Pühade ajal sai 400km maha tiirutatud ja tööriistu selle vahemikus ei pidanudki näppima
Üks 150km tiir Raplamaa kahtlases seisus teid pidi ja möödunud laupäev Lääne-Virumaal Peterburi mnt-Võsu-Sagadi-Palmse-Viitna-Peterburi mnt ring, läbitud 200km. Kodus tankisin 16 liitrit ja mõõdiku järgi vaadates jäi sellest ülegi. Põhiline kruiisimise kiirus 70-80km/h.
Järjest enam on häirima hakanud suuna väljaviskamist paremale pöördel. Tuleb see vist ära likvideerida, eriti ebamugav on ringliiklusega ristil sõita, koguaeg loobib välja ja hoia seda pöördel sees.
Ja kui on vaja külmalt (umbes 50-60 kraadi) järsult kolmandaga alates 40km/h kiirendada, hakkab puterdama ja kakkuma. Täitsa tavaline Jürist tulles ja ringteele sõites kiirendusrajal kiirendades, ühe pilguga tahavaate peeglist lähenevat rekkat piiludes ja "kokutavat" Mosset kirudes

Vahel viskab üle ja siis löön teise käigu sisse. Kui temp on tõusnud 80-90 kraadi ja nii veel natuke edasi sõita, siis hakkab paremini käima (päris korralikult ei hakkagi), senikaua tuleb liiklusel jalus koperdada. Karburaatori viga aga esialgu ma seda torkima ei hakka. Sai seda talvel küll tehtud...
Täna proovisin lisatulesid ette. Stange nagunii mõnest kohast pisut "uss" nii siis võis rahuliku südamega sinna auke puurida. Tulemus nägi välja nii
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/86603611/ Salaja ütlen, et need on tegelikult veneaegsed udutuled, klaasidel puudub E-tähis aga nikerdasin sinna külge sobiva mõõduga kaugtule klaasid (enamasti otsitakse klaasilt just E-märgist aga kui täpselt seda muud ikkagi vaadatakse,petab "sinikuued" ära ka?). Sellise kooslusega tuled ei tekita vajalikku effekti aga mul polegi plaanis neid kasutama hakata, rohkem iluasi,selleks siis katted ka peal.
Külge neid ei jätnud, toidet ja lülitit pole nagunii veetud, tegemist oli proovimisega.