MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas partnermosse »

MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Eeldan,et kui aeglane differ,siis nii ongi ! Aastaid tagasi oli mul sama nähtus ühe mossega maanteel, pedaal suht põhja lähedal, aga kiirus väike -mootor üürgas nagu "tige mees" :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas stern100 »

partnermosse kirjutas:
MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Eeldan,et kui aeglane differ,siis nii ongi ! Aastaid tagasi oli mul sama nähtus ühe mossega maanteel, pedaal suht põhja lähedal, aga kiirus väike -mootor üürgas nagu "tige mees" :)
Su eeldus on küll siis päris mööda. Mul ju oma "kollasel" rallikal ka aeglane differ all. Reaalselt saab 110-120 ikka kätte küll kui karbuss lubab ja rehvid on õige kõrgusega.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Mulle on ka meelde jäänud,et Piruka mosse siis mudeli IZH 2715-011 puhul on max tehase kiirus 95 km/h.
Aga kurjad jutud räägivad,et lisaks piruka diffrile,mis on 4,55 ülekandega olevad ka käigukastis ülekanded veidi muudetud ülekande arvuga(eeldan,et siis aeglasemad). Kuna hetkel pole tehase raamatut kodus käepärast siis ei saa sealt ka üle vaadata,et veenduda kas asi tõele vastab.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
27151
Postitusi: 299
Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Telefon: 53416803
Asukoht: Noarootsi

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas 27151 »

MAZ kirjutas:Mulle on ka meelde jäänud,et Piruka mosse siis mudeli IZH 2715-011 puhul on max tehase kiirus 95 km/h.
Aga kurjad jutud räägivad,et lisaks piruka diffrile,mis on 4,55 ülekandega olevad ka käigukastis ülekanded veidi muudetud ülekande arvuga(eeldan,et siis aeglasemad). Kuna hetkel pole tehase raamatut kodus käepärast siis ei saa sealt ka üle vaadata,et veenduda kas asi tõele vastab.
408 k.kasti 1-3 käiku olid vist ainult aeglasemad aga muidu 4 käik sama, su spido valetab pakun. Oma pirukaga sain kohe kindlasti üle 95km/h kätte
Punane välk
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas Edel »

Reduktor võib küll olla 4,55 aga tavareduktoriga võrreldes see nii meeletult suurt kiirusevahet küll ei tekita. Kontrolli spido üle, kahtlustan ainult selle viga.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Oskab keegi seletada kuidas seda Izh 412 lintspidomeetrit siis kalibreerida? Ma ise kaldun ka arvama,et tõenäoliselt on spidomeetriga miskit.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas partnermosse »

stern100 kirjutas:
partnermosse kirjutas:
MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Eeldan,et kui aeglane differ,siis nii ongi ! Aastaid tagasi oli mul sama nähtus ühe mossega maanteel, pedaal suht põhja lähedal, aga kiirus väike -mootor üürgas nagu "tige mees" :)
Su eeldus on küll siis päris mööda. Mul ju oma "kollasel" rallikal ka aeglane differ all. Reaalselt saab 110-120 ikka kätte küll kui karbuss lubab ja rehvid on õige kõrgusega.
Ja sina pakud eelduseks mida ? Reaalselt saad ise 110-120 ja seda ka juhul kui karburaator lubab :D Järelikult tulebki sul kiiruseks 95-100,sest karburaator ei luba ja muud vead juurde mida üles lugesid .... ;)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
27151
Postitusi: 299
Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Telefon: 53416803
Asukoht: Noarootsi

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas 27151 »

MAZ kirjutas:Oskab keegi seletada kuidas seda Izh 412 lintspidomeetrit siis kalibreerida? Ma ise kaldun ka arvama,et tõenäoliselt on spidomeetriga miskit.
Laena kellegilt GPS ja mõõda, tõmba siis markeriga triibud peale ja olemas :evil
Punane välk
Kasutaja avatar
Manks
Postitusi: 475
Liitunud: 18 Apr 2009 10:47
Asukoht: Võrumaa, Rõuge
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas Manks »

MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Sul spidokas ju miilides :P
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Manks kirjutas: Sul spidokas ju miilides :P
Ei tohiks olla, pole ma näinud kusagil spidomeetril kirja,et kiirust mõõdetakse Mph(kui nii oleks siis oleks see tähistatud analoogselt mudeli 427 spidole). Plokk ise on küll inglise keelsete näidikutega aga kiirust mõõdab ikkagi Km/h. Miilides Iševski tehase näidikuplokki osas olen vaid kuulujutte kuulnud aga reaalselt pole ainsalegi ise peale sattunud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta