AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas randoA »

Vedru olemas jah, aga ei tea, ei toimeta.

igaljuhul, gaas jääb peale, varbaga pedaali üles poole tõmmata, midagi ei muutu.Korra kiiresti põhja vajutada siis aitab
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas SanderV »

l6hnab vea järele mis mul kunagi oli, aga ei tule enam meelde mis viga oli
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas randoA »

viga saab parandada uue karpaga :D
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas SanderV »

ee mul oli viga kuskil hoovastikus, ei mäleta enam täpselt kus
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas randoA »

hoovastik on õlitatud ning liigub laitmatult
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas Edel »

randoA kirjutas:hoovastik on õlitatud ning liigub laitmatult
Karburaatori küljes kõik vajalikud vedrud alles? Mul kunagi üks oli puudu ja vahest gaasi järsult maha lastes juhtus abikambri seguklapp pisut lahti jääma...
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas randoA »

Ei pannud küll millegi puudumist tähele
küttekulu ka meeletu selle karpaga
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas partnermosse »

randoA kirjutas:Ei pannud küll millegi puudumist tähele
küttekulu ka meeletu selle karpaga
Pane oma karpast pildid.Vaatame distantsi peale ,mis teha annab. :D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas randoA »

okei, homme krutin maha ja teen pildid
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas randoA »

Niisiis, täna oli tegus päev.
Valgel lekib ikka hoolikalt siduripeasilinder, seega käikude sissesaamine on hullem kui kulunud siduriga gaz 53l.Õnneks oli aint niipalju vaja sõita, et aeda saada.
Mosu aias, hakkasin asendama ketaspidureid trummlitega.
Kelle arvates hea mõte, kelle arvates halb mõte.Mina nende ketastega seal jamada ei viitsi.
Selleks et oleks lootust need kiiresti vahetatud saada, ja ei peaks vedrudega jamama, tõmbasin vedrud koormalindiga kokku, nii et ühte poolt tegin tsirka tunni, natuke vähem.
Teise poole tegemine läks umbes samakua.

Siis asusin piduritorustiku kallale, tänud jällegi torude eest Moskiitole.Põhjaalube toru läks ka vahetusse ja kõik mis eespool on, samuti.Uued torud panen homme külge.

toimetasin hoolikalt ka karpaga, proovisin 4 tulelisele valge oma peale ja vastupidi.
Suht mõtetu tegevus :D
igatahes, sain selgeks, et nn abiklapp, või kuidas seda kutsutakse, jääb siiski natuke irvakile ja gaas jääb peale.
Installisin sinna väikse vedru ja mosu töötab nagu ei kunagi varem.Gaas ei jää peale, käib üsna laitmatult.

Kapotti kinni pannes libises too mul käest ja lendas suure pauguga kinni, lukku.Tavaliselt oli ta lahti, miskipärast ei läinud lukku.Aga täna läks.
Ühesõnaga, tabas mind kerge paanika, sest arvasin, et unustasin lukustuse trossi külge panemata.Võtsin hoovast kinni, palusin, et tross oleks küljes, ja tõmbasin.Jumal tänatud, tross oli küljes ning kapott tuli lahti.

Täna suurt rohkemat teha ei jõudnud.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Vasta