AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ei mõista ma neid kellel kässari pingutamisega probleeme. Käisin tna pidurid üle, betooni peal pole mingi probleem mõlemad rattad korraga plokki saada. Igatahes homme ÜV-le minek, enne vaja veel signaal korda teha, uued küünlad õhufilter ja peaks hea olema, kui just gaasid pole mingi valemiga jälle paigast läinud.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:ei mõista ma neid kellel kässari pingutamisega probleeme. Käisin tna pidurid üle, betooni peal pole mingi probleem mõlemad rattad korraga plokki saada. Igatahes homme ÜV-le minek, enne vaja veel signaal korda teha, uued küünlad õhufilter ja peaks hea olema, kui just gaasid pole mingi valemiga jälle paigast läinud.
soovitan enne ÜV minekut osta paaki ka natuke 98 penssu. kui paaki täis osta, siis 10L 98-t ja ülejäänud 95-te. Sellega paraneb heitkaaside parameetrid tunduvalt.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas sass »

98 ja 95 vahe ei ole üldse nii palju. Eestis 98 all müüakse tegelikult 95 kütust, millele möni lisand juurde pandud. Pealegi peaks mainima, et mossel on heitgaase üsna lihtne ju paika saada ja piirväärtused üsna körgel, seega ei tohiks olla niisamagi probleeme, eriti kui tegemist korras autoga. Ja Saaremaal vähemasti ülevaatusel keeravad härrad ise karpa kruvidest heitgaasid öigeks ja asi korras, arvan, et saad kasvõi ise neid kruttida, kui räägid... :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas stern100 »

sass kirjutas:98 ja 95 vahe ei ole üldse nii palju. Eestis 98 all müüakse tegelikult 95 kütust, millele möni lisand juurde pandud. Pealegi peaks mainima, et mossel on heitgaase üsna lihtne ju paika saada ja piirväärtused üsna körgel, seega ei tohiks olla niisamagi probleeme, eriti kui tegemist korras autoga. Ja Saaremaal vähemasti ülevaatusel keeravad härrad ise karpa kruvidest heitgaasid öigeks ja asi korras, arvan, et saad kasvõi ise neid kruttida, kui räägid... :)
Statoili 98 on ikka hoopis teine teema tegelikult ;)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas sass »

stern100 kirjutas: Statoili 98 on ikka hoopis teine teema tegelikult ;)
Seda ei oska kommenteerida. Turboklubist on lihtsalt silma jäänud, et väidetavalt 98 pole oluliselt parem.
Kasutaja avatar
Järvpõld
Postitusi: 163
Liitunud: 24 Juun 2010 23:23
Asukoht: Võrumaa, Tsooru

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Järvpõld »

sass kirjutas:98 ja 95 vahe ei ole üldse nii palju. Eestis 98 all müüakse tegelikult 95 kütust, millele möni lisand juurde pandud. Pealegi peaks mainima, et mossel on heitgaase üsna lihtne ju paika saada ja piirväärtused üsna körgel, seega ei tohiks olla niisamagi probleeme, eriti kui tegemist korras autoga. Ja Saaremaal vähemasti ülevaatusel keeravad härrad ise karpa kruvidest heitgaasid öigeks ja asi korras, arvan, et saad kasvõi ise neid kruttida, kui räägid... :)
Mina sain küll eelmine aasta ise kruttida oma heitgaasid paika. Alguses oli kaks korda kõrgem kui lubatud, pärast lubatust palju madalam ;)
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

järgmine ÜV 08.2013 gaasid paigas kuid pöörded olid kõrged 1220, 1100 ülemine piir, keerasime mis keerasime aga alla 1110 neid ei saanud, gaasid liikusid küll, aga pöörded mitte. Ega midagi käik sisse ja pöörded alla :D ja oli korras.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas moskiito »

siis on mingi jama sul sisselaske süsteemis, kas saab lisa õhku kuskilt vms.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

kuna plaanis mõned asjad emexi viia, siis küsimus materjalide kohta, et ikka õiget hinda saaks. Mis materjalidest on hülsid, väntvõll, ja nukkvõll

ja kas keegi ei taha siit omale mõndasid juppe? http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2674

annan väga soodsalt ära, muidu lendavad ka emexi v prügikasti.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

panin omale lõpuks uksetihendid ära, tuulesahin kadus küll ära aga, kolin ja müra on ikka, peab mingit viltmatti vms muretsema põrandale.
Pilt
Vasta