AZLK 2140 (1979/1986) ja MZMA 408 elite (1967) viirusboy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Nii, kui peasilinder lekib pidurivõimendisse, siis millised mansetid tuleks ära vahetada? Kas need 2 tk mis seal plastikrõngaste vahel on?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
kõige otsmised jah, need mis vaakumipoolsed om. teisi puutuma ei pea.viirusboy kirjutas:Nii, kui peasilinder lekib pidurivõimendisse, siis millised mansetid tuleks ära vahetada? Kas need 2 tk mis seal plastikrõngaste vahel on?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Selge. Homme käin poes.moskiito kirjutas:kõige otsmised jah, need mis vaakumipoolsed om. teisi puutuma ei pea.viirusboy kirjutas:Nii, kui peasilinder lekib pidurivõimendisse, siis millised mansetid tuleks ära vahetada? Kas need 2 tk mis seal plastikrõngaste vahel on?
Pildimaterjali ka veidike alates siit http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/97356281/
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Käisin kõik haapsalu autotarbeid müüvad poed läbi ja ei ole mitte kusagil sellist asja. Viimasena läksin automaailma kauplusesse, sealt öeldi ka et neil ei ole, aga õnneks tuli müüja vastu ja helistas oma tuttavale. Tuttav ütles et tal garaazis vedeleb ja lubas homme ära tuua. Vot see on teenindus. Ostsin autole veel vaha, poleerimislapid ja punased nn "tuuning" ventiilikorgid.viirusboy kirjutas:Selge. Homme käin poes.moskiito kirjutas:kõige otsmised jah, need mis vaakumipoolsed om. teisi puutuma ei pea.viirusboy kirjutas:Nii, kui peasilinder lekib pidurivõimendisse, siis millised mansetid tuleks ära vahetada? Kas need 2 tk mis seal plastikrõngaste vahel on?
Pildimaterjali ka veidike alates siit http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/97356281/
Kapoti all aga lood sedasi et vahetasin siis juba korraga gaasihoovastiku, pidurivõimendi ja panin ka korraliku, peaaegu uue peasilindri paika. Õhutada pole veel viitsind, eks homme peab ära tegema selle nüri töö.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Nii, pidurid on peaaegu korras.. Ainult juhipoolne tagumine jamab. 50 korda umbes mängisime selle nipliga seal aga ikka lurts ja lurts. Lõpuks ei jäändki muud üle kui kola kokku ja kodu poole tagasi. Homme vaatan seda asja uuesti. Vb saab kuskilt õhku või on tõesti asi selles tagasilla rõhuregulaatoris. Ülejäänud 3 ratast sain asfaldil kenasti blokki.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Eile proovisin auto peal vahatamist. Mina ise eriti aru ei saa aga kõrvalt rahvas kiidab et andis läiget juurde küll. Vähemalt saab nüüd linnusita kergemini värvilt maha. Piisab ainult kopsikuga vett visata ja läind.
Täna tegin suure sisepesu. Viimati sai seda vist tehtud eelmine aasta? Piilusin põhjaplekke ka seestpoolt. Juhi tagune jalgealune tahab varsti vahetust saada. Võtab vetruma juba (Sinna jooksis mul aku tühjaks 2010 aastal).
Ja peale selle laenasin vanaisa 408st istmekatteid. Taha istusid ilusti, ette istmetele jäid lössakalt, sest 408 istme seljatoed on laiemad kui 2140'l. Aga mulle hakkas hullult meeldima. Vb sellepärast et uus asi igapäevasele mustale salongile.
Homme hakkame siis lõpuks ka Jõhvi sõitma. Loodame et tuleb ilus ilm ja auto alt ei vea.
Täna tegin suure sisepesu. Viimati sai seda vist tehtud eelmine aasta? Piilusin põhjaplekke ka seestpoolt. Juhi tagune jalgealune tahab varsti vahetust saada. Võtab vetruma juba (Sinna jooksis mul aku tühjaks 2010 aastal).
Ja peale selle laenasin vanaisa 408st istmekatteid. Taha istusid ilusti, ette istmetele jäid lössakalt, sest 408 istme seljatoed on laiemad kui 2140'l. Aga mulle hakkas hullult meeldima. Vb sellepärast et uus asi igapäevasele mustale salongile.
Homme hakkame siis lõpuks ka Jõhvi sõitma. Loodame et tuleb ilus ilm ja auto alt ei vea.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Istmekatted tõesti ilusad, vinge.
2140 varuosadeks:
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2932
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2932
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Jõhvis käidud. Kilomeetreid tuli juurde kuskil 800 kanti. Sai seal linnavahel ka natuke lollitatud. Poodi minnes parkisime auto bussiootepaviljoni Ilm aga ilus ei olnud. Terve tee padukas, seal kohapeal natuke näitas päikset ka ja tagasi samamoodi padukaga. Vähemalt oli õige ilm autos istumiseks. Mosse sillad veidi kitsamad vist kui läänekatel, rööbastel kiusas koguaeg vesiliug. Küll ühe rattaga, küll teisega. Õnneks saime terve nahaga tagasi. Pensukulu jäi krt jälle arvutamatta aga 37 liitrist jäi järgigi.
Niisiis, vahepeal pole aga muud tarka teinud kui aint kalland ja talland. Erilisi vigu pole auto ka välja näidand. Hiljuti hakkas kõrva tume müdin mootoris. Kuulda on seda siis kui 4. käiguga kuskil 80 kandis sõita. Muul viisil kuulda pole. Tunnetab seda ka jalaga läbi põhja. Pole kindel kas just mootorist tuleb, aga kuskilt eestpoolt see kostub salongi. Teine asi, mis häirima on hakanud, on normaalselt kohalt startides hakkab lammutama. Nimelt tundub nagu hakkaks tagasild hüppama. Käigukang salongis peksab vasakule-paremale. Abivahendiks on sidur korra lahti ja uuesti, vähe järsemalt. Kui kohalt ketsiga jalga lasta ei hüppa ka midagi. Saa siis aru. Kahtlustan mootori patju mis on no ikka parajalt pehmed ja käigukasti patja, mis pole ka arvatavasti suurem asi enam.
Kuna vahepeal olid majarahva mõlemad riisiraketid pukkidel ja ootasid remonti, lasid omanikud mossega ringi. Kes tööl ja kes niisama asju ajamas, ei saanud ma asjasse eriti süveneda. Täna aga otsustati üks masuudipress korda teha ja ma sain ka enda auto kallale asuda. Esmalt võtsin nõuks ära vahetada kõik puksid mis tagasilda kinni hoiavad.
Vahetada jõudsin ainult tagumised. Polnud neid eriti lihtne lahti saada sest 27 aasta jooksul polnud neid keegi liigutand. Lisaks pidin ka paagi maha keerama sest muidu poleks saand paremalt poolt klambrit kätte. Uued puksid sisse ja mant kokku. Klambri panin teistpidi tagasi et ei peaks hiljem paaki lammutama.
Siis vaatasin et vasakust trumlist kuidagi tilgub ja maas kena loik. Näpuga nuusutades täitsa pidurivedelik. Lekib raibe jälle. Sellepärast ka õhku kätte ei saanud. Egas siis midagi, trummel maha, asjad küljest ära, kolvid välja ja oligi selge pilt.
Homme vaatan, mis kohalikud poed arvavad minu manseti ostusoovist ja ehk saab vahetatud ka eesmise vedru kinnituste puksid. Lisaks läheb vahetusse ka esisilla puksid, niipalju kui võimalik ja mootoripadjad koos käigukasti padjaga. Võimalik et vaatan siduriketta ja krafiittalla ka üle. Kõige lõpuks käin ka siduri hüdraulika üle sest alt on pulk täitsa lõpuni reguleeritud aga sidur lahutab alles põhjas pedaaliga. Ja kui rahalised ressursid ja omaenese laiskus viitsib, käin ka põhja üle mingi möginaga.
Ka politsei tuli lõpuks esimest korda kiusama. Hommikul kella 5 ajal lahtise tuuleklaasiga linna vahel sõitmine äratas kahtlust ja nemad tõlgendavad seda sedasi et autos on alkoholi. Õnneks polnud seda juhi vereringes ja pääsesime. Haapsalu linna vahele on tekkinud üks samasugune 2140, värv vähe tumedam punane, stanged plastikotstega ja toonklaasid taga ja külgedel. Mingi vanemas eas härras istus sisse ja andis korralikult minna..
Siuksed lood siis. Praeguseks kõik.
Niisiis, vahepeal pole aga muud tarka teinud kui aint kalland ja talland. Erilisi vigu pole auto ka välja näidand. Hiljuti hakkas kõrva tume müdin mootoris. Kuulda on seda siis kui 4. käiguga kuskil 80 kandis sõita. Muul viisil kuulda pole. Tunnetab seda ka jalaga läbi põhja. Pole kindel kas just mootorist tuleb, aga kuskilt eestpoolt see kostub salongi. Teine asi, mis häirima on hakanud, on normaalselt kohalt startides hakkab lammutama. Nimelt tundub nagu hakkaks tagasild hüppama. Käigukang salongis peksab vasakule-paremale. Abivahendiks on sidur korra lahti ja uuesti, vähe järsemalt. Kui kohalt ketsiga jalga lasta ei hüppa ka midagi. Saa siis aru. Kahtlustan mootori patju mis on no ikka parajalt pehmed ja käigukasti patja, mis pole ka arvatavasti suurem asi enam.
Kuna vahepeal olid majarahva mõlemad riisiraketid pukkidel ja ootasid remonti, lasid omanikud mossega ringi. Kes tööl ja kes niisama asju ajamas, ei saanud ma asjasse eriti süveneda. Täna aga otsustati üks masuudipress korda teha ja ma sain ka enda auto kallale asuda. Esmalt võtsin nõuks ära vahetada kõik puksid mis tagasilda kinni hoiavad.
Vahetada jõudsin ainult tagumised. Polnud neid eriti lihtne lahti saada sest 27 aasta jooksul polnud neid keegi liigutand. Lisaks pidin ka paagi maha keerama sest muidu poleks saand paremalt poolt klambrit kätte. Uued puksid sisse ja mant kokku. Klambri panin teistpidi tagasi et ei peaks hiljem paaki lammutama.
Siis vaatasin et vasakust trumlist kuidagi tilgub ja maas kena loik. Näpuga nuusutades täitsa pidurivedelik. Lekib raibe jälle. Sellepärast ka õhku kätte ei saanud. Egas siis midagi, trummel maha, asjad küljest ära, kolvid välja ja oligi selge pilt.
Homme vaatan, mis kohalikud poed arvavad minu manseti ostusoovist ja ehk saab vahetatud ka eesmise vedru kinnituste puksid. Lisaks läheb vahetusse ka esisilla puksid, niipalju kui võimalik ja mootoripadjad koos käigukasti padjaga. Võimalik et vaatan siduriketta ja krafiittalla ka üle. Kõige lõpuks käin ka siduri hüdraulika üle sest alt on pulk täitsa lõpuni reguleeritud aga sidur lahutab alles põhjas pedaaliga. Ja kui rahalised ressursid ja omaenese laiskus viitsib, käin ka põhja üle mingi möginaga.
Ka politsei tuli lõpuks esimest korda kiusama. Hommikul kella 5 ajal lahtise tuuleklaasiga linna vahel sõitmine äratas kahtlust ja nemad tõlgendavad seda sedasi et autos on alkoholi. Õnneks polnud seda juhi vereringes ja pääsesime. Haapsalu linna vahele on tekkinud üks samasugune 2140, värv vähe tumedam punane, stanged plastikotstega ja toonklaasid taga ja külgedel. Mingi vanemas eas härras istus sisse ja andis korralikult minna..
Siuksed lood siis. Praeguseks kõik.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Uutest esisilla puksidest niipalju, et järgi tehtud stabika pukse ära osta...helerohelisele panin talvel kõik uued ning nüüd on 2 tükki juba nii ribadeks et enne ülevaatust pean neid jälle vahetama. Sõitnud olen nats üle 6k km.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Kuidas ma nendel vahet teen?stern100 kirjutas:Uutest esisilla puksidest niipalju, et järgi tehtud stabika pukse ära osta...helerohelisele panin talvel kõik uued ning nüüd on 2 tükki juba nii ribadeks et enne ülevaatust pean neid jälle vahetama. Sõitnud olen nats üle 6k km.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.