MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Stern pole vist teemat päris algusest lugenud, kehtivad paberid on mul olemas ikka,muid ma ei viitsiks seda teha ega siis seda kajastada vaid oleks juba ammu selle maha müünud.
Laines pleki vastu ei oska midagi teha,pahtli täis ladumine ei oleks ka lahendus, kuna alumist osa on mingi elektrood keevitusega lastud siis plekid on pinge all ja oleks vaja proffesionaalselt kõik eelnev keevituse jama üle teha,siis oleks võimalik sirged plekid saada. Aga kuna sellest autost tuleb tööloom,mitte show auto siis mind see kõver plekk ei häiri.
Laines pleki vastu ei oska midagi teha,pahtli täis ladumine ei oleks ka lahendus, kuna alumist osa on mingi elektrood keevitusega lastud siis plekid on pinge all ja oleks vaja proffesionaalselt kõik eelnev keevituse jama üle teha,siis oleks võimalik sirged plekid saada. Aga kuna sellest autost tuleb tööloom,mitte show auto siis mind see kõver plekk ei häiri.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Väga kena!
Näen, et oled esivõre ka kerevärvi lasknud.
Tahaks juba näha, kuidas esiots kokku laotuna jääb niimoodi.
Näen, et oled esivõre ka kerevärvi lasknud.
Tahaks juba näha, kuidas esiots kokku laotuna jääb niimoodi.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sten,eks varsti saab näha seda,milline ta kokkupanduna välja näeb. Kolhoosi ajal oli ka tavaline,et auto esivõre värvitu suures hoos kerega sama värvi. Aga ma leidsin,et tegelt nii ongi väheke omapärasem.
Järgmine suurem töö nüüd saab olema põhjaalune üle käija, siis peaks olema enam vähem kõik tehtud.
Järgmine suurem töö nüüd saab olema põhjaalune üle käija, siis peaks olema enam vähem kõik tehtud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Võtsin kaks päeva vaba aega,et saaks rahulikult mosset kokku poole laduda. Tükk tegemist on otsida kaduma läinud asju üles. Hetkel on teadmata suunas kadunud antenni kinnitus juppid ning lisaks on osad väiksemad jupid kusagil kastpõhjas ilmselt,kuhu tihti ei märka vaadata.
Aga esiosaga sai tegeldud ja tundub,et kokkupoole see auto vähe haaval saab..
Ette said Tsehhi esituled ja see,mis külge sai kruvitud ka töötab v.a suunatulede ja kaugtulede märgulamp armatuuris.
Oleks saanud antenni ka külge kruvida oleks võinud ettevõtmise õnnestunuks lugeda.
Aga ilmselt tuleb nii teha,et mida külge kruvida saab tuleb külge kruvida. Ja puuduvad asjad tuleb üles otsida,mis muidugi on paras tüütu töö aga alternatiive ma ka ei näe.
Leidsin garaazist potti sihukest möginat, huvitav kas see veel kasutada kõlbab , paluks kohe mitte kriitika nooli viskama asuda,stiilis,et paremaid asju on ka jne. Mind huvitab,eelkõige,et kui vastupidav see asi üldse on?
Aga veidi kehvemalt poolelt ka. Hakkasin uurima toitesüsteemi ja seda,miks õlitase karteris ebanormaalselt suur on ühtäkki.Otsustasin siis õli välja lasta,et näha,mis sünnib. Ja oh krt õli vedel nagu vesi ja tunda tugevat bensiini lõhna. Nüüd on kindel,et bensiinipump on õhtul. Tulemuseks see,et pean nüüd ka uue õli sisse ostma,mis on ettenägematu kulu jälle. Oskab keegi head poolsünteetilist õli soovitada?
Samas,hea,et sellele peale sain.Muidu oleks sõitma läinud ja oleks tulemuseks olnud kokkujooksnud mootor.
Nüüd siis tean,et kuhu kadus müstiliselt bensiin ja miks karburaator ka imelikult töötab.
