin võtit.Täitsa uskumatu, poolest pöördest käis, siis olin juba autosse täielikult kiindunud.
Siis suundusin koos omanikuga prooviringile, väikse tiiru tegime.Jõudu autol oli, kässar pidas sigahästi, väikse hoo pealt tõmbasin peale ja tõmbas rattad kohe blokki.
väga mõnus oli sõita sellega, salongis oli ehtne mosse lõhn ka.
Sõitsin omaniku juurde tagasi, proovisin tulesid ja muid asju.Tuled olid kõik korras, aint eest üks pirn läbi.
Siiski, autol oli roostet üsna palju, tagant karbi otsad ka mädad.Aga sellega oli lihtsalt nii mõnus sõita, nii et ostsin ikkagi ära.
Orginaal tööriistad olid ka olemas, peale tungraua.
Auto oli olnud mingi 85 aastase mehe oma, siis oli auto kirjutatud tolle mehe nimele, kellelt selle ostsin.
Hetkel on auto veel koju toomata, aga laupäeval on plaan see tegu ära teha.
Siis auto külili, põhja alt korda, õli vahetused jne.Dokud ka autol olemas.
Asus kodust mingi 20-30 km eemal, käisin emaga seal, viskasin autole pilku.Müüja oli vanem meesterahvas, rääkis seal oma elulugu ja rääkis ümbruskonnast, muhe inimene ütleks tema kohta.
Auto olevat olnud sõitev, sõitis viimati novembris, kui lumi maha tuli siis jäi seisma, kuna ülevaatus sai läbi ja talverehve ei olnud.Autol oli puudu aku, selle võtsin kaasa, rääkisin omanikuga törts juttu ja siis tõstsin aku peale, pumpasin bensu üles, ja andsin võtit.Täitsa uskumatu, poolest pöördest käis, siis olin juba autosse täielikult kiindunud.
Siis suundusin koos omanikuga prooviringile, väikse tiiru tegime.Jõudu autol oli, kässar pidas sigahästi, väikse hoo pealt tõmbasin peale ja tõmbas rattad kohe blokki.
väga mõnus oli sõita sellega, salongis oli ehtne mosse lõhn ka.
Sõitsin omaniku juurde tagasi, proovisin tulesid ja muid asju.Tuled olid kõik korras, aint eest üks pirn läbi.
Siiski, autol oli roostet üsna palju, tagant karbi otsad ka mädad.Aga sellega oli lihtsalt nii mõnus sõita, nii et ostsin ikkagi ära.
Orginaal tööriistad olid ka olemas, peale tungraua.
Auto oli olnud mingi 85 aastase mehe oma, siis oli auto kirjutatud tolle mehe nimele, kellelt selle ostsin.
Hetkel on auto veel koju toomata, aga laupäeval on plaan see tegu ära teha.
Siis auto külili, põhja alt korda, õli vahetused jne.Dokud ka autol olemas.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 Sl rand
Rõõm kuulda. Kolga kandis jälle üks SL juures:)
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 Sl rand
Üks SL juures neh.
Plaanis on masin saada nii korda, et saaks suvel ka mõnel mosseklubi üritusel osaleda.Mootori osa oli 5+ autol, samuti ka pidurid, tuleks külili keerata ja põhi üle teha, mingil määral ka keevitust vajab vast.
Vanaisal on õnneks olemas mingi kallutus rauad mossele ja sigullile, on mingi meetri, paari pikkused, väga rasked karprauad, 2tk, nende küljes mingid plaadid, mis kinnitatakse ratta poltide külge ja siis kui auto külili keerata jääb too mingi kindla nurga peale püsima.
Raske on seletada, peaks pilti tegama millalgil.
Plaanis on masin saada nii korda, et saaks suvel ka mõnel mosseklubi üritusel osaleda.Mootori osa oli 5+ autol, samuti ka pidurid, tuleks külili keerata ja põhi üle teha, mingil määral ka keevitust vajab vast.
Vanaisal on õnneks olemas mingi kallutus rauad mossele ja sigullile, on mingi meetri, paari pikkused, väga rasked karprauad, 2tk, nende küljes mingid plaadid, mis kinnitatakse ratta poltide külge ja siis kui auto külili keerata jääb too mingi kindla nurga peale püsima.
