MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna võtsin siis käsile elektrisüsteemi ja kojameeste mootori siseelu uurimise. Elektrisüsteemis tuli orjenteeruda vana hea proovi lambiga,sest testrit mul pole. Aga asja ajab see ka ära. Selgus,et vool on olemas juhtmetes ja tuleb sellele lülitile:
Aga sealt edasi ei läinud. Panin siis juhtmed otse ühendusse ja ime-ime, tagurdustuled ärkasid ellu.
Ilmselt on see lüliti lühises ja tuleb uuega asendada, enda teada oli mul neid lüliteid aga leidsin vaid vanema 412-2140 omad,mis erinevad sellest juhtmete otsade kinnituse poolest. Ega,vist muud ei jää üle,kui minna kohalikku komisjonkasse seda ostma.
Uurisin siis ka märgu lampide probleemi,keerasin juhtme kinnitused näidikuploki taga üle ja nagu tellitult põlevad nüüd suunatule ja kaugtule märgulamp . Sternil oli õigus,et viga oli kehvas massis.
Kojameeste mootoriga aga lood nii head pole. Käib see 2 asendis ringi küll aga nii krt uimaselt ja teeb sellist häält ka,et nagu hambad oleksid ajamil maha läinud . Ise enesest palju ma neid kojamehi kasutan aga tugeva vihma korral, ei näe jälle,mitte miskit,mis teepeal sünnib. Selle ajami kättesaamine saab olema paras jama. Lisaks pean otsima üles,kas mul on üldse samasugune ajam võtta,kusagilt asemele.
Ning kuna sai mitu kuud jamatud selle autoga lubasin endale paar kiiremat tiiru masinaga. Võrreldes K-126 on jõudu meeletult, 1-2 käiguga kerib rattaid ringi nii,mis hirmus. AInult 3-käiguga mäest ülesminek nõrga hooga on ikka selline pooluimane. Külmalt käivitub kohe poolest pöördest. Soojalt tahab ikka saada pikemalt ketramist aga käima läheb küll. Proovisin korra puhastatud küünaldega,soojalt käima ajada. Ja,ilmselt tuleb ikka uued küünlad osta. Kuna, puhastatud küünaldega läks tunduvalt kergemini tööle. Õli põletamine on väiksem. Sinist vingu on natuke,õli tase ei ole karteris muutunud.
Loksutasin veidi esisilda ka, vasakpoolsel rattal loksus rattalaager,mida peale keerasin. Ning muid anomaaliaid ei täheldanud. Ise asi,mis seisus need amordid ja rooliotsad on aga seda ennem kindlalt teada saa,kui stendi lähen. Õli tilbub karteri väljalaskmise punni juurest ja käigukasti väljalaskmise punnist immitseb midagi. Kõige lollem on see,et selle kastil pole,mõõtmis varrast seega ei tea palju seal õli enam alles on. Ning oskab keegi öelda,kas sellel uuemal kastil on küljepeal ka miski kork,kust õli saab lisada?
Sidur vajaks ka reguleerimist,sest vahepeal ei taha auto 1 käiku tunnistada. Kas peaks peale keerama või maha keerama sidurit?
Pidurid võtavad aga esimesed kettad on roostes ja vajaks tihedamat sõitmist ja pidurdamist. Olen kuulnud,et roostes ketas mõjutab pidurdamise effektiivsust üsna palju.Kuidas teised,seda kommenteerivad.
Ning peale natuke sõidurõõmu autoga tõdesin,et kõik see mässamine tasub end ka lõpuks ära.
Aga sealt edasi ei läinud. Panin siis juhtmed otse ühendusse ja ime-ime, tagurdustuled ärkasid ellu.
Ilmselt on see lüliti lühises ja tuleb uuega asendada, enda teada oli mul neid lüliteid aga leidsin vaid vanema 412-2140 omad,mis erinevad sellest juhtmete otsade kinnituse poolest. Ega,vist muud ei jää üle,kui minna kohalikku komisjonkasse seda ostma.
