4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitus Postitas stern100 »

SanderV kirjutas:päris hea. vana originaalvärv läigib rohkem kui uus värv
On keegi üldse öelnud et ma värvisin selle osa läikiva värviga? :D Ei. Ja rahvarallikal on pohhui see läige. Mulle lihtsalt ei meeldi tavalise värviga sõita.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitus Postitas SanderV »

seda on n2ha ju et see kollane pole matt... vaid läikega :D
sjuke on matt värv
Pilt
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitus Postitas stern100 »

Sa ei jaga üldse matsu ikka. Ma pole öelnud et kollane oleks ka matt värv. Variante on veel.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitus Postitas mossejumal »

stern100 kirjutas:Sa ei jaga üldse matsu ikka. Ma pole öelnud et kollane oleks ka matt värv. Variante on veel.
See jutt pole küll teemasse,aga ma mainin teile.Et pole mõtet toppida mingeid tühju postitusi.See ajab kõige hullemini närvi,et mõni vend lihtsalt plõksib!!!
Vahet pole auto on küll igatahes ILUS :beer :rokib :hail
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitus Postitas stern100 »

Täna, karterikaitset alla pookides märkasin kollase juures, et üks uues esivedru on alla pannes kuidagi valesti pessa jäänud. Haamriga paika lüüa ei õnnestunud. Kas ehk aitaks kui auto üles tõsta ja uuesti lüüa proovida? Või kuidas?

Valesti olev vedru

Pilt

Õigesti olev vedru

Pilt

Ja lisaks veel paar pilti sellest konkreetsest isendist.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitus Postitas stern100 »

Täna sai siis natuke oma tagasillavarusid uuritud ning ka autode ülekanded kuidagi ära mõõdetud. Arvutamiseks toimisin järgmiselt : üks ratas õhku, gardaanile ja rattale kriipsud peale, kus täisring on ja 10 ratta täistiiru kohta tegi siis näiteks mu kollasel gardaan umbes 39 poolringi. Ülekandeks on vist siis 3.88. Seega peaks idee järgi olema kollasel all SL-i differ ehk kiire differ? Helerohelisel mõõtsin samamoodi, sain tulemuseks 10 ratta täistiiru kohta 42 gardaani pooltiiru. Seega helerohelisel all tavaline sild ehk ülekandeks on seega vist 4.22. Samamoodi toimisin oma maas vedelevate komplektsete sildadega ning sain teada, et mul leidub esialgse katsumise järgi veel 2 kiiret diffrit. Seega rändab üks kiire differ lähiajal helerohelisele küttekulu vähendamise eesmärgil alla. Kahjuks aeglaseid ei leinud varudest enam ühtegi. Kas combi sild ongi tehase poolt ülekandega 3.88?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitus Postitas viirusboy »

Anna siis märku kui vahetama hakkad, mul on ka plaanis kiire differ alla lükata :)
Astun siis läbi vb :)
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitus Postitas SanderV »

jube raskeks ajad omal selle arvutamise.... m2rgid peale teed rattaga 2 tiiru ja kohe vaatad... kui j22b täistiirust puudu 3.88, kui nats yle 4.22 kui pool yle 4.55
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitus Postitas Edel »

SanderV kirjutas:jube raskeks ajad omal selle arvutamise.... m2rgid peale teed rattaga 2 tiiru ja kohe vaatad... kui j22b täistiirust puudu 3.88, kui nats yle 4.22 kui pool yle 4.55
Kui diffreid vahetama hakkate,tasub pärast spidomeetri näitu kontrollida, näit gps-ga või teeääres kiirust näitava posti järgi. Vahe on väike, oma p....-ga seda ei tunneta ja spido+tahho näitud on ka samad.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitus Postitas viirusboy »

Edel kirjutas:
SanderV kirjutas:jube raskeks ajad omal selle arvutamise.... m2rgid peale teed rattaga 2 tiiru ja kohe vaatad... kui j22b täistiirust puudu 3.88, kui nats yle 4.22 kui pool yle 4.55
Kui diffreid vahetama hakkate,tasub pärast spidomeetri näitu kontrollida, näit gps-ga või teeääres kiirust näitava posti järgi. Vahe on väike, oma p....-ga seda ei tunneta ja spido+tahho näitud on ka samad.
Sellessuhtes pole probleemi eriti, minu punasel valetab spido 10-15km rohkem kui tegelik.. 50 alas võib rahuga 60-70ga sõita spido järgi ja ikka sõidetakse mööda..
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Vasta