IZ 2715 /1983/ - RSK -
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
minu loogika ütleb et sellel peaks, rõhk sõnal "peaks", tekkitama sisselaske kambrisse pöörise et rohkem õhku koos kütusega silindrise mahuks kui sisselaske klapp avatud. põhimõtteliselt sellepärast ka kasutatakse sissepritse mootoritel koonusfiltrit. aga kas see ka reaalselt funkab, raske öelda.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatudSanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Ega jah palju sellest kasu on seda tagumikuga ei tunneta nii,et mõtetu vidin.moskiito kirjutas:sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatudSanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Tegu pigem nostalgilise lisavidinaga, olen selle ka ise ära katsetanud ja tulemuslikkus on küsitav.
Teoorias peaksid need allapoole suunatud ogad,tekitama vorteksi(pöörise),mis tähendab,et küttesegu oleks ühtlasem. Aga praktikas kahjuks see ei toimi
Minema visata ei tasu,garaaži seina dekoreerimiseks sobib ideaalselt.
Teoorias peaksid need allapoole suunatud ogad,tekitama vorteksi(pöörise),mis tähendab,et küttesegu oleks ühtlasem. Aga praktikas kahjuks see ei toimi
Minema visata ei tasu,garaaži seina dekoreerimiseks sobib ideaalselt.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
jah aga vaata kui kiiresti su klapid liiguvad.. pmts saab siiski öelda et peaaegu ühel ajal avatudmoskiito kirjutas:sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatudSanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
eks see segane värk ole kuid reaalselt täätab olenemata kiirusest täpselt samatmoodi nagu aegluubis. sry et natuke risustan ja teemast mööda läen aga, kunagi tegi kavasaki kõige võimsama ringraja tsikli, vähemalt näitude poolest, aga paraku see tsikkel kunagi pedjestaalile ei jõudnud, põhjuseks oli see et tal oli krdi palju käike (16 kui õieti mäletan) ja juhil kulus enamuse ajast käikude vahetamisele. Miks nii palju käike, aga sellepärast et teatud pöörete vahemikus tekkis moootori väljalaske kollektorisse kerge vaakum, mis läbi avatud klappide tõmbas rohkem kütust silindrisse. Selleks et seda pöörete vahemiku hoida, oligi nii palju käike tsiklile peale pandud. Tahan öelda sellega seda et kui asi toimib kiiresti, töötab ta täpselt samat moodi nagu aegluubis ehk kui klapp on kinni on ta kinni ja kui lahti siis lahti.SanderV kirjutas:jah aga vaata kui kiiresti su klapid liiguvad.. pmts saab siiski öelda et peaaegu ühel ajal avatudmoskiito kirjutas:sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatudSanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
klapid jah... aga õhuvoolu liikumine on kiiruseti väga erinev.. usu mind.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Laenan. Dokumenteeritud katsetust oleks vägagi huvitav jälgidamoskiito kirjutas:...ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
Täna sai siis pirukas liikuma jälle üle mõne aja. Ai, et on jama sellise külmaga midagi paljaste kätega toimetada aga karbussi juures oleksin kinnastega täielik kobanäpp olnud. Tänud suurimatele sõpradele hetkel - termosele ja kuumale teele, õnnestus karpa korralikult paikka saada. Loomulikult järgnesid kohe prooviringid ja ka järgmised probleemid, nimelt ei taha II käik vahetevahel sisse minna ja III-ndale lükates kargab I-le. Ehk siis vaja hakata käiguhoovastikku regullima vist.
Aga lõbus oli siiski. Seda siis seniks, kuni aknad uduseks läksid. Salongiventikas ja korpus vaja ka veel tagasi külge panna, enne seda vaja muidugi ventikas korralikult pöörlema saada. Paar päeva nüüd jälle aega pole, võib-olla siis pühapäeval pääsen jälle piruka kallale ja ka hangede vahele paarutama
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
kui sinu salongi ventika puhul on probleemiks mootor, võin sulle ühe anda, mul neid nüüd kaks tükki üleliiakOll kirjutas:Laenan. Dokumenteeritud katsetust oleks vägagi huvitav jälgidamoskiito kirjutas:...ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat
Täna sai siis pirukas liikuma jälle üle mõne aja. Ai, et on jama sellise külmaga midagi paljaste kätega toimetada aga karbussi juures oleksin kinnastega täielik kobanäpp olnud. Tänud suurimatele sõpradele hetkel - termosele ja kuumale teele, õnnestus karpa korralikult paikka saada. Loomulikult järgnesid kohe prooviringid ja ka järgmised probleemid, nimelt ei taha II käik vahetevahel sisse minna ja III-ndale lükates kargab I-le. Ehk siis vaja hakata käiguhoovastikku regullima vist.
Aga lõbus oli siiski. Seda siis seniks, kuni aknad uduseks läksid. Salongiventikas ja korpus vaja ka veel tagasi külge panna, enne seda vaja muidugi ventikas korralikult pöörlema saada. Paar päeva nüüd jälle aega pole, võib-olla siis pühapäeval pääsen jälle piruka kallale ja ka hangede vahele paarutama
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.