Uurisin siis ka märgu lampide probleemi,keerasin juhtme kinnitused näidikuploki taga üle ja nagu tellitult põlevad nüüd suunatule ja kaugtule märgulamp . Sternil oli õigus,et viga oli kehvas massis.
Kojameeste mootoriga aga lood nii head pole. Käib see 2 asendis ringi küll aga nii krt uimaselt ja teeb sellist häält ka,et nagu hambad oleksid ajamil maha läinud . Ise enesest palju ma neid kojamehi kasutan aga tugeva vihma korral, ei näe jälle,mitte miskit,mis teepeal sünnib. Selle ajami kättesaamine saab olema paras jama. Lisaks pean otsima üles,kas mul on üldse samasugune ajam võtta,kusagilt asemele.
Ning kuna sai mitu kuud jamatud selle autoga lubasin endale paar kiiremat tiiru masinaga. Võrreldes K-126 on jõudu meeletult, 1-2 käiguga kerib rattaid ringi nii,mis hirmus. AInult 3-käiguga mäest ülesminek nõrga hooga on ikka selline pooluimane. Külmalt käivitub kohe poolest pöördest. Soojalt tahab ikka saada pikemalt ketramist aga käima läheb küll. Proovisin korra puhastatud küünaldega,soojalt käima ajada. Ja,ilmselt tuleb ikka uued küünlad osta. Kuna, puhastatud küünaldega läks tunduvalt kergemini tööle. Õli põletamine on väiksem. Sinist vingu on natuke,õli tase ei ole karteris muutunud.
Loksutasin veidi esisilda ka, vasakpoolsel rattal loksus rattalaager,mida peale keerasin. Ning muid anomaaliaid ei täheldanud. Ise asi,mis seisus need amordid ja rooliotsad on aga seda ennem kindlalt teada saa,kui stendi lähen. Õli tilbub karteri väljalaskmise punni juurest ja käigukasti väljalaskmise punnist immitseb midagi. Kõige lollem on see,et selle kastil pole,mõõtmis varrast seega ei tea palju seal õli enam alles on. Ning oskab keegi öelda,kas sellel uuemal kastil on küljepeal ka miski kork,kust õli saab lisada?
Sidur vajaks ka reguleerimist,sest vahepeal ei taha auto 1 käiku tunnistada. Kas peaks peale keerama või maha keerama sidurit?
Pidurid võtavad aga esimesed kettad on roostes ja vajaks tihedamat sõitmist ja pidurdamist. Olen kuulnud,et roostes ketas mõjutab pidurdamise effektiivsust üsna palju.Kuidas teised,seda kommenteerivad.
Ning peale natuke sõidurõõmu autoga tõdesin,et kõik see mässamine tasub end ka lõpuks ära.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
uuemal kastil on küljepeal õli juurde lisamiseks kork. see sama auk on ka õli taseme mõõtjaks. kui õli hakkab välja immitsema, on piisav kogus olemas ja keera kork ette. kontrollida saad sedasi et keerad korgi maha ja katsud näppuga, kui näppu kastad õli sisse, on seal veel midagi, kui ei on asi kuiv.Ning oskab keegi öelda,kas sellel uuemal kastil on küljepeal ka miski kork,kust õli saab lisada?
mis käiku puutub siis see võib teinekord tõrkuda ka vähesest õlikogusest.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Moskiito kas oskad öelda kummal pool see punn on, mulle tundub,et loogiliselt paremal küljel,kuna vasakul küljel on käiguvahetus mehhanism
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
vasakul pool on see
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
MAZ kirjutas:Moskiito kas oskad öelda kummal pool see punn on, mulle tundub,et loogiliselt paremal küljel,kuna vasakul küljel on käiguvahetus mehhanism
See on ikka vasakul pool. Selle kaane küljes kus käiguvahetus-hoovad on.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Siin foorumis olen siduri reguleerimisest kirjutanud.Otsi väheke.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tänud siis info eest, nüüd tean,kust poolt seda korki otsida.
Täna sain korda antenni,mis nüüd on kindlalt kere küljes, kuna sõber Talupoeg võttis nõuks mulle oma mossest fotosid siis sain aimu,mis detail,mul puudu oli. Puudu olevat juppi ma ei leidnudki aga tegin siis uue,käepäraseid vahendeid kasutades.
