Probleem siduriga
Probleem siduriga
Probleem 2140 ne siduriga selline et peal on uus siduri silinder ja sidur ei toimi õigesti. Sidur all, lükkad käigu sisse, hakkad laskma, auto hakkab sõitma, tahad uuesti lahutada, aga enam ei lahuta. Õhk oleks nagu vahel aga 4 topsikutäit õli on läbi õhutatud. Siduri silinder on tänapäeva toodang, ehk on selles viga? Ketas, korv ja käpp on vahetatud. Voolik terve
Re: Probleem siduriga
Proovi nii: Lase keegi sõber vajutab pedaali. Sina aga oled siruli auto all ja vaatad kas siduri töösilindri kolb liigub igal vajutusel ühtlaselt. Kui liigub, on kala siduris endas, kui ei liigu on kas peasilinder - töösilinder vigased (mansetid) või õhk sees. Edu remondiga 

Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Probleem siduriga
Sidurit kohapeal vajutades käib põhja ja vahepeal tõmbab pedaali kinni enne lõppu, pedaali juurest käib väike õhu hääl kui pedaali vajutad.
Re: Probleem siduriga
peasilndri mansettid leppingu üles öelnud, soovitan need ära vahetada.MMVW kirjutas:Sidurit kohapeal vajutades käib põhja ja vahepeal tõmbab pedaali kinni enne lõppu, pedaali juurest käib väike õhu hääl kui pedaali vajutad.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Probleem siduriga
Mansetid on uued, sidur lahutab koguaeg ilusti. Aga nüüd järgmine probleem: kohalt ära minnes lased siduri üles ja läheb umbes 2sek aega siis hakkab sõitma, teist käiku sisse panned läheb ka siduril 2 sek aega kuni haakub. Kas võib olla viga, et mansetid liiga tihedad veel?
Re: Probleem siduriga
Alumine töösilinder äkki roostes või siis on sees olev vedelik juba oma aja üle elanud ja paksuks muutunud.MMVW kirjutas:Mansetid on uued, sidur lahutab koguaeg ilusti. Aga nüüd järgmine probleem: kohalt ära minnes lased siduri üles ja läheb umbes 2sek aega siis hakkab sõitma, teist käiku sisse panned läheb ka siduril 2 sek aega kuni haakub. Kas võib olla viga, et mansetid liiga tihedad veel?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Probleem siduriga
Kas kahvli küljes vedru olemas, mis ta tagasi peaks tõmbama?MMVW kirjutas:Töösilinder ka tuttuus
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Probleem siduriga
see vedru on seal lihtsalt sellepärast, et survelaager eemal hoida, sidur peaks ikka ise toimima nii et hakkaks võtma kohe. Endal oli selline uimasuse viga tekitatud sellest, et voolik mis oli 2 silindri vahel oli natuke umbes ja õli liikus väga aeglaselt... Võta need torud ja voolikud lahti ja puhu läbi vaata kuidas nad toimivad, sealt peaks ikka suht kergelt õhk läbi liikuma.