AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Iluliistud tuleb enne tihendi külge panna, kui klaasi paigaldama hakata
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
ma panin nii nagu viirusbooy.. mingi juhe randi sisse et serv üles kerkiks.. ja siis ajada järjest liist paika juhest välja tõmmates. juhet tõmbad samamoodi välja nagu aknal aga juhet tõmbad klaasi poole välja. kust liist sile..
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
mul juba klaas ees ja mitte mingi asi ei veena mind seda enam eest võtma.
Sander, tänud.Proovin homme kindlasti.
Sander, tänud.Proovin homme kindlasti.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
ARK-i spetsi enam kohale kutsuda ei saa (v.a. paadid,kaatrid jms.), paar aastat tagasi muudeti see asi ringi.
Klaasitihendile liistu panek on paras keberniit. Kunagi sai ise ka Mossele klaas ette pandud aga liistu paika ei saand, lõpuks lõin käega, las olla...
Klaasitihendile liistu panek on paras keberniit. Kunagi sai ise ka Mossele klaas ette pandud aga liistu paika ei saand, lõpuks lõin käega, las olla...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Kas ei saa? Paar kuud tagasi nagu kuskilt lugesin, et seoses omanikuvahetusega saab. Kui on passis vaja värvi või tehnilisi andmeid muuta, siis tuleb sõiduk arki kohale viia. Samas kindel ka pole.Edel kirjutas:ARK-i spetsi enam kohale kutsuda ei saa (v.a. paadid,kaatrid jms.), paar aastat tagasi muudeti see asi ringi.
Kõige kindlam oleks arki infotelefonile helistada ja järgi uurida.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
ARKi asja lubas vend ajada.
Kella 10st kuni kella 2ni proovisin liistu panna.närvirakke kulus isukalt, samuti ka vandesõnu.Nii närvi ajas.juhtmeasi jooksis peeti, siis proovisin panna ühe isetehtud abinõuga.Algus hakkas minema, sain ühe poole liistust pool pandud kui siis otsustas see sealt välja hüpata.Igat pidi katsetasin ja proovisin.Aga ei sittagi.
Uus tihend ei teeks ka paha.Volga poodi helistasin, liistusoonega tihendit enam ei tehtagi.
ÜLESKUTSE!
Kellel on uut vanatüübi tihendit siis palun võtke ühendust!hädasti oleks vaja.
Tõenäoliselt jääb ka mul see liist hetkel paigaldamata.
Kella 10st kuni kella 2ni proovisin liistu panna.närvirakke kulus isukalt, samuti ka vandesõnu.Nii närvi ajas.juhtmeasi jooksis peeti, siis proovisin panna ühe isetehtud abinõuga.Algus hakkas minema, sain ühe poole liistust pool pandud kui siis otsustas see sealt välja hüpata.Igat pidi katsetasin ja proovisin.Aga ei sittagi.
Uus tihend ei teeks ka paha.Volga poodi helistasin, liistusoonega tihendit enam ei tehtagi.
ÜLESKUTSE!
Kellel on uut vanatüübi tihendit siis palun võtke ühendust!hädasti oleks vaja.
Tõenäoliselt jääb ka mul see liist hetkel paigaldamata.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Vahepeal on mitu mitu tundi garaažis veedetud, ilma edasiminekuteta.Kuid täna...täna toimus lõpuks edasiminek.
Nimelt oli kavas vahetada SLil enne talverallit ära survelaager ja siduri töösilinder.
Kõik kulges kenasti, poldid tulid viisakalt lahti, midagi vägistama ei pidanud.Ilmnes et vahetust vajab ka sidurikorv ja ketas.Panin need ka korralikud siis peale.Lappasin kõik kokku tagasi ja suure hurraaga proovima.
No sidur ei lahuta, kohe mitte midagi ei tee.Keerasin siis alt selle regullvarda nii lõppu kui andis.Mingil määral mõjus, aga libises kohutavalt.
