No minu käest läbi käinud veljed on kõik 4,5 tolli olnud. Rehv maha võtta ja pöia koha peal on mõõdud olemas sissepressitud numbritena.stern100 kirjutas:OT lõpetuseks ütlen, et vaata palun velje seest järgi, seal on asjad kirjas. Ning kui ei usu, vii veljed rehvitöökotta.SanderV kirjutas:isegi kui randi vahelt mõõdaks tuleks üle 5 tolli laiuseks
To edel: kindlasti otsi kaks laia velge veel, need on tunduvalt kenamad
5,5 tolli on minul keevitatud veljed (mõõdetud balansipingis) ja laiemate järgi ma vajadust ei näe. Laiadele on rehvi niigi valus peale monteerida ja keegi ei garanteeri, et teinekord sealt mahavõttes rehvi vitsad terveks jäävad. Nii et ärge velje laiakskeevitamisega üle pingutage!
Kui õnnestub korralikud sirged laiad veljed saada, võib need ka ette panna. Minul igastahes vasakule poole laia panna ei saa, pidurisubort mitte ei käi vastu vaid velg nagu ei istu üldse sinna rummule. Ei tea mis kamm sellega on, ka originaal laiusega veljed kipuvad vastu subborteid käima, viimati alla pandud rattal pidin velge ühest kohast viiliga sobitama.
Parempoolsega on nagu korras, ei käi kuskile vastu. Vasakul pool on midagi valesti või mõõdust totaalselt väljas.
Esimesed pidurid jooksevad ikka peale. Täna siis ka vasakpoolne. No üldse vabajooksu ei ole, eriti peale pidurdamist. Mul on üks paar subborteid ja on mõte need homme ära vahetada. Muret teeb vaid punast värvi pidurivedelik (ilmselt BSK või PSK taoline?), mis nendes subbortites sees, et kolvid kinni ei jääks. Minul susteemis on aga Dot-4. Neid kahte segada vist ei või? Millega võiks need subbortid läbi pesta, et saaks kasutada Dot-4-ja? Simmereid-mansette vahetada nagu ei taha ja ei ole subbortitel seda varem teinud.