MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

On nüüd jälle vähe aega vaikust olnud.

Päris maganud pole, kuid eriti suurelt pole edasi ka jõudnud.

Sisse on saanud uksepolstrid, lagi, ning ka põrandavaip. Lae pilt tuleb siis kui olen ka külje polstrid sisse saanud.

Aga nagu ikka, pikk jutt sitt jutt.

Kellele meeldib, kellele mitte, kuid istusin õhtul autosse ja võttis näe naerule. Mulle meeldib, Ise tehtud ...

Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas moskiito »

mis vaipa sa phjale panid? olen ise ka m6elnud et peaks kummi salongist minema viskama ja vaiba panema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

moskiito kirjutas:mis vaipa sa phjale panid? olen ise ka m6elnud et peaks kummi salongist minema viskama ja vaiba panema.
Otsisin vaipa pikalt. Kui kunagi muhku tegin, siis sinna sain veel õiget auto põhjamatti, kuid seda enam nii kerge leida pole. Midagi oli Tallinnas NoorTehnik poes, kuid see värv mulle ei meeldinud. Praegu läks põhja mul Terassivaip, mida müüakse enamikes ehituskauplustes. All on tal kummist mummud, mitte terve kumm. Seda porimatti ei keera kuidagi sinna sisse.

T'na sain sisse ka siis kõik laepolstrid ja ka uksepiida oma. Tegemata on veel tagumised istmete juures käivad küljepolstrid ja samuti paigaldamata kõik ukse tihendid. Ehk järgmine nädalavahetus jõuan.

Parimat Martin
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Täna oli siis edukas ja õnnelik päev. Sain endale kõik ukselingid, mida vajasin ja isegi rohkem, st et siis 4 sisemist ja 4 välimist, üks isegi lukuga. Homme üritan minna lukusepa juurde ja tal paluda see korda teha ja vastavale lukule ka paar võtit meisterdada. Lisaks sain veel endale Terve ninapleki koos kõikide nina liistudega, ehk siis saan endale ilusa kroom nina kokku klopsida nendest kahest ninast. Ja Täna hakkan õmblema ka tagumist istet. Kui kõik läheb nii, kuidas peab siis olen teisipäeval ülevaatuse uksetaga.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Küsimus suurele ringile. Kas Parktuled on kohustuslikud (pean silmas esimesi tulesid) ?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas stern100 »

empudogy kirjutas:Küsimus suurele ringile. Kas Parktuled on kohustuslikud (pean silmas esimesi tulesid) ?
Ei. Kui sul juba kuskil eraldi gabariit olemas.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

stern100 kirjutas:
empudogy kirjutas:Küsimus suurele ringile. Kas Parktuled on kohustuslikud (pean silmas esimesi tulesid) ?
Ei. Kui sul juba kuskil eraldi gabariit olemas.
Ei ole gabariite ees üldse, kuna sellel autol pole neid ka originaalis. Kas pean panema ette siis 01 või 011 tuled, kus on pargid sees?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas stern100 »

empudogy kirjutas:
stern100 kirjutas:
empudogy kirjutas:Küsimus suurele ringile. Kas Parktuled on kohustuslikud (pean silmas esimesi tulesid) ?
Ei. Kui sul juba kuskil eraldi gabariit olemas.
Ei ole gabariite ees üldse, kuna sellel autol pole neid ka originaalis. Kas pean panema ette siis 01 või 011 tuled, kus on pargid sees?

Ei mäleta nüüd täpselt, kas 400-l olid originaalis suurtes tuledes gabariidid sees? Kui jah, siis vajad neid ka praegu, kui ei, siis vist ei tohiks neid vaja minna.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

stern100 kirjutas:
empudogy kirjutas:
stern100 kirjutas:
empudogy kirjutas:Küsimus suurele ringile. Kas Parktuled on kohustuslikud (pean silmas esimesi tulesid) ?
Ei. Kui sul juba kuskil eraldi gabariit olemas.
Ei ole gabariite ees üldse, kuna sellel autol pole neid ka originaalis. Kas pean panema ette siis 01 või 011 tuled, kus on pargid sees?

Ei mäleta nüüd täpselt, kas 400-l olid originaalis suurtes tuledes gabariidid sees? Kui jah, siis vajad neid ka praegu, kui ei, siis vist ei tohiks neid vaja minna.
Originaalis pole tal gabatiite ees, taga olid.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Täna sain siis lõpuks autole sisu sisse.
Pilt
Lagi on ka nüüd enam vähem pingul. PiltPilt Paika sai ka kojameeste mootor ja kojamehed ise. Pilt Lisaks sellele sain kätte ka rooli nahatamisest, ning ehitasin ise keskele katte. Jääb loota, et signaalist armatuurlaual on ei tule mingit jama ja ülevaataja paneb silma kinni.

Teha on siis veel niipalju, et ära vahetada pinge regulaator. kindlaks teha, kas töötab kütuse andur ja samuti ülesse otsida viga, miks ei põle armatuuris tuled. (pean silmas armatuuri valgustust) Samuti paika panna spidomeetritross. Ja siis peaks olema asi ülevaatuseks valmis. Hiljem tagan ka tagumised koopad ära katta nahaga, ning samuti teha sinna käetoed, et taga oleks veel mugavam olla.

Ah jaa.

Vahetasin ka ära veel esituled H4 pirnide vastu, ning panin ka ette pargid põlema.
Vasta