IZ 2715 /1983/ - RSK -
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Kas keegi pirukat osta tahaks?
Aru ma ei saa - aina monteerin uusi asju autole külge, midagi paremaks sellest ei lähe.
Üleeile pandud uued NGK küünlad tegid küll mootori tühikäigu paremaks aga kui gaasi andsin, tundus, et liiga palju sai kütet peale. Kruttisin siis mõlemaid kruve siia-sinna, kuni mootor hakkas normaalselt pöördesse käima. Läksin siis proovi- ning ehitustarvikute hankeringile.
No ei ole jõudu, klapp lahti või kinni üle 70 km/h ei saa. Järsku, iseenesest, nagu kuskilt oleks mingi tropp eemaldatud, kõik normaalne - gaasi vajutades kiirelt hoog 90-ni. Kui oma ustekoormaga olin tagasi garagesse jõudnud, jätsin Pirossi õue kuna oli plaanis veel sõite teha ning ei tahtnud külma suurtest ustest sisse lasta. Ja nii ta sinna ka ööseks jäi.
Eile siis starterit käiates vaevu-vaevu suutis ennast tööle vedada, just enne, kui aku otsi andma hakkas. Ja töötas healjuhul kahe pütaga.
Kuna garaazi ehitusega on koguaeg aega napilt, siis keerasin peale 5 minutilist auto näppimist-kirumist ukse lukku ja läksin vaheuste paigaldamisega tegelema.
Täna oli plaanis salongist paar pilti teha, et demonstreerida istmete olukorda. Ei õnnestunud, sest ukse lukusüdamik arvas heaks pooleks murduda.
Enam ei hakanud kiruma, vaid keerasin selja ja läksin normaalsete ja tähtsamate asjadega tegelema.
Paku hinda!!!
Aru ma ei saa - aina monteerin uusi asju autole külge, midagi paremaks sellest ei lähe.
Üleeile pandud uued NGK küünlad tegid küll mootori tühikäigu paremaks aga kui gaasi andsin, tundus, et liiga palju sai kütet peale. Kruttisin siis mõlemaid kruve siia-sinna, kuni mootor hakkas normaalselt pöördesse käima. Läksin siis proovi- ning ehitustarvikute hankeringile.
No ei ole jõudu, klapp lahti või kinni üle 70 km/h ei saa. Järsku, iseenesest, nagu kuskilt oleks mingi tropp eemaldatud, kõik normaalne - gaasi vajutades kiirelt hoog 90-ni. Kui oma ustekoormaga olin tagasi garagesse jõudnud, jätsin Pirossi õue kuna oli plaanis veel sõite teha ning ei tahtnud külma suurtest ustest sisse lasta. Ja nii ta sinna ka ööseks jäi.
Eile siis starterit käiates vaevu-vaevu suutis ennast tööle vedada, just enne, kui aku otsi andma hakkas. Ja töötas healjuhul kahe pütaga.
Kuna garaazi ehitusega on koguaeg aega napilt, siis keerasin peale 5 minutilist auto näppimist-kirumist ukse lukku ja läksin vaheuste paigaldamisega tegelema.
Täna oli plaanis salongist paar pilti teha, et demonstreerida istmete olukorda. Ei õnnestunud, sest ukse lukusüdamik arvas heaks pooleks murduda.
Enam ei hakanud kiruma, vaid keerasin selja ja läksin normaalsete ja tähtsamate asjadega tegelema.
Paku hinda!!!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Äkki võtaks karpa maha ja teeks legoks korra laua peal...?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 31 Jaan 2012 23:22
...tänan kaasa mõtlemast aga mis ma tast ikka iga kahe nädala tagant legotan? Bensufilter ei paista ka sodine olevat.kOll kirjutas:Nõndakse. Vahepeal on saadud natuke jälle pirukat näpitud.
Karburaator "K-126 H" on läbinud värskenduskuuri ja ootab pealepanekut.
See, mis maha tuli oli uppunud ujukiga ja seest selline:
Aru ma ei näe, kuidas pirukas üldse edasi sai liikuda...
Ilmselgelt ei olnud mõtet sellise peale aega raiskama hakata vaid tuli suunduda riiuli juurde ja sealt otsida kõbusam eksemplar, et siis kahest parimate juppidega üks korralik saaks. Varem soetatud remondikomplekt kulus ka täpselt marjaks ära.
...
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Mul käib koguaeg 4 pütaga,pane uued silikoonist juhtmed ja juhtmetele niiskuse eemaldit,siis on hea küll.
Aga palju sa ise tahaksid selle eest?
Aga palju sa ise tahaksid selle eest?
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Veab sul siis
Juhtmed on juba tegelikult silikoonid. Iseasi, kui vanad. 6-ndal lehel on pilt mootorist, seal paistavad kah.
Omahind on pirukal hetkel ~500.- ÜV ja kindl. olemas. Arvestades, et horisontaalse triibuga pirukaid enam lihtsalt ei ole, siis vb kunagi (järgmise majandustõusu ajal ) keegi isegi ostaks selle sellise hinnaga.
Juhtmed on juba tegelikult silikoonid. Iseasi, kui vanad. 6-ndal lehel on pilt mootorist, seal paistavad kah.
Omahind on pirukal hetkel ~500.- ÜV ja kindl. olemas. Arvestades, et horisontaalse triibuga pirukaid enam lihtsalt ei ole, siis vb kunagi (järgmise majandustõusu ajal ) keegi isegi ostaks selle sellise hinnaga.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Juhtmed tunduvad sul ikkagi vanad olevat.Mul oli ka nii et käis 2 pütaga kord 3ega sai kopp ette uued küünlad,siis juhtmed ja juhtmed tegin niiskuse eemaldiga kokku ja natuke sättisin süüdet.Nüüd pole enam mitte mingit jama olnud.Mis põhjus siis müüa ?
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Huvitav, kaua silikoonide eluiga on? Ei tahaks töötavate autode kallale minna, seega ootan esmaspäevani, et Türilt uued juhtmed tuua ja nendega proovida.mossejumal kirjutas:Juhtmed tunduvad sul ikkagi vanad olevat.Mul oli ka nii et käis 2 pütaga kord 3ega sai kopp ette uued küünlad,siis juhtmed ja juhtmed tegin niiskuse eemaldiga kokku ja natuke sättisin süüdet.Nüüd pole enam mitte mingit jama olnud.
Kui on kõrval 5 ideaalselt töötavat Mosset, mis vajavad ainult minimaalset hooldust, siis ei viitsiks üht lagunevat junni lappida. Eriti praegu, kui aega kah piiratult. Ja mul jääks ehitus seisma, kui selle Pirossi peale lootma peaksin. Ja kui ehitus jääb seisma, siis sulalumi vajutab katuse sisse ning mu ideaalsed Mossed hävivad. Seega, kui ei ole seda pirukat pole ka muid probleeme.mossejumal kirjutas: Mis põhjus siis müüa ?
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
oleks raha võtaks ära aga pole seda hetkel :S
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
loll mõtte aga tee rahvanalja ja pane too spiraal sinna karpa alla tagasi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
kusjuures käis ka see mõte juba peast läbi Turbovidinaga töötas vähemalt, mis sest, et karpast solinal bensu kollektoritele voolas.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42