Aga esiosaga sai tegeldud ja tundub,et kokkupoole see auto vähe haaval saab..
Ette said Tsehhi esituled ja see,mis külge sai kruvitud ka töötab v.a suunatulede ja kaugtulede märgulamp armatuuris.
Oleks saanud antenni ka külge kruvida oleks võinud ettevõtmise õnnestunuks lugeda.
Aga ilmselt tuleb nii teha,et mida külge kruvida saab tuleb külge kruvida. Ja puuduvad asjad tuleb üles otsida,mis muidugi on paras tüütu töö aga alternatiive ma ka ei näe.
Leidsin garaazist potti sihukest möginat, huvitav kas see veel kasutada kõlbab , paluks kohe mitte kriitika nooli viskama asuda,stiilis,et paremaid asju on ka jne. Mind huvitab,eelkõige,et kui vastupidav see asi üldse on?
Aga veidi kehvemalt poolelt ka. Hakkasin uurima toitesüsteemi ja seda,miks õlitase karteris ebanormaalselt suur on ühtäkki.Otsustasin siis õli välja lasta,et näha,mis sünnib. Ja oh krt õli vedel nagu vesi ja tunda tugevat bensiini lõhna. Nüüd on kindel,et bensiinipump on õhtul. Tulemuseks see,et pean nüüd ka uue õli sisse ostma,mis on ettenägematu kulu jälle. Oskab keegi head poolsünteetilist õli soovitada?
Samas,hea,et sellele peale sain.Muidu oleks sõitma läinud ja oleks tulemuseks olnud kokkujooksnud mootor.
Nüüd siis tean,et kuhu kadus müstiliselt bensiin ja miks karburaator ka imelikult töötab.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Siis pole muud kui varsti ülevaatusele Vaata,et siis seekord kokkutulekule ikka jõuad
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tehnoülevaatlusele tahaks ikka jõuda aga kui selliseid ebameeldivaid üllatusi aina juurde tekib siis kaob see raha remondi peale ära ja tänavalegaalsusest võib edasi vaid unistada .
Ilmselt tuleb peale bensiini pumba ka vaadata jagaja üle ning samuti uurida karburaatori siseelu,taaskord.
Nüüd on olemas ka kaks DAAZ 2101 karpat.Nendest peaks saama ühe kasutuskõlbuliku kokku ehitada.
Kuid esmalt on teised tööd vaja ära teha.
Hetkel siis nimekiri asjadest,mis vaja veel teha enne kui võib TÜV asuda sooritama:
- põhja alune korrorsiooni tõrje
- tagumine pidurivoolik ära vahetada
- karterikaitse paika
- õli vahetus
- toitesüsteemi korrastamine
- süüte süsteemi korrastamine,vajadusel süütenurga muutmine
- muud elektrividinate korrastamine,mis ei soovi koostööd teha nt armatuuri kontrollpirnid jne
- esirehvidega,miskit ettevõtta,vaja paremad otsida
- tagaluuk ja prillid ära värvida
- ukselukud korda
- esisilla lõtk üles otsida, vajadusel roolikarpist peale keerata.
Ilmselt tuleb peale bensiini pumba ka vaadata jagaja üle ning samuti uurida karburaatori siseelu,taaskord.
Nüüd on olemas ka kaks DAAZ 2101 karpat.Nendest peaks saama ühe kasutuskõlbuliku kokku ehitada.
Kuid esmalt on teised tööd vaja ära teha.
