Elus esimest korda ka mossel ise plokikaas siis ära vahetatud. Omast lollusest läks natuke tosooli ka karterisse uue õli sekka aga seda sealt lihtne välja filtreerida. Sisse- ja väljalase jäid vanad. Kui veab, toon homme njuutonmeetrilise võtme ning keeran kaane korralikult kinni.
Mootor küll seest kahjuks kõige kenam pole
Vana vs uus.
Uus tihend vahele
Ja kaas peal. Keerasin vändaga ringi ka väheke. kõik tundub ilusti töötavat.
Vajaks nüüd spetsialistide nõu. Kas ma peaksin sellel uuel kaanel ka klapiregulli ära tegema/nookurite stoppermutreid peale keerama?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Klapid võiks ikka ära regullida. Ise ostsin ka kevadel tutika mootori, kuid klappe tuli küll regullida. Sessuhtes kindlam oleks need üle vaadata ja õige vahe paika panna.
See on ju tavaline, et vanasti kasutatud õlid on paksud nagu muda vms Ise olen ka nii mõndagi mosse mootorit seestpoolt näinud, mis täpselt sellised välja nägid. Aga selles ei saa kedagi süüdistada, sest vanasti polnud paremat võtta
MAZ kirjutas:Mis õli sul praegu mootoris on, vaadates fotosid siis tundub,et õlivahetused pole mootoril väga regulaarsed olnud.
Pigem asi ikka selles,mis õliga seal enne Sterni sõidetud on. Sterni käes õlivahetus regulaarselt teostatud.
See mootor juba 120 tuhat sõitnud, ma ei tea mis õli enne mind kasutati kuid mina paremat õli kui "Lada" õli, ei julge sinna panna, pärast peseb mõne sitatüki ka veel lahti.
Minu käes see mootor sõitnud tiba üle 10 tuhande ning tehtud 2 õlivahetust.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.