Olin siis maa ja ilma peale vihane ning ajasin mosse garaaži tagasi(suure surmaga natuke siiski liikus)
Olin enam kui kindel et viga oli kettas.Too oli kuidagi väga kahtlaselt paks, kuid siiski mosse oma.Täna võtsin end kätte ja vahetasin ketta ära.Kulus umbes 3 tundi, kui oli auto taas kokku tagasi laotud.Sidur on olemas, täiesti toimib.Sisse läks vähekasutatud ketas, mille sain ühelt mosselt, mida suvel lammutamas käisin.
Puhtalt oma lolluse tõttu on vaja sidurisüsteem läbi pesta, ja siis saab korralikult toimima ka.Hetkel muidu on kõik väga viis, aga pedaal venib jube kaua oma algasendisse tagasi,See ongi minu lolluse pärast
Kui nüüd kõik plaanipäraselt kulgeb, siis homme lähme Rakvere ARKi mosse pabereid ringi vahetama.
Talverehvid on ka ära ostetud, päris korraliku mustriga olid ikka.
Nüüd näeb plaan ette veel õlide vahetust ja rehvid velgedele , siis peaks kõik olema.Ma loodan
Nimelt oli kavas vahetada SLil enne talverallit ära survelaager ja siduri töösilinder.
Kõik kulges kenasti, poldid tulid viisakalt lahti, midagi vägistama ei pidanud.Ilmnes et vahetust vajab ka sidurikorv ja ketas.Panin need ka korralikud siis peale.Lappasin kõik kokku tagasi ja suure hurraaga proovima.
No sidur ei lahuta, kohe mitte midagi ei tee.Keerasin siis alt selle regullvarda nii lõppu kui andis.Mingil määral mõjus, aga libises kohutavalt.
Olin siis maa ja ilma peale vihane ning ajasin mosse garaaži tagasi(suure surmaga natuke siiski liikus)
Olin enam kui kindel et viga oli kettas.Too oli kuidagi väga kahtlaselt paks, kuid siiski mosse oma.Täna võtsin end kätte ja vahetasin ketta ära.Kulus umbes 3 tundi, kui oli auto taas kokku tagasi laotud.Sidur on olemas, täiesti toimib.Sisse läks vähekasutatud ketas, mille sain ühelt mosselt, mida suvel lammutamas käisin.
Puhtalt oma lolluse tõttu on vaja sidurisüsteem läbi pesta, ja siis saab korralikult toimima ka.Hetkel muidu on kõik väga viis, aga pedaal venib jube kaua oma algasendisse tagasi,See ongi minu lolluse pärast
Kui nüüd kõik plaanipäraselt kulgeb, siis homme lähme Rakvere ARKi mosse pabereid ringi vahetama.
Talverehvid on ka ära ostetud, päris korraliku mustriga olid ikka.
Nüüd näeb plaan ette veel õlide vahetust ja rehvid velgedele , siis peaks kõik olema.Ma loodan
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Nonii, ja ongi uued dokumendid olemas!
Täna tegime selle nalja siis ära ja käisime vennaga Rakvere ARKis, saime uued dokustaadid kätte.Ei läinudki poolt päeva aega:D
Tundus kuidagi uskumatu, et ongi olemas need.
Aga ülihea tuju on.
Nüüd vaja veel õlid ringi visata, rehvid ka ning siis ülevaatusele kimada
Täna tegime selle nalja siis ära ja käisime vennaga Rakvere ARKis, saime uued dokustaadid kätte.Ei läinudki poolt päeva aega:D
Tundus kuidagi uskumatu, et ongi olemas need.
Aga ülihea tuju on.
Nüüd vaja veel õlid ringi visata, rehvid ka ning siis ülevaatusele kimada
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Tänaseks tegevuseks oli rehvide vahetus.Tegelikult oleks pidanud olema ka õlide vahetus, aga kuna isa oli vale õli toonud siis jäi see võimalus ära.
Kuna maantee oli nagu klaas, siis ei olnud mitte mingit isu minna mosse ja suverehvidega sinna uisutama, ehk siis kruttisin mossel garaažis olles rattad alt ja jätsin teise pukkidele.
Rehvid vahetasime ringi kohalikus töökojas, omanik on venna hea sõber.Uued rehvid panime peale ilma siselohvita, nii olla parem venna sõnul, ei mina viitsinud temaga vaielda ka, võimalik et ongi parem.
Lohvid ja kaks vana suvekat, mis pealt maha sai võetud võtsin koju kaasa tagasi, kaks tükki olid lootusetult pragusid täis ja jäid sinna.
Kodus kruvisin rattad alla tagasi.Järgmiseks eemaldasin põhjamatid, mis olid lootusetult märjad tänu esiklaasitihendile mis vett ei pea.
Panin nood kenasti pliidi ette toolile kuivama ja asusin siduri kallale.Nimelt oli vaja teist maha keerata auto alt.Piisas u7cm pedaali vajutusest kui juba lahutas, kohe ülevalt.Seega keerasin teist natuke maha.Proovima ei olnud enam viitsimist hakta.
Järgmiseks panin kinni selle õhuvõtu vooliku, mis õhupuhastist kollektorisse jookseb.Hüppas koguaeg oma pesast välja teine, kuid nüüd peaks sellega ka kõik olema.
Muud nagu polegi, lõpp on juba käega katsuda.
Kuna maantee oli nagu klaas, siis ei olnud mitte mingit isu minna mosse ja suverehvidega sinna uisutama, ehk siis kruttisin mossel garaažis olles rattad alt ja jätsin teise pukkidele.
Rehvid vahetasime ringi kohalikus töökojas, omanik on venna hea sõber.Uued rehvid panime peale ilma siselohvita, nii olla parem venna sõnul, ei mina viitsinud temaga vaielda ka, võimalik et ongi parem.
Lohvid ja kaks vana suvekat, mis pealt maha sai võetud võtsin koju kaasa tagasi, kaks tükki olid lootusetult pragusid täis ja jäid sinna.
Kodus kruvisin rattad alla tagasi.Järgmiseks eemaldasin põhjamatid, mis olid lootusetult märjad tänu esiklaasitihendile mis vett ei pea.
Panin nood kenasti pliidi ette toolile kuivama ja asusin siduri kallale.Nimelt oli vaja teist maha keerata auto alt.Piisas u7cm pedaali vajutusest kui juba lahutas, kohe ülevalt.Seega keerasin teist natuke maha.Proovima ei olnud enam viitsimist hakta.
Järgmiseks panin kinni selle õhuvõtu vooliku, mis õhupuhastist kollektorisse jookseb.Hüppas koguaeg oma pesast välja teine, kuid nüüd peaks sellega ka kõik olema.
Muud nagu polegi, lõpp on juba käega katsuda.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Mossele ilma lohvita võib rehve peale panna küll kui ekstreemseid sõiduvõtteid ei ole plaanis kasutama hakata. Mosse velgedel pole seda ranti, mis takistab rehvi vitsa paigast liikumast. Kui ilma randita velgedega näiteks kuhugi vastu libiseda, võib rehvi velje servast lahti lüüa ja õhk lahkub sealt momentaalselt...randoA kirjutas: Rehvid vahetasime ringi kohalikus töökojas, omanik on venna hea sõber.Uued rehvid panime peale ilma siselohvita, nii olla parem venna sõnul, ei mina viitsinud temaga vaielda ka, võimalik et ongi parem.
Lohvid ja kaks vana suvekat, mis pealt maha sai võetud võtsin koju kaasa tagasi, kaks tükki olid lootusetult pragusid täis ja jäid sinna.
Ise enda Mossele tegin nii, et esiratastele jätsin lohvid sisse aga tagumised jäid ilma.
Muu hulgas on ilma lohvideta ratastega tegelikult hulga vähem tüli ka kui mõistlikult sõita.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429