Kui juba mosset omada, siis tuleks niisamagi juba selle küttekuluga arvestada
Täna aga sai väike risk võetud ning oma uue ookeriga linna mindud et auto ümber kirjutada. Huumorit sai, linnas keset ristmikku seisin nagu leilis tumm ja otsin käike Eks tuleb see auto veel korralikult ette võtta. Ümber kirjutamisega muudet auto mark õigeks (Moskvitsh, nüüd IZ), muudeti kw arv õigeks (enne 56, nüüd 55) ja auto värv muudeti "ookerist" "kollaseks", millega ma olen väga rahul
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
SanderV kirjutas:miks kollane parem on kui ooker. ooker poole rariteetsem ju
Tänapäeval ookerit enam ei tunnistata.
Mõtlesin siis selle kollasega praegu veel vanaema juurde minna...sittagi 60km ja ongi 8 liitrit otsas. Keskmiseks kuluks tuleb 13-14 liitrit kui ikka tallata
Ning täna sai veel kollasele soetatud tutikad esivedrud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kusjuures, mul olid kahtlused, kumb mu mossedest paremini rebib. Kas värviline või see uus kollane. Täna sai siis ühel väiksel sirgel seda proovitud. Tunnistajaks Tafi.
Värvilisel peal 2101 mehhaaniline karbuss ja all täiesti otseläbi ja ilma ühegi pütita sumps.
Kollasel peal see mingi aknaga karbuss ja all täiesti originaal sumps.
Esimese käiguga võrdsed, teisega hakkas õrnalt kollane ettepoole liikuma ja kolmandaga oli juba kollane juba ilmselgelt võitmas. Nüüd on asi selge, kumb paremini liigub.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
siksi bensiinipumpa ka veel tarvis. Too annab vähe kiiremini kütte ette, siis on lootust, kas siis värviline hakkab järgi jõudma, või kollane läheb veelgi eest ära. Iseenesest on K-126 on suht hästi regullitav, aga raske seda raiska paika saada.
Ühe mossemehe karpat ma veidi sättisin, tema sõnutsi läks asi kordades paremaks. Eks näis, peab teda veel külastama...
Aga jah, keera süüdet ka gramm hiljemaks, siis on kõrgel pöördel pauku rohkem.
Krt, otsinud mu numbri ka üles, oleks ka oma käru välja vedanud
Muidu värvisin mõlkis uksi maja taga, kuuskede vahelt õrnalt näha ka
Muidu jah, Taebla vallas on varsti mossesid rohkem kui mujal eestis kokku
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Täna sai siis oma kollasele alla poogitud tutikad esivedrud, muidugi võtsin ühe keeru ikka vähemaks ka. Ja kuna esimesed rattad olid enne väga valesti lääpas ( alumine äär oli sissepoole), sai mõlemat esiratast 8mm võrra sirgemaks ja teisele poole lääpa aetud ( et alumine äär oleks ikka ülemisest väljaspool). Kahjuks jäi veel 8mm-st väheks, sest rattad peaksid ikka silmnähtavalt lääpas olema. Eks teinekord kui igav on, panen nii 4mm veel vahele siis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
mario kirjutas:siksi bensiinipumpa ka veel tarvis. Too annab vähe kiiremini kütte ette, siis on lootust, kas siis värviline hakkab järgi jõudma, või kollane läheb veelgi eest ära. Iseenesest on K-126 on suht hästi regullitav, aga raske seda raiska paika saada.
Ühe mossemehe karpat ma veidi sättisin, tema sõnutsi läks asi kordades paremaks. Eks näis, peab teda veel külastama...
Aga jah, keera süüdet ka gramm hiljemaks, siis on kõrgel pöördel pauku rohkem.
nats loll kytusepumba koha pealt imo aga anname andkes
Eile sai vist isegi waxi nähtud tema valge noolega õhtul Samas sai tänane öö veedetud mosses. Kolmekesi ei olnud see asi päris mugav. Kui jalad aknast välja sirutada, siis oli juba enamvähem Aga muidu helerohelise kohta, ainult kalla ja talla
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.