Kojamehed ka said paika koos uute "luudadega"
Asusin siis uurima,selle ajami elu ka. Panin auto käima ja keerasin kojamehed tööle. Tulemus heal juhul 1 kiirus, ja teised asendid lülitil ei toimi üldse. Mingil hetkel hakkas juba suitsu viskama sealt ajamist ja keerasin süüte välja. Ilmselt on midagi viga sellel ajamil.
Lisaks kui pesuri paak ühendatud elektrisüsteemi,siis hakkab see sõidu ajal ise tööle olenemata sellest,kas lüliti on sisse pandud või ei. Midagi on väga mäda, tuleb vist see ajam välja võtta.
Küsisin ka eelmise omaniku käest üle,et mis värk siis selle ajamiga on ka juba tema käes olles see ei tahtnud töötada. Ilmselt on vaja siis ikka uus ajam muretseda ja see sisse panna.
Kui keegi oskab pesuri probleemi lahendada andku julgelt märku.
Ja tagatipuks jahestasin ka parema käe sõrme ära aga mitte mosset remontides, hea,et autos oli apteek käepärast.Seega on edasine töötegemine mõnda aega häiritud.
Täna sain korda antenni,mis nüüd on kindlalt kere küljes, kuna sõber Talupoeg võttis nõuks mulle oma mossest fotosid siis sain aimu,mis detail,mul puudu oli. Puudu olevat juppi ma ei leidnudki aga tegin siis uue,käepäraseid vahendeid kasutades.
Kojamehed ka said paika koos uute "luudadega"
Asusin siis uurima,selle ajami elu ka. Panin auto käima ja keerasin kojamehed tööle. Tulemus heal juhul 1 kiirus, ja teised asendid lülitil ei toimi üldse. Mingil hetkel hakkas juba suitsu viskama sealt ajamist ja keerasin süüte välja. Ilmselt on midagi viga sellel ajamil.
Lisaks kui pesuri paak ühendatud elektrisüsteemi,siis hakkab see sõidu ajal ise tööle olenemata sellest,kas lüliti on sisse pandud või ei. Midagi on väga mäda, tuleb vist see ajam välja võtta.
Küsisin ka eelmise omaniku käest üle,et mis värk siis selle ajamiga on ka juba tema käes olles see ei tahtnud töötada. Ilmselt on vaja siis ikka uus ajam muretseda ja see sisse panna.
Kui keegi oskab pesuri probleemi lahendada andku julgelt märku.
Ja tagatipuks jahestasin ka parema käe sõrme ära aga mitte mosset remontides, hea,et autos oli apteek käepärast.Seega on edasine töötegemine mõnda aega häiritud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ei ole küll kursis 412 elektriskeemiga aga 2140 pesur käib läbi kojameeste lüliti. Ma arvan et kui süteem on sama, on sul ka see lüliti pekkis. Suitsu tekitab tavaliselt kinni jäänud või raskesti töötav elektrimootor. Abivahendiks aitab kui kogu see süsteem laiali kiskuda ja ära määrida. Ka mootor. Mootorit on muidugi lihtsam uus panna sest selle remont on üks paras peavalu aga mittemidagi ületatavat.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Üldiselt on see pesuri töötamine samal põhimõttel nagu 2140l, peab siis tagavara armatuurilt lüliti võtma ja ära vahetama. Ütleme ausalt,et selle kojamehe maha kakkumine on porno kuubis,aga teist võimalust ka ei näe,kuidas see ise enesest tööle jälle hakkaks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
mis ta ikka nii porno on.MAZ kirjutas:Üldiselt on see pesuri töötamine samal põhimõttel nagu 2140l, peab siis tagavara armatuurilt lüliti võtma ja ära vahetama. Ütleme ausalt,et selle kojamehe maha kakkumine on porno kuubis,aga teist võimalust ka ei näe,kuidas see ise enesest tööle jälle hakkaks.
armatuur lahti
ahi välja
kojamehe mootori kinnitused lahti ja ongi käes
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.