see ei oleks minule tegelt sugugi uudiseks, sest nõukaaeg ehitati paljud kastikad kuutideks, siis oli inimestel mugavam reisidasaarlane kirjutas:a vöibkah, sest kuudiga variantidel ei tohiks suundi eraldi olla.
Keegi on kastikaehitanud kuudiks, siis kastikaks tagasi
AZLK 2140 1985.a 27151
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Iz 27151 1977.a 27151
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Iz 27151 1977.a 27151
Ma siiski arvan, et asi ei olnud reisimises, pigem selles, et need piruka mossed olid asutustes varustajate autod ning kuudis oli tunduvalt parem ja mugavam igasugu kaupa vedada, mahtus rohkem ja ilma eest ka varjul!
Sammuti vahetati tagareduktorid enamusel 4.22 ülekande vastu, ehk siis aeglane võeti alt ära ning asendati kiiremaga!
Sammuti vahetati tagareduktorid enamusel 4.22 ülekande vastu, ehk siis aeglane võeti alt ära ning asendati kiiremaga!
Re: Iz 27151 1977.a 27151
See on täiesti vale väide. Kui pirukat ja kastikat hakati tootma 1972. a. oli nende tagumised suunatuled eraldi ja sama koha peal nagu siinsel kastikal ehk teisisõnu kasutati M 412 tagatulesid. Selle teema autost tehtud piltidel on näha, et see on olnud harvaesineva esiosaga, millel kandilised laternad ehk ekspordiks (Soome)toodetud auto. Antud auto tagaosast on puudu kaitserauad- toruprofiilid, mis olid kerele kinnitatud nii. et jäid tuledest allapoole ja keskelt omavahel koos ei olnud.saarlane kirjutas:a vöibkah, sest kuudiga variantidel ei tohiks suundi eraldi olla.
Keegi on kastikaehitanud kuudiks, siis kastikaks tagasi
Ja sellist tagatulede lahendust kasutati ka uuendatud ninaga autodel kuni 80. ndate keskpaigani. Eraldi suunatulega varianti ei kasutanud tehas juba 80.-ndate alguses tootmisse tulnud pikendatud kastiga autodel, mis oli samuti ekspordiartikkel ja mille uuendatud esiosal kasutati samuti kandilisi laternaid. Seda ainult siis pika kastiga autodel. Neil oligi uudseks lahenduseks M 2140 tagatulede kasutuselevõtt + tagurduslatern Iž kombilt. Samal ajal lühikese kerega kastikatel ja furgoonidel kasutati vanat versiooni tagatulesid ja ees ümaraid laternaid. Alles 80-ndate lõpul muutus ka neil taguots analoogseks pika kastiga Iž-idele
Re: Iz 27151 1977.a 27151
Olen eelpool ütlejaga täiesti nõus lisaksin omalt poolt veel,et 1970.date 412,2715 ja 27151 on mootori kalpikambri kaan teise kujundusega kui 80.date masinatel, nimelt on kalpikambri kaanel kiri Miskvich412 ja väga varasel varjandil on kork ka hoopis teismoodi kui uuematel. Samuti on vanemad 2715 ja 27151 ees trummelpidurid.
Eksport kandiliste tuledega 27151 toodi eestisse ka üsna arvukalt tagasi, tänaseks päevaks kahjuks on
juba vähelevinud auto, põhjuseid ei hakka loetlema,eks iga üks võib neid ise mõelda.
Mis puudutab tagasildade ülekandeid siis ei ärge saage valest aru aga kohe kui masin kättesaadi neid
tagasildasid ära vahetama ei hakatud, seda tehti enamasti siis kui see ära kulus või masinale teostati suuremat sorti remonti, see 2140 tagasilla paigaldamine on uuem nähtus mis tuli ilmselt 80.date teisel poolel, aga massiline
see kindlasti pole olnud.
Eksport kandiliste tuledega 27151 toodi eestisse ka üsna arvukalt tagasi, tänaseks päevaks kahjuks on
juba vähelevinud auto, põhjuseid ei hakka loetlema,eks iga üks võib neid ise mõelda.
Mis puudutab tagasildade ülekandeid siis ei ärge saage valest aru aga kohe kui masin kättesaadi neid
tagasildasid ära vahetama ei hakatud, seda tehti enamasti siis kui see ära kulus või masinale teostati suuremat sorti remonti, see 2140 tagasilla paigaldamine on uuem nähtus mis tuli ilmselt 80.date teisel poolel, aga massiline
see kindlasti pole olnud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Iz 27151 1977.a 27151
Tänan info eest, sain kohe poole targemaks
Seegi auto on toodud Soomest ja vahetatud difer(kõige kiirem), sest vana andis otsad
Seegi auto on toodud Soomest ja vahetatud difer(kõige kiirem), sest vana andis otsad
Punane välk
Re: Iz 27151 1977.a 27151
Mossel kettad all, vaja veel mõned torud vedada ja ongi ta valmis
1 probleem on, et sidur ei taha lahutada, paned vaikselt jala peale ja pedaal vajub lihtsalt põhja sõidu ajal kh vahets vajutad alla ja ei lahuta, milles viga? Kas selles, et surve tihendid vanad ja tahavad vahetamist? aa see kh veel, et kusagilt õli välja ei leki
1 probleem on, et sidur ei taha lahutada, paned vaikselt jala peale ja pedaal vajub lihtsalt põhja sõidu ajal kh vahets vajutad alla ja ei lahuta, milles viga? Kas selles, et surve tihendid vanad ja tahavad vahetamist? aa see kh veel, et kusagilt õli välja ei leki
Punane välk
Re: Iz 27151 1977.a 27151
Auto ei seisa!
Sai lahendatud siduri probleem, probleemiks on hooratta edasi-tagasi liikumine mis ei lasknud siduril lahutadam, seega on väntvõlli pikilõtku seibid vms ja ei välista ka, et väntvõll läbi.
Sai soetatud 200.- uue mootori mis oli ~8 a. seisnud õli korralik sees ja käis ringi, käime ei läinud, ei üritanud kh palju.
Vahetasin mootorid ära ja ootab edasist toimetusi
vana vs "uus"
Sai lahendatud siduri probleem, probleemiks on hooratta edasi-tagasi liikumine mis ei lasknud siduril lahutadam, seega on väntvõlli pikilõtku seibid vms ja ei välista ka, et väntvõll läbi.
Sai soetatud 200.- uue mootori mis oli ~8 a. seisnud õli korralik sees ja käis ringi, käime ei läinud, ei üritanud kh palju.
Vahetasin mootorid ära ja ootab edasist toimetusi
vana vs "uus"
Punane välk
Re: Iz 27151 1977.a 27151
Mõni pilt sündmustest mis vahel toimunud:
Sai esivõre ära värvitud + uus esi tuli
tagumine luuk ja kiirkorras mõned kerel olevad värviaugud
lihtsalt ilus pilt
Sai esivõre ära värvitud + uus esi tuli
tagumine luuk ja kiirkorras mõned kerel olevad värviaugud
lihtsalt ilus pilt
Punane välk
Re: Iz 27151 1977.a 27151
Vahest peab tedagi pikemale jalutuskäigule viima(10 km edasi tagasi)
Seoses sellega, kui sõita 4. käiguga ja gaas maha lasta siis hüppab käik välja, milles viga? vardad
Seoses sellega, kui sõita 4. käiguga ja gaas maha lasta siis hüppab käik välja, milles viga? vardad
Viimati muutis 27151, 01 Dets 2009 18:04, muudetud 1 kord kokku.
Punane välk