Raske on seletada, peaks pilti tegama millalgil.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 Sl rand
Ehk on see agregaat sul sarnane sellega mida mina kasutasin
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 Sl rand
Alumine osa, see mis kinnitub rattapoltide külge, peaks sama olema, samas mingid kolmnurgad ja asjad on ka, vb on samasugune , pean need asjad millalgil kultuurikihi alt välja kaevama
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand
Eile tekkis 4 tulelisel mossel probleem, käisin külavahel sõitmas, jõudsin kodu teeotsa, kui äkki pöörded põhjas.Suretasin siis kähku välja ja asusin uurima mis viga võiks olla.Gaasihoovastik liikus kõik nagu peab, ja midagi muud imelikku ei täheldanud.Ajasin käima, aga ikka pöörded põhjas.Tea, kas viga võib karburaatoris olla?
Huvi pärast vaatasin ka tolle masina põhjaalla.Teadsin, et karbid on püdelad, aga juhipoolne tagumine poolraam samuti olematu, eriti vedrupaki kinnituskoht.
On kellelgil aimu mida peaks sellega tegema?On veel mingeid lahendusi peale uue poolraami panemise?
Aga täna hommikul tõime lõpuks ära SLi, varem polnud võimalik.Kohale jõudes ootas mind meeldiv üllatus.Omanik oli leidnud veel mossele igast tavaari, ja kõik uued asjad.
Mosse pagass oli sellest kraamist ikka üpris täis.Kodus lappasin pagassi tühjaks, ja avastasin mitu meeldivat asja juppide seast.nagu näiteks pakendis kojameeste süsteem, uued turvavööd, pidurisilindrid, jagaja, jagajakaas, veepump, kotitäis rooliotsi, stabika konte jm, uus starter ja kõrvalistuja poolne esimene uus uks, ja veel muid asju kah, uued logarid olid ka.
Paar tundi hiljem helistas omanik jälle, veel varuosi tuli välja, ja veel ühe mehe käest saab juppe.Paari tunni pärast jälle.Veel varuosi, kärutäite viisi uusi juppe pidi olema, mis ta vend enne surma kokku ajas.kõik puha uued asjad.
Igatahes, ütlesin et tahan neid kindlasti omale ja leppisime jupihunnikule ka hinna kokku.
Aga mosse siis:Käivitus ikka hästi, sõitis, toimis, ladusime pagassi juppe täis ja vennas asus roolitaha.Sõita oli miskit 20km maanteed.Mossel oli pidevalt rauas 110, kõik paistis toimima.
Koju jõudsime ühes tükis, kõik oli hea.
Ajasin auto hoovi, lappasin pagassi tühjaks, plastikud ka välja, bensupaagi peal oli vett, üsna tavaline nähtus, kuivatasin selle jama sealt ära, pesin interjör cleaneriga plastikud ära.Siis arvasin parimaks mooduseks teha kõigepealt tervele autole survepesu.Mõeldud, Tehtud.Koos mustusega lahkus ka osa värvi auto pealt, aga uue värvi saab too massin nii või naa.
Siis tegin salongi tühjaks, istmed välja, matis välja, ja mattide alt nood asjad ka välja(nime nendel ei tea)
Põhi polnudki kõige hullem, eest oli roostes tänu niisketele mattidele, tagant korras.Läbivat roostet õnneks ei tuvastanud.
Seega kõik ok.puhastasin vaibad ära, mis oli väga tüütu sest see liiv sealt vaiba pealt ei kavatsenudki lõppeda.Sain enam vähem puhtaks, matid sisse tagasi, veelkord tolmuimejaga üle, istmed käisin ka tolmuimejaga üle ja siis sisse tagasi.Vaatepilt oli päris hea juba.
Siis panin pagassi plastikud tagasi, ja sealt kõik muud vajalikud asjad külge.Nägi juba päris hea välja.
Puhastamata jäi veel armatuur, ja uksepolstrid.
Siis külastasin naabrit, eesmärgiga sealt saada õiged stanged autole.Üks stange tundus olema just see, aga koju jõudes ja proovides, oli tegu mingi muu looma nahaga.
Seega otsin endiselt korralikku esimest ja tagumist stanget
Siiski, ka selle auto puhul keevituseta ei saa.Tagumised karbi otsad täitsa mädad.Aga mulle tundus, et sain uued kaasa.Kindel muidugi ei ole.
Ühesõnaga tegevust ikka on, ja tuleb aina juurde.Lähipäevil, ilmselt homme , otsin üles kallutusrauad ja keeran autu külili, et põhja kallale asuda.Siis pealmine pool, värvkate, ja võibki vast ülevaatusele minna.
Siin ka autost pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1157879
Püüan teid oma tegemistega kursis hoida
Huvi pärast vaatasin ka tolle masina põhjaalla.Teadsin, et karbid on püdelad, aga juhipoolne tagumine poolraam samuti olematu, eriti vedrupaki kinnituskoht.
On kellelgil aimu mida peaks sellega tegema?On veel mingeid lahendusi peale uue poolraami panemise?
Aga täna hommikul tõime lõpuks ära SLi, varem polnud võimalik.Kohale jõudes ootas mind meeldiv üllatus.Omanik oli leidnud veel mossele igast tavaari, ja kõik uued asjad.
Mosse pagass oli sellest kraamist ikka üpris täis.Kodus lappasin pagassi tühjaks, ja avastasin mitu meeldivat asja juppide seast.nagu näiteks pakendis kojameeste süsteem, uued turvavööd, pidurisilindrid, jagaja, jagajakaas, veepump, kotitäis rooliotsi, stabika konte jm, uus starter ja kõrvalistuja poolne esimene uus uks, ja veel muid asju kah, uued logarid olid ka.
Paar tundi hiljem helistas omanik jälle, veel varuosi tuli välja, ja veel ühe mehe käest saab juppe.Paari tunni pärast jälle.Veel varuosi, kärutäite viisi uusi juppe pidi olema, mis ta vend enne surma kokku ajas.kõik puha uued asjad.
Igatahes, ütlesin et tahan neid kindlasti omale ja leppisime jupihunnikule ka hinna kokku.
Aga mosse siis:Käivitus ikka hästi, sõitis, toimis, ladusime pagassi juppe täis ja vennas asus roolitaha.Sõita oli miskit 20km maanteed.Mossel oli pidevalt rauas 110, kõik paistis toimima.
Koju jõudsime ühes tükis, kõik oli hea.
Ajasin auto hoovi, lappasin pagassi tühjaks, plastikud ka välja, bensupaagi peal oli vett, üsna tavaline nähtus, kuivatasin selle jama sealt ära, pesin interjör cleaneriga plastikud ära.Siis arvasin parimaks mooduseks teha kõigepealt tervele autole survepesu.Mõeldud, Tehtud.Koos mustusega lahkus ka osa värvi auto pealt, aga uue värvi saab too massin nii või naa.
Siis tegin salongi tühjaks, istmed välja, matis välja, ja mattide alt nood asjad ka välja(nime nendel ei tea)
Põhi polnudki kõige hullem, eest oli roostes tänu niisketele mattidele, tagant korras.Läbivat roostet õnneks ei tuvastanud.
Seega kõik ok.puhastasin vaibad ära, mis oli väga tüütu sest see liiv sealt vaiba pealt ei kavatsenudki lõppeda.Sain enam vähem puhtaks, matid sisse tagasi, veelkord tolmuimejaga üle, istmed käisin ka tolmuimejaga üle ja siis sisse tagasi.Vaatepilt oli päris hea juba.
Siis panin pagassi plastikud tagasi, ja sealt kõik muud vajalikud asjad külge.Nägi juba päris hea välja.
Puhastamata jäi veel armatuur, ja uksepolstrid.
Siis külastasin naabrit, eesmärgiga sealt saada õiged stanged autole.Üks stange tundus olema just see, aga koju jõudes ja proovides, oli tegu mingi muu looma nahaga.
