Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Seda hommikust kehva käivitumist põhjustas vale süüde vist.
Klapikambrikaane tihendi vahetasin ära. Praegu sõidab hästi.
Käisin Kuressaares ka, nägin Gustavit ja Sassi, või õigemini, nad nägid mind.
Ja tegelikult on mu Mosse üsnagi mõlkis ja täkkeid ja kriime täis, aga piltidelt paistab päris korralik.
Klapikambrikaane tihendi vahetasin ära. Praegu sõidab hästi.
Käisin Kuressaares ka, nägin Gustavit ja Sassi, või õigemini, nad nägid mind.
Ja tegelikult on mu Mosse üsnagi mõlkis ja täkkeid ja kriime täis, aga piltidelt paistab päris korralik.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Difri vahetusega sain värinast lahti. Vanal difril oli umbes 1mm suurune pikkiloks.
4,22 asemel läks alla Kombi 3,90.
Kiirused - spido järgi 50 pealt tegelik kiirus enne 38, nüüd 41. 100 pealt enne 77, nüüd 83. 130 pealt enne 100, nüüd 110.
Hetkel all vist 145/80 rehvid.
Selle pildi peal taga veel talvised veljed ja rehvid.
Parempoolne differ on 3,9, mis alla läks.
Kena sõita kohe, kui värinat ja selle tekitatud müra enam pole.
Nüüd tahaks veel taha saada kõrgemaid rehve. 175/80 on veel norm?
4,22 asemel läks alla Kombi 3,90.
Kiirused - spido järgi 50 pealt tegelik kiirus enne 38, nüüd 41. 100 pealt enne 77, nüüd 83. 130 pealt enne 100, nüüd 110.
Hetkel all vist 145/80 rehvid.
Selle pildi peal taga veel talvised veljed ja rehvid.
Parempoolne differ on 3,9, mis alla läks.
Kena sõita kohe, kui värinat ja selle tekitatud müra enam pole.
Nüüd tahaks veel taha saada kõrgemaid rehve. 175/80 on veel norm?
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Liiga kõrge pole? Minu autot oled näinud küll, mul on ees 175/70 ja taga 185/70 - kõrgemaid vist ei paneks ise alla.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Ei tea. Enne oli taga 165/80. Mõtlesin, et äkki sellest kõrgem oleks ka veel norm, annaks veidi maanteekiiruses pöördeid maha võtta.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Mosse originaalrehvid(need eriti kõrge profiiliga) äkki?
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
13 tollised ongi 165 R13 ehk 165/80hard0 kirjutas:Mosse originaalrehvid(need eriti kõrge profiiliga) äkki?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
165/80 R13 ongi Mosudele alla mõeldud.hard0 kirjutas:Mosse originaalrehvid(need eriti kõrge profiiliga) äkki?
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Arvatavasti mõtles piruka originaale... Need tiba kõrgemad. Sõita nii kõrge rehviga igatahes ei ole hea, seega eriti ei soovita.
Kui tahad maanteel pöördeid maha saada, vöta kasutusele 5. käik. Kuskil on isegi olemas joonised Lada käigukasti flantsi valmistamiseks. Üldiselt ei ole sellel aga mötet. Rehvidest 165/80 on tavamasinale optimaalseim valik.
Kui tahad maanteel pöördeid maha saada, vöta kasutusele 5. käik. Kuskil on isegi olemas joonised Lada käigukasti flantsi valmistamiseks. Üldiselt ei ole sellel aga mötet. Rehvidest 165/80 on tavamasinale optimaalseim valik.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Kui oskad need mulle kätte näidata, oleksin äärmiselt tänulik!sass kirjutas:Arvatavasti mõtles piruka originaale... Need tiba kõrgemad. Sõita nii kõrge rehviga igatahes ei ole hea, seega eriti ei soovita.
Kui tahad maanteel pöördeid maha saada, vöta kasutusele 5. käik. Kuskil on isegi olemas joonised Lada käigukasti flantsi valmistamiseks. Üldiselt ei ole sellel aga mötet. Rehvidest 165/80 on tavamasinale optimaalseim valik.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Mõtlesin muidu jah sellised rehve:hard0 kirjutas:Mosse originaalrehvid(need eriti kõrge profiiliga) äkki?
(Pilt siitsamast foorumist)
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977