SanderV kirjutas:päris hea. vana originaalvärv läigib rohkem kui uus värv
On keegi üldse öelnud et ma värvisin selle osa läikiva värviga? Ei. Ja rahvarallikal on pohhui see läige. Mulle lihtsalt ei meeldi tavalise värviga sõita.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
stern100 kirjutas:Sa ei jaga üldse matsu ikka. Ma pole öelnud et kollane oleks ka matt värv. Variante on veel.
See jutt pole küll teemasse,aga ma mainin teile.Et pole mõtet toppida mingeid tühju postitusi.See ajab kõige hullemini närvi,et mõni vend lihtsalt plõksib!!!
Vahet pole auto on küll igatahes ILUS
Täna, karterikaitset alla pookides märkasin kollase juures, et üks uues esivedru on alla pannes kuidagi valesti pessa jäänud. Haamriga paika lüüa ei õnnestunud. Kas ehk aitaks kui auto üles tõsta ja uuesti lüüa proovida? Või kuidas?
Valesti olev vedru
Õigesti olev vedru
Ja lisaks veel paar pilti sellest konkreetsest isendist.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Täna sai siis natuke oma tagasillavarusid uuritud ning ka autode ülekanded kuidagi ära mõõdetud. Arvutamiseks toimisin järgmiselt : üks ratas õhku, gardaanile ja rattale kriipsud peale, kus täisring on ja 10 ratta täistiiru kohta tegi siis näiteks mu kollasel gardaan umbes 39 poolringi. Ülekandeks on vist siis 3.88. Seega peaks idee järgi olema kollasel all SL-i differ ehk kiire differ? Helerohelisel mõõtsin samamoodi, sain tulemuseks 10 ratta täistiiru kohta 42 gardaani pooltiiru. Seega helerohelisel all tavaline sild ehk ülekandeks on seega vist 4.22. Samamoodi toimisin oma maas vedelevate komplektsete sildadega ning sain teada, et mul leidub esialgse katsumise järgi veel 2 kiiret diffrit. Seega rändab üks kiire differ lähiajal helerohelisele küttekulu vähendamise eesmärgil alla. Kahjuks aeglaseid ei leinud varudest enam ühtegi. Kas combi sild ongi tehase poolt ülekandega 3.88?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
jube raskeks ajad omal selle arvutamise.... m2rgid peale teed rattaga 2 tiiru ja kohe vaatad... kui j22b täistiirust puudu 3.88, kui nats yle 4.22 kui pool yle 4.55
SanderV kirjutas:jube raskeks ajad omal selle arvutamise.... m2rgid peale teed rattaga 2 tiiru ja kohe vaatad... kui j22b täistiirust puudu 3.88, kui nats yle 4.22 kui pool yle 4.55
Kui diffreid vahetama hakkate,tasub pärast spidomeetri näitu kontrollida, näit gps-ga või teeääres kiirust näitava posti järgi. Vahe on väike, oma p....-ga seda ei tunneta ja spido+tahho näitud on ka samad.
SanderV kirjutas:jube raskeks ajad omal selle arvutamise.... m2rgid peale teed rattaga 2 tiiru ja kohe vaatad... kui j22b täistiirust puudu 3.88, kui nats yle 4.22 kui pool yle 4.55
Kui diffreid vahetama hakkate,tasub pärast spidomeetri näitu kontrollida, näit gps-ga või teeääres kiirust näitava posti järgi. Vahe on väike, oma p....-ga seda ei tunneta ja spido+tahho näitud on ka samad.
Sellessuhtes pole probleemi eriti, minu punasel valetab spido 10-15km rohkem kui tegelik.. 50 alas võib rahuga 60-70ga sõita spido järgi ja ikka sõidetakse mööda..
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.