IZ 2715 /1983/ - RSK -
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Selle K-126H tööle saamine on paras kunst, enamus vigasid on seotud sellega,et teine abilõõr ei taha avandeda ja kui avaneb ei tule sealt ,mitte tilkagi kütet sisse(Loe: katkine kiirenduspump). Üle uputamine on tavaline nähtus, ökonoomsusest ma parem ei räägi.
Minu meelest juba selle karburaatori ehitus on nõnda haige,et seda tööle saada korralikult polegi võimalik.
Minu meelest juba selle karburaatori ehitus on nõnda haige,et seda tööle saada korralikult polegi võimalik.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Ptüi-ptüi-ptüiii, kolm korda üle õla aga tundub nagu hetkel olen karpaga sõber.
Purunenud jagaja rootor jäi pihku täna Diilitsa juhtmeid ja kaant peale proovides.
Samas kogu jagaja loksub horisontaalselt oma pesas, üles-alla ei liigu.
Igaljuhul mootor töötab ikka samamoodi ainult 2 pütiga.
Vigastel püttidel sädet kontrollides tekib see ainult siis, kui küünalt hoida 1-3 mm eemal mootorist, massi pannes kaob...? Mis anomaalia see on?
Teed on nii mõnusalt lumised, ai kus tahaks Pirossiga kimada
Purunenud jagaja rootor jäi pihku täna Diilitsa juhtmeid ja kaant peale proovides.
Samas kogu jagaja loksub horisontaalselt oma pesas, üles-alla ei liigu.
Igaljuhul mootor töötab ikka samamoodi ainult 2 pütiga.
Vigastel püttidel sädet kontrollides tekib see ainult siis, kui küünalt hoida 1-3 mm eemal mootorist, massi pannes kaob...? Mis anomaalia see on?
Teed on nii mõnusalt lumised, ai kus tahaks Pirossiga kimada
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Ma arvan,et vaheta välja terve jagaja,see loksumine seal hea pole, samuti on olnud 412 mootoriga ka seda nalja,et altpoolt on jagaja jala hambad ära kulunud.
Sädeme anomaalia võiks panna siiski massi probleemiks, soovitan lase vasemääret massijuhtme kinnituskohale.
Sädeme anomaalia võiks panna siiski massi probleemiks, soovitan lase vasemääret massijuhtme kinnituskohale.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Jagaja jala lõtk ei ole jah hea näitaja. Kui võimalik, pane peale uus jagaja. Saad heitgaasid väga madalaks ning samuti auto tiksub nagu kellavärk, ei mõtle isegi ühtegi lööki vahele jätta
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Ma kűsiks et kust ja mis hinnas oleks võimalik uut jagajat saada?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Tradilost on võimalik saada terve jagaja ja see hind oli meeletu. Kui ma ei eksi siis ta oli midagi sinna 20- 30Euro kanti.viirusboy kirjutas:Ma kűsiks et kust ja mis hinnas oleks võimalik uut jagajat saada?
Punane välk
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Volgas oli 650 krooni ennemuiste. Täiesti komplektne.27151 kirjutas:Tradilost on võimalik saada terve jagaja ja see hind oli meeletu. Kui ma ei eksi siis ta oli midagi sinna 20- 30Euro kanti.viirusboy kirjutas:Ma kűsiks et kust ja mis hinnas oleks võimalik uut jagajat saada?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Volgas on viimasel poolel aastal, juppide hinnad ikka väga kirveks läinud.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
nojah, kirveks või mitte, vähemalt on teie autodele saada midagi. Sapakale võid mitmekordset hinda ka juppidele pakkuda, ikka ei saa. Ja 650eek ei ole ükspuha mis muu tänapäevase autoga võrreldes tutika jagaja eest mittemingi summa. Te arvate jah et auto said 3000eek, eest siis järelikult jupid tuleb ära jagada selle hinna vahel, paraku nii pole...
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Kusjuures. See 650 krooni on minu arust täiesti normaalne. Näiteks mul oli süütemängus kala sees ja no ei saanud heitgaasi paika. Viskasin siis külge tutika jagaja koos kaane ja muude juttudega, uued silikoonist küünlajuhtmed ja uued küünlad. Kogu süütemäng läks 1000 krooni kanti. Ülevaatusel vanadel mokk töllakil...et kuidas ma mossega gaasid nii maha saan. Süüde oli veel tunde järgi paika sätitud, mitte lambiga. See aasta sai veel ka odavalt, 60 euri eest ostetud peale tutikas 2141 plokikaas, komplektne, mis peaks mootorit veel tihedamaks tegema ja seega idee poolest gaase veel alla tooma...äkki.Jossu kirjutas:nojah, kirveks või mitte, vähemalt on teie autodele saada midagi. Sapakale võid mitmekordset hinda ka juppidele pakkuda, ikka ei saa. Ja 650eek ei ole ükspuha mis muu tänapäevase autoga võrreldes tutika jagaja eest mittemingi summa. Te arvate jah et auto said 3000eek, eest siis järelikult jupid tuleb ära jagada selle hinna vahel, paraku nii pole...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!