Seega otsin endiselt korralikku esimest ja tagumist stanget
Siiski, ka selle auto puhul keevituseta ei saa.Tagumised karbi otsad täitsa mädad.Aga mulle tundus, et sain uued kaasa.Kindel muidugi ei ole.
Ühesõnaga tegevust ikka on, ja tuleb aina juurde.Lähipäevil, ilmselt homme , otsin üles kallutusrauad ja keeran autu külili, et põhja kallale asuda.Siis pealmine pool, värvkate, ja võibki vast ülevaatusele minna.
Siin ka autost pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1157879
Püüan teid oma tegemistega kursis hoida
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand
Keera õhufiltri kaas maha ja vaata kas karburaatoris seguklapid liiguvad korralikult. Vähe usutav aga äkki ühel kambril klapp miskil põhjusel lahti jäänud. Muud põhjust ei oska küll välja tuua kui gaasipedaali ajam liigub korralikult.randoA kirjutas:Eile tekkis 4 tulelisel mossel probleem, käisin külavahel sõitmas, jõudsin kodu teeotsa, kui äkki pöörded põhjas.Suretasin siis kähku välja ja asusin uurima mis viga võiks olla.Gaasihoovastik liikus kõik nagu peab, ja midagi muud imelikku ei täheldanud.Ajasin käima, aga ikka pöörded põhjas.Tea, kas viga võib karburaatoris olla?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand
Selge.Tänud
Täna püüan selle probleemiga tegeleda ja ühtlasi 4tulelisel ka starteri ära vahetada.
Ja otsin välja ka kallutusrauad, et saaks 40 kallale asuda
Täna püüan selle probleemiga tegeleda ja ühtlasi 4tulelisel ka starteri ära vahetada.
Ja otsin välja ka kallutusrauad, et saaks 40 kallale asuda
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand
Tänase päeva jooksul olen enda arvates küllaltki paljuga hakkama saanud.
Peale kooli lendasin kohe garaagesse, kuhu SL sai eile paigutatud.Mopid veits koomale, K750 teise tallu varju alla ja auto mahtuski sisse.
Täna eemaldasin kõrvalistuja poolse esimese poritiiva.Üldjoontes kõik poldid tulid hästi lahti, ühe jaoks kasutasin ka rellakat.
Kaks tükki neist otsustasid ära murduda.Mis teha, loomulik kadu.
Porikas kätte saadud, asusin uurima mis peitud muda ja sellise kama all.terasharjaga käisin tolle pinna üle, porika alt, ja auto küljest ka tolle osa.
Läbivat roostet ei olnud, tehase mastiks(?) oli veel isegi omal kohal, kuid siiski juba tuli maha sealt.
Siis leidsin, et targem on ka esipõll ja teine porikas ära võtta.Siis tuli aga meelde, et teise porika äravõtmise käigus kadus mu 10mm padrun küljekarbi avastamata osadesse.Vihastasin end siis kergelt siniseks ja lugesin mõttes 10ni.Ei aidanud.
Nüüd peab kuskilt uue 10se padruuni leidma, et töö saaks jätkuda.Lehtvõtmetega saaks ju ka, aga kuidagi tüütu on nendega.
Asusin siis esipõlle ära võtma.ülevalt, kummaltkilt poolt 2 polti, juhipoolt tulid ilusti lahti, kõrvalistuja poolt tuli üks lahti, teine mitte.Mutter taga ringi ei käi, aga välja ka rsk ei tule.
Täna jäi asi niikaugele, et juhipoolt on porikas veel 3 poldiga kinni, ja esipõll 2 poldiga.
Need lahti, porikas, põll ää, siis vaatab edasi.
Nüüd siis tekkinud paar küsimust:
1.Mida teha porikoobastega, autol?St rooste vastu?
2.Kas koopad lasta roostest puhtaks, siis buvanool siis krunt ja mastiks?Võib kohe sinna peale mastiksi tõmmata?
3.Mis mastiksit, roostetõrjet, vms soovitate põhjale?
4.Kas põhi tuleb enne haljaks lasta, kui mastiks peale?
5.Kas SLi porikad on samad mis 2140 omad?
Hädasti oleks nendele küsimustele vastust vaja.
