2 probleemi.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
joh97r
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Okt 2010 21:45
Asukoht: Saaremaa, Vätta
Kontakt:

2 probleemi.

Postitus Postitas joh97r »

1. probleem on selline, et mootorisse on sattunud liiga palju õli, kuidas seda vähendada normaalse tasemeni? Kui nipli kaudu, siis kus see asub?

2. probleem on, et mootor nagu "sööb" küünlad läbi. Mul on kodus kausitäis küünlaid, mis mossele sobivad, vanast ajast jäänd ja kontrollisisn üle, säde olemas, keerasin küünlad sisse, sõitsin natuke aega ja siis hakkas mootor paukuma ja nagu jõudu polnud, keerasin küünlad maha, ainult üks neljast töötas. Siis panin tutikad küünlad peale, alguses sain tükk aega korralikult sõita(mitu tundi). Aga siis hakkas jälle paukuma ja jõudu polnud, milles võib probleem olla?
AZLK 2140
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas mossejumal »

1.probleem,seal polegi niplit,vaid kork,mis asub karteril,vasakpoolsel küljepeal,ehk siis juhipoolsel,sealt saad kogu õli välja lasta.
joh97r
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Okt 2010 21:45
Asukoht: Saaremaa, Vätta
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas joh97r »

Aga kas mingit sellist korki pole, kust ainult üleliigne õli välja lasta?
AZLK 2140
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas Varblane »

Õlifiltri kopsikul on üks kork, lase välja sealt ja kontrolli taset, kui ikka kõrge siis pane käima ja lase uuesti välja.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
joh97r
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Okt 2010 21:45
Asukoht: Saaremaa, Vätta
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas joh97r »

Aga kas 2. probleemile ei oska veel vastust öelda?
AZLK 2140
Kasutaja avatar
ABS
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Telefon: 56871225
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas ABS »

Karteril on ju õli välja laskmiseks olemas kork,on see sisekandiga(nelinurkne kui mälu ei peta...).Küünalde kohta niipalju et kunagi ostsin vene küünlad,mosule tehtud jne.Sõitsin nendega u.7 km. ja töötas neist seejärel ainult 1,suht sarnane teema...rohkem ei ole vene küünlaid pruukinud,mitte ei taha neid maha teha aga kogemused on lihtsalt sellised.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
joh97r
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Okt 2010 21:45
Asukoht: Saaremaa, Vätta
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas joh97r »

ma olen proovinud Venemaa küünlaid, Jaapani küünlaid, isegi Prantsusmaa omasid vist ja ikka sama jama.
AZLK 2140
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas Varblane »

Mis värvi need küünlad on siis? Segu liiga rikas võib-olla?
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
joh97r
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Okt 2010 21:45
Asukoht: Saaremaa, Vätta
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas joh97r »

Mis värvi küünlad olema peavad ja kust kohast, ikka küünla altosast eksju? Mulle peab kõik kahjuks puust ja punaseks tegema.
AZLK 2140
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas marko »

Kõõnlad peavad olema hele-kuldpruunid.Kui mustad ja tahmased siis segu ikka liiga rikkas.Ära sõida ka liiga kaua tooreklapp suletuna.Muidu vene küünaldega on nii,et 100-st üks jääb toimima.Pane NGK BP6ES-id ja ei lähe need juba naljalt läbi.Ise nendega juba kõvasti üle 100 000 läbi ajanud ja seda ühelt mootorilt teisele tõstetuna ja saanud igast ekstreem tingimustes töötamist.
Viimati muutis marko, 09 Juul 2011 17:29, muudetud 1 kord kokku.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Vasta