MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Mis plaan auto omanikul numbrimärkidega on?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Ilmelt peate silmas musti numbreid? Otsest paani pole, kuid senini olen vanad numbrid garaaži seinale pannud ja eks lähevad needki sinna Muhu numbrite kõrvale. Kui teil parem alternatiiv pakkuda, siis pange mulle PS!MAZ kirjutas:Mis plaan auto omanikul numbrimärkidega on?
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Täna sai siis küljest ära auto nina, homme tahaks maha saada mootori ja alt ära käigukasti. pildid esmaspäev/teisipäev
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Lisasin ka pildid esimeses postituses olevale lingile.
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Sai paigaldatud mootor
Viimati muutis empudogy, 20 Okt 2012 16:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Kas sellele siksi tehnikale ikka mingisugune remont või asi ka tehakse? Jõle õline tundub kogu kupatus. Kuid edi igatahes!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Remont kui selline on sellele mootorile tehtud umbes 40000 km tagasi, ja siis kapitaalselt. ehk siis vahetusse lähevad tihendid ja kontrolli ka saaled ja muu säärane. Kogu õli on tulnud otsakaela tihendi vahelt.stern100 kirjutas:Kas sellele siksi tehnikale ikka mingisugune remont või asi ka tehakse? Jõle õline tundub kogu kupatus. Kuid edi igatahes!
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Täna jõudsin varem koju ja sain vähekene keevitustööd kere juures teha. Panen mõne pildi ka. Pole just meistri tehtud, kuid ise jäin suhteliselt rahule. Keevitada on veel tagumine pagassi serv ja käigukasti kate, ja kindlasti veel palju muidu kohti, mida praegu ei ole veel avastanud!
Panin peale ka mingi värvi, et rooste ei läheks kuni ma Reserv Õppekogunemisel olen.
Suuremad pildid siis pildigaleriis. http://pilt.delfi.ee/album/252227/?page=3
Panin peale ka mingi värvi, et rooste ei läheks kuni ma Reserv Õppekogunemisel olen.
Suuremad pildid siis pildigaleriis. http://pilt.delfi.ee/album/252227/?page=3
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Tänasepäeva seisuga on suuremad keevitustööd läbi ja auto taas ratastel. Põhi mastiksiga üle käidud, ning perse puhastatud, lapitud ja roostekrundiga üle värvitud.
Pildimaterjal antud lingil.
http://pilt.delfi.ee/album/252227/?page=4
Pildimaterjal antud lingil.
http://pilt.delfi.ee/album/252227/?page=4
Re: M 401 vist 1953 empudogy
Tänase seisuga, 29.05 olen siis ka ametlikult MZMA 401 Omanik, passi läks värvus MUST.
Ehk siis Auto dokumendid korras ja minu nimel.!
Ehk siis Auto dokumendid korras ja minu nimel.!