Hetkel siis nimekiri asjadest,mis vaja veel teha enne kui võib TÜV asuda sooritama:
- põhja alune korrorsiooni tõrje
- tagumine pidurivoolik ära vahetada
- karterikaitse paika
- õli vahetus
- toitesüsteemi korrastamine
- süüte süsteemi korrastamine,vajadusel süütenurga muutmine
- muud elektrividinate korrastamine,mis ei soovi koostööd teha nt armatuuri kontrollpirnid jne
- esirehvidega,miskit ettevõtta,vaja paremad otsida
- tagaluuk ja prillid ära värvida
- ukselukud korda
- esisilla lõtk üles otsida, vajadusel roolikarpist peale keerata.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Võtsin siis bensiinipumba maha ja uurisin selle siseelu. Tundub,et kütuse kadu sealt on olnud,kui üldse siis väga minimaalne.Ülemine pumba tihend oli küll pragunenud. Hetkel läks peale USSR varudest pump, mis lääb tunduvalt paremini kütust peale kui eelmine. Kuid see ei lahenda siiski teist probleemi ehk kuhu kaob bensiini nii julmalt ja teisalt,miks õli järsku muutus tahmaseks. Hakkasin siis uurima,et mis võimalused veel seal on,sihukseks asjaks.
Õli osas arvan,et sisse pandud Addinoli poolsünteetiline õli on natuke liiga vedel saanud(eelmise omaniku pandud) või siis on pesnud tahma ja sodi lahti(õli nüüd normis aga must ja tahmane). Ühesõnaga õlivahetusest,kui sellisest ei pääse nii või naa pidi.
Mis,aga kütuse suurt kulu põhjustab on aga praegune karburaator,mis ilmselt annab liiga julmalt toorest peale ja selletõttu ei saagi mootor normaalselt käija. Otsisin oma Lada DAAZ 2101 mehaanilise karburaatori üles ja käisin selle üle. Tundub,et ärkas ellu ja düüsid said ka sodist puhtaks tehtud. Seega, peaks ta elujõuline olema.
Ise asi,kus sellisel karburaatoril vaakum käib jagajast Teisel pool on jala soojendus ja keskel veel üks toru, ehk sinna käib siis vaakum?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tee teiseltpoolt pilti,mõnedel nendel lada karpadel mis pole ennem mosse peal olnud võib see vaakumi ots üldse puududa,muidu jah asub keskel kahe toru vahel.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
to Marko:
Karburaator näeb teiseltpoolt sihuke välja
Vahepeal võtsin käile lammarist saadud kroomist kihvade poleerimise ja puhastamise. Stange ise on enam vähem valmis aga kihvad(puhvrid) vajavad veel töötlemist.
Pesin ära ka tagatulede alused tihendid ja puhastasin need vanadest värvipritsmetest ära. Välimus läks tunduvalt ilusamaks.
Otsisin üles ka tulekustuti aga avastasin,et viimane taatlemise kuupäev on olnud 2004.a
Siit mõned küsimused:
a. Kas seda on mõtet üldse taatlema minna?
b. Kus kohas Tartus seda taatlemist tehakse?
TÜV jaoks saan ka sõbralt tulekustuti laenata aga jama tekib siis kui politsei hakkab seda kontrollima teepeal.
Kaldun arvama,et selle tulekustutiga pole miskit teha ja tuleb osta hoopistükis uus.
Karburaator näeb teiseltpoolt sihuke välja
Vahepeal võtsin käile lammarist saadud kroomist kihvade poleerimise ja puhastamise. Stange ise on enam vähem valmis aga kihvad(puhvrid) vajavad veel töötlemist.
Pesin ära ka tagatulede alused tihendid ja puhastasin need vanadest värvipritsmetest ära. Välimus läks tunduvalt ilusamaks.
Otsisin üles ka tulekustuti aga avastasin,et viimane taatlemise kuupäev on olnud 2004.a
Siit mõned küsimused:
a. Kas seda on mõtet üldse taatlema minna?
b. Kus kohas Tartus seda taatlemist tehakse?
TÜV jaoks saan ka sõbralt tulekustuti laenata aga jama tekib siis kui politsei hakkab seda kontrollima teepeal.
Kaldun arvama,et selle tulekustutiga pole miskit teha ja tuleb osta hoopistükis uus.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981