4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
Ega esimeselt teisele vahetades ntks gaasi maha ei lasta, kui teine käik läheb ilusti sisse. Samuti aitab mahapidurdusel juba 80ne pealt teinekäik sisse tõmmata, et näiteks kontrat sisse saada. Ja mina ka imestan, et nii kergelt laiali läks, oma 40ga olen kenad aastad sõitnud ja pole mitte midagi juhtunud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
pidurid on selleks et hoogu maha saada. mootoriga pidurdades tuleks ikka kasutada käiguvahetusi. isegi formelid WRC masinad kasutavad astmelist käiguga pidurdamist mitte raginal vajalik käik sisse kohe.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
Ma ei viitsi sellel teemal pikalt jaurata. Kui sul on ikka kolmandaga 110 rauas, pidurdad järsku ja tõmbadki teise käigu sisse, korra tagarattad blokki ja saad kerge küljega edasi.moskiito kirjutas:pidurid on selleks et hoogu maha saada. mootoriga pidurdades tuleks ikka kasutada käiguvahetusi. isegi formelid WRC masinad kasutavad astmelist käiguga pidurdamist mitte raginal vajalik käik sisse kohe.
Mul juba 40nel kast alt ära jaa lähipäevil poogin selle kollasele alla.
Paar pilti siis veel sellest võistlusest...
ja mu 40ne juppe võite PS kaudu julgelt küsida.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
ausalt ma ka ei viitsi sellel teemal jaurata
iga ühe enda asi kuidas sõidab, kas sõidab kiiresti ja targalt või kiiresti ja lollilt.
iga ühe enda asi kuidas sõidab, kas sõidab kiiresti ja targalt või kiiresti ja lollilt.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
Põhiline on see, et ma vähemalt ei anna alla vaid teen ikka korda ja sõidan edasimoskiito kirjutas:ausalt ma ka ei viitsi sellel teemal jaurata
iga ühe enda asi kuidas sõidab, kas sõidab kiiresti ja targalt või kiiresti ja lollilt.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
Õige,ei tohi alla anda Aga tõesti,ka mina pole kastidest jagu saanud.On mootoreid olnud seinast-seina jõu poolest.Ehk on kuidagi jopanud,ei tea.Või on ehk sõidustiil teine..jälle ei tea.Või oleneb ka siduri reguleeritusest.On-off süsteem on veits ränk äkki.Ennem me selgust ei saa,kui praktikas pole ära proovinud
Tel 55627664
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
sul ikka ei lähe ikka üldse nende mossedega:D
aga vähemalt on viitsimist tegeleda
aga vähemalt on viitsimist tegeleda
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
On suur vahe,kas kruiisida-kulgeda kiirelt või sprintida! Edu mehele,kes jõuab-tahab-viitsib mõlema asjaga tegeleda!Kes teeb,sel ikka juhtub-laguneb.Edu!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
Kusjuures kollasel ei ole on-off süsteem hetkel. Värvilisega olen on-off siduriga juba aastakese sõitnud ja pole sel häda midagi. Vb on lihtsalt mõni nõrk kast juhtunud...Samas kollasel tagasild kisub ka nati hüppama, värvilisel seda muret ei ole.
Põhiline on praegu kast ära vahetada ja 13. augustil Läänemaa Rahvarallil stardis olla
Põhiline on praegu kast ära vahetada ja 13. augustil Läänemaa Rahvarallil stardis olla
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
Sai siis kauplusest Volga ostetud kollasele niva mootoripadjad (2tk 10 euri), käigukastipadi (3.20). Helerohelisele daaz karbussi nõelklapp (3.13) ja tagumised suunatulede klaasid (2tk 3 euri).
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!