IZ 2715 /1983/ - RSK -

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas moskiito »

minu loogika ütleb et sellel peaks, rõhk sõnal "peaks", tekkitama sisselaske kambrisse pöörise et rohkem õhku koos kütusega silindrise mahuks kui sisselaske klapp avatud. põhimõtteliselt sellepärast ka kasutatakse sissepritse mootoritel koonusfiltrit. aga kas see ka reaalselt funkab, raske öelda.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas SanderV »

ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatud :D
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat 8)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas marko »

moskiito kirjutas:
SanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatud :D
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat 8)
Ega jah palju sellest kasu on seda tagumikuga ei tunneta nii,et mõtetu vidin. :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas MAZ »

Tegu pigem nostalgilise lisavidinaga, olen selle ka ise ära katsetanud ja tulemuslikkus on küsitav.
Teoorias peaksid need allapoole suunatud ogad,tekitama vorteksi(pöörise),mis tähendab,et küttesegu oleks ühtlasem. Aga praktikas kahjuks see ei toimi :(
Minema visata ei tasu,garaaži seina dekoreerimiseks sobib ideaalselt.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas SanderV »

moskiito kirjutas:
SanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatud :D
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat 8)
jah aga vaata kui kiiresti su klapid liiguvad.. pmts saab siiski öelda et peaaegu ühel ajal avatud
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:
moskiito kirjutas:
SanderV kirjutas:ei usu ka, et sellel mingit abi on... endal ka vedeleb see kodus seina peal aga proovind pole.. iseenesest 2 samapidist keerist kõrvuti just midagi head ei anna, pigem hajutavad teineteist, lisaks 1 keeris rebitakse 2 kanali poolt kaheks, mistõttu klappidesse jõuab ikka suhtkoht standardne õhuvoolu juga.
sa ära unusta seda ära et sisselaske klappid on ikkagist erineval ajal avatud ja õhk liigub ainult siis kui konkreetne klapp lahti on. Sinu selgitusest tuleb välja see et kõik sisselaske klappid on ühel ajal avatud :D
see selleks, kui palju tollest asjast kasu on, on raske öelda. ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat 8)
jah aga vaata kui kiiresti su klapid liiguvad.. pmts saab siiski öelda et peaaegu ühel ajal avatud
eks see segane värk ole kuid reaalselt täätab olenemata kiirusest täpselt samatmoodi nagu aegluubis. sry et natuke risustan ja teemast mööda läen aga, kunagi tegi kavasaki kõige võimsama ringraja tsikli, vähemalt näitude poolest, aga paraku see tsikkel kunagi pedjestaalile ei jõudnud, põhjuseks oli see et tal oli krdi palju käike (16 kui õieti mäletan) ja juhil kulus enamuse ajast käikude vahetamisele. Miks nii palju käike, aga sellepärast et teatud pöörete vahemikus tekkis moootori väljalaske kollektorisse kerge vaakum, mis läbi avatud klappide tõmbas rohkem kütust silindrisse. Selleks et seda pöörete vahemiku hoida, oligi nii palju käike tsiklile peale pandud. Tahan öelda sellega seda et kui asi toimib kiiresti, töötab ta täpselt samat moodi nagu aegluubis ehk kui klapp on kinni on ta kinni ja kui lahti siis lahti.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas SanderV »

klapid jah... aga õhuvoolu liikumine on kiiruseti väga erinev.. usu mind.
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas kOll »

moskiito kirjutas:...ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat 8)
Laenan. Dokumenteeritud katsetust oleks vägagi huvitav jälgida 8)


Täna sai siis pirukas liikuma jälle üle mõne aja. Ai, et on jama sellise külmaga midagi paljaste kätega toimetada aga karbussi juures oleksin kinnastega täielik kobanäpp olnud. Tänud suurimatele sõpradele hetkel - termosele ja kuumale teele, õnnestus karpa korralikult paikka saada. Loomulikult järgnesid kohe prooviringid ja ka järgmised probleemid, nimelt ei taha II käik vahetevahel sisse minna ja III-ndale lükates kargab I-le. Ehk siis vaja hakata käiguhoovastikku regullima vist.
Aga lõbus oli siiski. Seda siis seniks, kuni aknad uduseks läksid. Salongiventikas ja korpus vaja ka veel tagasi külge panna, enne seda vaja muidugi ventikas korralikult pöörlema saada. Paar päeva nüüd jälle aega pole, võib-olla siis pühapäeval pääsen jälle piruka kallale ja ka hangede vahele paarutama :burnout
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas moskiito »

kOll kirjutas:
moskiito kirjutas:...ma oleks nõus seda asjandust küll proovima, kui keegi laenaks seda vidinat 8)
Laenan. Dokumenteeritud katsetust oleks vägagi huvitav jälgida 8)


Täna sai siis pirukas liikuma jälle üle mõne aja. Ai, et on jama sellise külmaga midagi paljaste kätega toimetada aga karbussi juures oleksin kinnastega täielik kobanäpp olnud. Tänud suurimatele sõpradele hetkel - termosele ja kuumale teele, õnnestus karpa korralikult paikka saada. Loomulikult järgnesid kohe prooviringid ja ka järgmised probleemid, nimelt ei taha II käik vahetevahel sisse minna ja III-ndale lükates kargab I-le. Ehk siis vaja hakata käiguhoovastikku regullima vist.
Aga lõbus oli siiski. Seda siis seniks, kuni aknad uduseks läksid. Salongiventikas ja korpus vaja ka veel tagasi külge panna, enne seda vaja muidugi ventikas korralikult pöörlema saada. Paar päeva nüüd jälle aega pole, võib-olla siis pühapäeval pääsen jälle piruka kallale ja ka hangede vahele paarutama :burnout
kui sinu salongi ventika puhul on probleemiks mootor, võin sulle ühe anda, mul neid nüüd kaks tükki üleliia ;)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta