AZLK 2140 1986 Marko
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140 1986 Marko
Mõtlesin,et teeks ka siis mingitmoodi algust oma teemaga kuigi midagi ilusat just välja tuua ei ole.
Hetke seisuga oman siis mosset mis minu käes aastas 2008 kevadest.Mossesid olen omanud kokku ligi kaheksat,see siis järjekorras üheksas.Kuigi vahepeal olin mosse teemast mõned aastad eemal siis ikkagi surus see mosse igatsus peale ja nii ta tol hetkel soetatud saigi.
Auto ise oli osalenud mõne aja mosseliigas mis kindlasti hästi ei mõjunud,kere mõlke jne.otast lõpuni täis.Läbisõit oli küll väike ca 38 000km.Mingi väike vigade parandus sai kiirelt tehtud ja nii ta jälle igapäeva,töö kui ka hobi autoks jäi.Midagi erilist pole siiani ette võtnud kui mootoritega jamamised välja arvata.Mootor sellel peal minu käes järjekorras 3-s ja see siis uus tehase mootor milles veidi vankade praaki eemaldatud.
Esimese mootoriga oli väike näpuviga mis sai saatuslikuks ja teine mootor mis sai ajutiselt peale tõstetud sellega sai sõidetud 78 000km kuigi õli surve karteris ja seda korraliku piitsutamisega(kes tahab saab selle omale :D )
Autoga edasised plaanid siiski olemas kuigi aega ja ka raha kulutada suurt pere kõrvalt ei saa.
Enne uut suvist suurt mosseõitu siiski tahaks saada uue värvi alla ja koledalt mõlkis karbid ära vahetada.
Sai küll suur mõtetu jutt,aga eks ma katsun vaikselt teemat edasi arendada siis mis ma olen veel temaga teinud,vahetanud lõhkunud jne.
Veidi ka siis mingisugust pildi materjali ka..
http://fotoalbum.ee/photos/Markko009/sets/672099/
Pole väga pädev piltide otse lisamisega siia :)
Hetke seisuga oman siis mosset mis minu käes aastas 2008 kevadest.Mossesid olen omanud kokku ligi kaheksat,see siis järjekorras üheksas.Kuigi vahepeal olin mosse teemast mõned aastad eemal siis ikkagi surus see mosse igatsus peale ja nii ta tol hetkel soetatud saigi.
Auto ise oli osalenud mõne aja mosseliigas mis kindlasti hästi ei mõjunud,kere mõlke jne.otast lõpuni täis.Läbisõit oli küll väike ca 38 000km.Mingi väike vigade parandus sai kiirelt tehtud ja nii ta jälle igapäeva,töö kui ka hobi autoks jäi.Midagi erilist pole siiani ette võtnud kui mootoritega jamamised välja arvata.Mootor sellel peal minu käes järjekorras 3-s ja see siis uus tehase mootor milles veidi vankade praaki eemaldatud.
Esimese mootoriga oli väike näpuviga mis sai saatuslikuks ja teine mootor mis sai ajutiselt peale tõstetud sellega sai sõidetud 78 000km kuigi õli surve karteris ja seda korraliku piitsutamisega(kes tahab saab selle omale :D )
Autoga edasised plaanid siiski olemas kuigi aega ja ka raha kulutada suurt pere kõrvalt ei saa.
Enne uut suvist suurt mosseõitu siiski tahaks saada uue värvi alla ja koledalt mõlkis karbid ära vahetada.
Sai küll suur mõtetu jutt,aga eks ma katsun vaikselt teemat edasi arendada siis mis ma olen veel temaga teinud,vahetanud lõhkunud jne.
Veidi ka siis mingisugust pildi materjali ka..
http://fotoalbum.ee/photos/Markko009/sets/672099/
Pole väga pädev piltide otse lisamisega siia :)
Viimati muutis marko, 27 Apr 2011 22:09, muudetud 2 korda kokku.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 2140 1986 Marko
Eh, sai isegi seal tagaistmel kunagi istutud. Igati eht mosse
Re: AZLK 2140 1986 Marko
olen ka täitsa linna peal näinud mõned korrad.. paar korda ka kõrvuti seisnud foori all
eks see pere kõrvalt raha näpistamine ole tuttav.. Aga noh, kõik saab tehtud, mis vaja ja keegi nälga ka ei jää
jõudu tööle.
eks see pere kõrvalt raha näpistamine ole tuttav.. Aga noh, kõik saab tehtud, mis vaja ja keegi nälga ka ei jää
jõudu tööle.
Re: AZLK 2140 1986 Marko
Nagu ikka,sai ka ükspäev nokitsetud mosse kallal,sai ette paigaldatud kolmnurkaknad soojemate ilmade tulekuks Uue mootoriga siis läbitud 1700km ja mingi väike klõpa ka häirib mis külmast peast käivitamisel kestab ca pool minutit,tundub nagu üks klapp sitasti regullitud vms.Peab asja millalgi lähemalt uurima.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 2140 1986 Marko
Nii, seltsimees... Kiirusepiiranguid sa vist ei tunnista jah
Ei aga tegelikult ma tahtsin küsida, et kuda su Mosse nii kärmelt edasi käib? Mis raketikütust sa sinna valad?
Eile sõitsin kesklinnast kuni Aovereni sul järel (siis läksin teisele poole) ja minu 100kW ei tahtnud sugugi sulle järgi jõuda .. Narva mnt foori all korraks sain kõrvale, kuid kui tahtsin fotosüüdistust teha, andis kaamera otsad.
Igati väärt pill. Vaid juhipoolne peegel väriseb sul maanteel.. Väristas mulle päikest silma..
Ei aga tegelikult ma tahtsin küsida, et kuda su Mosse nii kärmelt edasi käib? Mis raketikütust sa sinna valad?
Eile sõitsin kesklinnast kuni Aovereni sul järel (siis läksin teisele poole) ja minu 100kW ei tahtnud sugugi sulle järgi jõuda .. Narva mnt foori all korraks sain kõrvale, kuid kui tahtsin fotosüüdistust teha, andis kaamera otsad.
Igati väärt pill. Vaid juhipoolne peegel väriseb sul maanteel.. Väristas mulle päikest silma..
Re: AZLK 2140 1986 Marko
Mosse käibki hästi edasi.. Tuleb lihtaslt vajutada vähe järsemalt.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 1986 Marko
Tegelikult ei lähe see uus mootor sittagi edasi võrreldes sellega mis sai mõni aasta tagasi kokku pandud,aga omast lollusest õhtale keeratud.Peal muidu uus mootor millega olen ca 5000.-km läbinun.Midagi on siiski seal mäda kuna 6500rpm peal lõikab ära ja vsjoo,pole ajapuudusel jõudnud uurida põhjust,kuigi ei tohiks miskit takistust olla.Nüüd siis nii kaugel,et mosseklubi fotopolitsei Tartusse ka lõpuks jõudnud Peegel väriseb sellest,et ta on lihtsalt lahti kuna mosse teatud kiirusel väristab selle koheselt lahti,mis teha kipsikruvi ei hoia seda korralikult kinnimario kirjutas:Nii, seltsimees... Kiirusepiiranguid sa vist ei tunnista jah
Ei aga tegelikult ma tahtsin küsida, et kuda su Mosse nii kärmelt edasi käib? Mis raketikütust sa sinna valad?
Eile sõitsin kesklinnast kuni Aovereni sul järel (siis läksin teisele poole) ja minu 100kW ei tahtnud sugugi sulle järgi jõuda .. Narva mnt foori all korraks sain kõrvale, kuid kui tahtsin fotosüüdistust teha, andis kaamera otsad.
Igati väärt pill. Vaid juhipoolne peegel väriseb sul maanteel.. Väristas mulle päikest silma..
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 2140 1986 Marko
ma õnneks tean ka kus sa töötad, kui mul kunagi vaba aega tekib, eks tulen ikka juttu ka puhuma...
jah, seda et mosse edasi käib, olen näinud ja tunda saanud.. mul mootoriõpetaja ladus kokku volga hülsside ja kolbidega ja esiveolise plokikaanega mootori... ja täitsa viisakas minek. Kuskilt netiavarustest jäi veel kõrva taha, et koonusfiltri, VAZ-tüüpi karburaatori ja UZAM-plokikaanega pidi saama suhteliselt nobeda ja ökonoomse pilli.
Viljandis on saladuskatte all valminud ka selline 412, millel GMi neljapunkti pritse ja sellega sõidad nagu läänekaga. keerad võtit ja hakka sõitma. Muidu ju pidi ikka töristama selle õhuklapiga, enne kui auto sõiduvõimeliseks muutus...
Ei krt, ma tahan ikka seda elukat ikka elusast peast näha.. Ole tubli.
Mis fotopolitseisse puutub, siis samal päeval, kui ma sul sabas sõitsin, oli hommikupoole wax mul kodulähedal siriuse juures.. kui ta just oma valget Corrado't pole vahepeal maha müünud..
Re: AZLK 2140 1986 Marko
Volga kolvide ja hülssidega mootor on hea toore jõuga ehk siis veneajal nimetati neid kurgiveomossedeks,aga eluiga paljude probleemide tõttu lühike ja pöördeid ka suurt ei kannata,praegusel ajal on lihtsam ja odavam mootorist ilma kubatuuri tõstmatagi kw kätte saada.Esiveolise mootori ehk siis UZAM 331 mootori plokikaas jah hea ja just see tiba uuem oli vist alates 90a teisel millel oli sisselaskeklapid suuremad.Endal selline esiveolise mootor tagavaraks tagaveolisele valmis kohandatud
Tule ikka juttu puhuma,aga seda hommikul 8-8.30ni siis ma olen juba kontorist kadunud
Tule ikka juttu puhuma,aga seda hommikul 8-8.30ni siis ma olen juba kontorist kadunud
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 2140 1986 Marko
oh, küll me kokku juhtume
kui sa veel tolle esiveolise mootori vahele tõstad, siis ma võin oma 100kw küll korstnasse kirjutada
kui sa veel tolle esiveolise mootori vahele tõstad, siis ma võin oma 100kw küll korstnasse kirjutada