Uuriks siis natuke targemate käest jälle, generaatorite kohta seekord.
Helerohelisel oli peal selline isend: nagu näha, oli seal kasutusel kaks klemmi/otsa. Pluss sinna paremale mutri alla ning mingi juhe veel üles harjade juurde. Vasakul üleval(harjade kõrval) on tühi auk. Sellel genekal undas laager ning ka tuled vilkusid tühikäigul. Ka ampermeeter kippus kõikuma.
Otsisin siis varudest välja veel 2 SAMASUGUST genekat.
Esimene nendest: Tundub, et seal on sees (kas see on tablett vms) mingi junn ära vahetatud, võrreldes teistega on see palju puhtam seestpoolt. Samuti näha, et seal on kasutatud kahte juhet.
Katsusin ja leidsin et sellel käib ka laager palju kergemini, kui eelmisel.
Kolmas genekas siis: Nagu pildilt näha, paistab et siin on kasutatud kolme juhet. Üks plussi, teine harjade juurde ning kolmas vasakule üles kruvi alla? Nimelt mis on selle eesmärk?
Vastavate generaatorite harjad siis. Samuti teisel genekal need kõige paremas seisus. Endisel helerohelise omal ja sellel viimasel olid ka harjade tööpinnad väga ebatasaseks kulunud.
Vaade eestpoolt. Rihmaratta erinevus ei tohiks vist midagi tähendada, kui otsustan nüüd külge panna keskmise generaatori?

Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!