Vend nüüd eile suvatses rääkida, et mosse saaks ka tõstuki peal ära teha, st põhja ja ilmselt valgel siduri.Tundub, et kasutan seda võimalust.Teeb siis õlivahetuse ka ühe soojaga ära SLil, valgel ka ilmselt.
Ja rohkem nagu ei teinudki täna midagi, ehhki oleks jõudnud.
Ahjaa, 4 tulelisel nokkisin karpa maha, üks alumine siiber(?) oli tõesti lahti jäänud, mingi klõpats oli küljes ära tulnud.Panin asjad õigesti tagasi, aga ikka, nagu käima läheb, siis home pöörded põhjas.Võtsin karpa uuesti maha, otsustasin lahti võtta, üle vaadata.Lõhkusin ujukikambri tihendi ära.Nüüd on vaja rem komplekti DAAZ 2101le.
Ehk kolmapäeval saab
Tänaseks kõik
Peale kooli lendasin kohe garaagesse, kuhu SL sai eile paigutatud.Mopid veits koomale, K750 teise tallu varju alla ja auto mahtuski sisse.
Täna eemaldasin kõrvalistuja poolse esimese poritiiva.Üldjoontes kõik poldid tulid hästi lahti, ühe jaoks kasutasin ka rellakat.
Kaks tükki neist otsustasid ära murduda.Mis teha, loomulik kadu.
Porikas kätte saadud, asusin uurima mis peitud muda ja sellise kama all.terasharjaga käisin tolle pinna üle, porika alt, ja auto küljest ka tolle osa.
Läbivat roostet ei olnud, tehase mastiks(?) oli veel isegi omal kohal, kuid siiski juba tuli maha sealt.
Siis leidsin, et targem on ka esipõll ja teine porikas ära võtta.Siis tuli aga meelde, et teise porika äravõtmise käigus kadus mu 10mm padrun küljekarbi avastamata osadesse.Vihastasin end siis kergelt siniseks ja lugesin mõttes 10ni.Ei aidanud.
Nüüd peab kuskilt uue 10se padruuni leidma, et töö saaks jätkuda.Lehtvõtmetega saaks ju ka, aga kuidagi tüütu on nendega.
Asusin siis esipõlle ära võtma.ülevalt, kummaltkilt poolt 2 polti, juhipoolt tulid ilusti lahti, kõrvalistuja poolt tuli üks lahti, teine mitte.Mutter taga ringi ei käi, aga välja ka rsk ei tule.
Täna jäi asi niikaugele, et juhipoolt on porikas veel 3 poldiga kinni, ja esipõll 2 poldiga.
Need lahti, porikas, põll ää, siis vaatab edasi.
Nüüd siis tekkinud paar küsimust:
1.Mida teha porikoobastega, autol?St rooste vastu?
2.Kas koopad lasta roostest puhtaks, siis buvanool siis krunt ja mastiks?Võib kohe sinna peale mastiksi tõmmata?
3.Mis mastiksit, roostetõrjet, vms soovitate põhjale?
4.Kas põhi tuleb enne haljaks lasta, kui mastiks peale?
5.Kas SLi porikad on samad mis 2140 omad?
Hädasti oleks nendele küsimustele vastust vaja.
Vend nüüd eile suvatses rääkida, et mosse saaks ka tõstuki peal ära teha, st põhja ja ilmselt valgel siduri.Tundub, et kasutan seda võimalust.Teeb siis õlivahetuse ka ühe soojaga ära SLil, valgel ka ilmselt.
Ja rohkem nagu ei teinudki täna midagi, ehhki oleks jõudnud.
Ahjaa, 4 tulelisel nokkisin karpa maha, üks alumine siiber(?) oli tõesti lahti jäänud, mingi klõpats oli küljes ära tulnud.Panin asjad õigesti tagasi, aga ikka, nagu käima läheb, siis home pöörded põhjas.Võtsin karpa uuesti maha, otsustasin lahti võtta, üle vaadata.Lõhkusin ujukikambri tihendi ära.Nüüd on vaja rem komplekti DAAZ 2101le.
Ehk kolmapäeval saab
Tänaseks kõik
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis