IZ 412 1984 MaxL
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Mõned pildid tehtud tõõdest.
Karburaator enne kokkupanekut. Paremal alumises nurgas on uuesti tsinkimises käinud detailid, üleval tore karbike karburaatori remontkomplektiga. Karburaator ise sai leotatud erinevate ainetega puhtaks. Praeguseks on asi koos, puudu ainult mõned väiksemad osad, mis auto kasutamise käigus jalutama on läinud.
Generaator on valmis ja ootab paigaldamist. Korpus on puhastatud, rihmaratas uuesti mustaks värvitud, mähised saanud uue rohelise värvikihi ja mutrid poldid kollaka tsingikihi.
Pidurdusjõu regulaator taastatud kujul.
Karburaator enne kokkupanekut. Paremal alumises nurgas on uuesti tsinkimises käinud detailid, üleval tore karbike karburaatori remontkomplektiga. Karburaator ise sai leotatud erinevate ainetega puhtaks. Praeguseks on asi koos, puudu ainult mõned väiksemad osad, mis auto kasutamise käigus jalutama on läinud.
Generaator on valmis ja ootab paigaldamist. Korpus on puhastatud, rihmaratas uuesti mustaks värvitud, mähised saanud uue rohelise värvikihi ja mutrid poldid kollaka tsingikihi.
Pidurdusjõu regulaator taastatud kujul.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Väga kena töö, mulle selline poldi mutri tasemel põhjalik ettevõtmine meeldib.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
Eelmisest postitusest on hulga aega mõõdas, natuke on vahepeal siiski tehtud. Kevadel sai mootor maha võetud ja auto läks uuesti väevikambrisse. Mootori ruumi värvi kvaliteet oli natuke nigel ja sai uuesti tehtud, samas said korraliku värvi ka esimesed rattakoopad.
Mootor aga rippus puki küljes ja ootas puhastamist. Klapikambrikaane võtsin maha ja leotasin sinna kogunenud kõntsa lahti, kuigi läbisõit on 26000km oli nõgi korralikult. Mootori puhastamine väljast võttis ka omajagu aega, abiks olid survepesur, erinevad leotusained, pintslid, hambahari, terasharjad ja suruõhk.
Peale puhastust sai mooroe väevitud Motipi kuumakindla värviga, mis on originaaliga päris sarnane.
Augustis keerasin maha ka sillad ja sinna juurde kuuluva. Poldid, mutrid ja seibid läksid tsinkimisse, ülejäänud liivapritsi ja värvimisse. Roolihoovastiku plaanisin lihtsalt kõntsast puhastada ja värvida aga läks nagu minu asjadega ikka. Varsti olid kõik rooliotsad lauapeal laiali lammutatud. Rooliotste korpused said musta värvikihi, mutrid stopperrõngad ja põhjaplaadid kollaks tsingi katte, munakad said enesetunde parandamiseks poleeritud ja kõik uue määrdega kokku pandud.
Siis saabus ilus hetk kui hakata erinevaid läikivaid asju auto külge tagasi kruvima.
Jõuluvana tõi tagasi ka pikalt tsinkimises olnud pidurisadulad. Jõulute puhul sai tuppa toodud ka varem puhastatud sadulate kummidetailid ja muud osad. Mõnus viis jõulupühade veetmiseks, süüa mandariine ja pidurisaedulaid kokku keerata.
Tehasest oli üks tolmukatte kinnitusrõngas ununenud paigaldamatta, seetõttu oli ka kolb roostes. Varuosadeks õnnestus hankida üks uus pidurisadul, kust sai vajaliku kolvi ja puuduva traatrõnga.
Mootor aga rippus puki küljes ja ootas puhastamist. Klapikambrikaane võtsin maha ja leotasin sinna kogunenud kõntsa lahti, kuigi läbisõit on 26000km oli nõgi korralikult. Mootori puhastamine väljast võttis ka omajagu aega, abiks olid survepesur, erinevad leotusained, pintslid, hambahari, terasharjad ja suruõhk.
Peale puhastust sai mooroe väevitud Motipi kuumakindla värviga, mis on originaaliga päris sarnane.
Augustis keerasin maha ka sillad ja sinna juurde kuuluva. Poldid, mutrid ja seibid läksid tsinkimisse, ülejäänud liivapritsi ja värvimisse. Roolihoovastiku plaanisin lihtsalt kõntsast puhastada ja värvida aga läks nagu minu asjadega ikka. Varsti olid kõik rooliotsad lauapeal laiali lammutatud. Rooliotste korpused said musta värvikihi, mutrid stopperrõngad ja põhjaplaadid kollaks tsingi katte, munakad said enesetunde parandamiseks poleeritud ja kõik uue määrdega kokku pandud.
Siis saabus ilus hetk kui hakata erinevaid läikivaid asju auto külge tagasi kruvima.
Jõuluvana tõi tagasi ka pikalt tsinkimises olnud pidurisadulad. Jõulute puhul sai tuppa toodud ka varem puhastatud sadulate kummidetailid ja muud osad. Mõnus viis jõulupühade veetmiseks, süüa mandariine ja pidurisaedulaid kokku keerata.
Tehasest oli üks tolmukatte kinnitusrõngas ununenud paigaldamatta, seetõttu oli ka kolb roostes. Varuosadeks õnnestus hankida üks uus pidurisadul, kust sai vajaliku kolvi ja puuduva traatrõnga.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Kas tsinkimis tööd on teostatud Voltas või mõnes muus asutuses? Muidu tulemus on väga kena.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
Esimene suurem ports sai tsingitud Vasaras, sillaosad ja pidurisadulad Voltas. Eelmine Voltas tehtud kastitäis ei olnud väga hea kvaliteediga, toon oli pruunikas ja matt, pidurisadulad osaliselt roostes. Sadulad sai uuesti Voltasse saadetud ja nüüd on tulemus väga hea.
Re: IZ 412 1984 MaxL
mansetid paned vanad? Tolmukummidega ole ka ettevaatlik need järeletehtud kummid on nii rabedad et neid peale pannes väga lihtne puruks teha.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Ma arvan,et pigem ikka uued mansettid pannakse?? Aga ju vist ei mahtunud pildile ära.
Samas SanderV jutt nende kattekummide kohta on jumala õige. Need on ikka erilised asjad, osad lähevad pidurivedelikku saades süldiks. Peale panna neid on juba paras kunst.
Samas SanderV jutt nende kattekummide kohta on jumala õige. Need on ikka erilised asjad, osad lähevad pidurivedelikku saades süldiks. Peale panna neid on juba paras kunst.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
Kõik mis võimalik, läheb selle auto külge originaal. Ka tolmukatted ja mansetid läksid originaalid tagasi, ainult üks vigastusega mansett tuli asendada uuega. Olen päris kindel, et nende tolmukatete ja mansettide kvaliteet on kordades parem praegu varuosana müüdavatest.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Eeldan,et sul on juba esi ja tagasild värvitud ning nüüd on vaid kokkuladumise vaev?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
riivab silma see roheline geneka mähise värv, oleks võind ikka mustaks lasta