Salongi põhja tugevdamine.

Välimuse ja salongiga seotud teemad
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Salongi põhja tugevdamine.

Postitus Postitas wax »

stern100 kirjutas:Roostekohtadest pigimatt maha, traatharjaga üle, buvanoli peale ja siis rammusalt õli selga. Matid peale tagasi. Samas on plaanis ka enne talve natuke auto põhja altpoolt õliga määrida.
Õlist, mastiksist, kivikaitsest ega mitte millestki pole kasu kui metalli värvimata jätate :)
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Salongi põhja tugevdamine.

Postitus Postitas sass »

Õli võib muutuda seistes happelisemaks... Töötanud öli on seda juba nagunii, seega edu, kui seda põrandale valate... Selleks on siiski eraldi tooted olemas, mis ongi möeldud rooste vastu - ei ole ju mõtet iga natukse aja tagant sama tööd teha.

Ise tegin järgmiselt:
Põhi puhtaks traatharja ja lamellkettaga
Roostemuundur
Krunt + värv
Hullemad kohad Dinitrol ML-iga üle (sisemised karbid ja toolikinnitused nt)
Pigimatt + mastiks peale
Kasutaja avatar
401
Postitusi: 97
Liitunud: 23 Nov 2011 21:50
Asukoht: Rakvere

Re: Salongi põhja tugevdamine.

Postitus Postitas 401 »

Hea tulemuse saab siis kui puhastad roostest rellaka traatharjaga+roostesurm+selle peale epo krunt(kõva ja väga vastupidav)ja siis võib pm ükskõik mis värviga üle tõmmata ja alumise põhja jaoks ka roostesurm+epokrunt+kivikaitse+värv selga
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
kopamees
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010 23:02
Asukoht: Rakvere

Re: Salongi põhja tugevdamine.

Postitus Postitas kopamees »

Kas te siis ei ole näinud mootori karteri põhja mis on läbi roostetanud.Seal ju kogu aeg õli sees.
Kes teisele auku kaevab sellel on ekskavaator
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Salongi põhja tugevdamine.

Postitus Postitas moskiito »

kopamees kirjutas:Kas te siis ei ole näinud mootori karteri põhja mis on läbi roostetanud.Seal ju kogu aeg õli sees.
mootori karter roostetab väljaspoolt, sealt kus õli ei tohiks olla. kui seal ka õli koguaeg, siis juba mootoril leke küles :D
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: Salongi põhja tugevdamine.

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

kopamees kirjutas:Kas te siis ei ole näinud mootori karteri põhja mis on läbi roostetanud.Seal ju kogu aeg õli sees.
Just,just,aga kui õli sees on vett..... Vaat siis roostetab karteripõhi seestpoolt väljapoole.... Ja vesi satub mootorisse kas ülevalt sissesajades või ka iseenesest....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: Salongi põhja tugevdamine.

Postitus Postitas marko »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
kopamees kirjutas:Kas te siis ei ole näinud mootori karteri põhja mis on läbi roostetanud.Seal ju kogu aeg õli sees.
Just,just,aga kui õli sees on vett..... Vaat siis roostetab karteripõhi seestpoolt väljapoole.... Ja vesi satub mootorisse kas ülevalt sissesajades või ka iseenesest....

Karterisse tekib vett paratamatult,enamjaolt kondensina.Tavaliselt kaob see masina pideval kasutamisel siiski samas koheselt ära :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Vasta